ویکتور، تحلیلگر ناشناس ارزهای دیجیتال، در جدیدترین تحلیل ارزهای دیجیتال خود در مورد لیستی از آلت کوین ها صحبت کرد که شامل 13 ارز دیجیتال مختلف میباشد. ویکتور نظرات خود در مورد وضعیت فعلی و چشم انداز آینده ارزهای مختلف در فضای کریپتو را به اشتراک گذاشته است.

در پست اخیر، او عواملی را توضیح داد که می‌توانند بر حرکت قیمت و عملکرد برخی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارند. به گفته او، ارز دیجیتال بیت کوین ممکن است همچنان امن ترین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد زیرا احتمال تایید یک صندوق قابل معامله در مبادلات (ETF) وجود دارد.

او همچنین اظهار داشت که اتریوم می تواند از اخبار اخیر مبنی بر اینکه ریپل شکایت خود را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده حل و فصل کرده است به نفع خود استفاده کند که می تواند اعتماد و تقاضا برای دیگر ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین را افزایش دهد.

تحلیل قیمت و نمودار ارزهای دیجیتال

ویکتور همچنین ارز دیجیتال سولانا را به عنوان بهترین پلتفرم که در روند اخیر توانست رشد قیمتی قابل توجه داشته باشد را معرفی کرد. یکی دیگر از ارزهایی که ویکتور پیشنهاد میکند ارز دیجیتال LDO می باشد که این پروژه نوعی سیستم اهرمی مبتنی بر اتریوم است که به کاربران اجازه می دهد اتریوم خود را در این سایت استیک کرده و بدون قفل کردن دارایی خود پاداش دریافت کنند.

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل و بررسی قیمت کاردانو امروز +‌ جدیدترین تحلیل ADA

ارز دیگری که ویکتور از آن حمایت میکند ارز دیجیتال پالیگان با نماد اختصاری MATIC است که به گفته او در حال گذراندن فرآیند تغییر نام تجاری است و همانطور که سایت Bitcoinsistemi گزارش داد، ارز دیجیتال  MATIC به POL تغییر نام خواهد داد.

 در مورد توکن Optimism (OP) ویکتور احتمال می دهد می‌تواند تحت تأثیر خبر مثبت شبکه base باشد که صرافی کوین‌بیس به زودی راه‌اندازی خواهد کرد. همچنین ویکتور معتقد است که بازار خرسی DeFi به پایان رسیده است و به توکن Synthetix (SNX) اشاره کرد.از سوی دیگر، ویکتور پیشنهاد کرد که ریپل و استلار می توانند در بین ارزهای معرفی شده، نامزدهای رشد کوتاه مدت باشند، چون قبل از انتشار اخبار SEC به صدر جدول رسیده اند.

او همچنین این سوال را مطرح کرد که آیا ارز دیجیتال آوالانچ با نام اختصاری AVAX می‌تواند ردپای SOL را دنبال کند یا خیر، آواكس ادعا می‌کند که شبکه ای با مقیاس‌پذیری بالا و هزینه‌های پایین را ارائه می‌دهد.

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل روزانه بیت کوین BTC (1 آذر 1402) + تحلیل بیت کوین امروز

علاوه بر این،ویکتور همچنین به آلت کوین شبکه Conflux (CFX) علاقه نشان می‌دهد که به دلیل محبوبیت آن در سال 2023 اشاره می کند. او همچنین به ارز دیجیتال پپه (PEPE) اشاره کرد که به گفته او در شرایط صعودی (گاوی) خوبی قرار دارد.در نهایت، ویکتور تردیدهای خود را در مورد بیت کوین کش (BCH) ابراز کرد که به گفته او جایگزینی سریعتر و ارزان تر نسبت به بیت کوین است. او پیشنهاد کرد که ارز دیجیتال BCH می تواند کاندیدی برای کم کرد کردن یا پوشش ریسک در مقابل سایر ارزهای دیجیتال باشد.