آنچه در این مطلب می‌خوانید

تحلیل تکنیکال روزانه اتریوم ETH (3 آذر 1402)

ویدئو تحلیل قیمت اتریوم 3 آذر 1402

تحلیل تایم هفتگی قیمت اتریوم (ETH)

تحلیل بلند مدت قیمت اتریوم امروز در دیجیکس۲۴

در این تایم فریم، قیمت روز اتریوم یک مقاومت هفتگی در حدود 1955 تا 2311 دلار را پیش روی خودش دارد. این مقاومت بسیار قوی بوده و شکست آن می تواند شروع یک روند صعودی پر قدرت برای اتریوم باشد.

در صورت عبور از این ناحیه و تاییدیه شکست، قیمت ETH می تواند تا 2700 و سپس 3100 دلار افزایش پیدا کند. هدف بعدی قیمت 3800 دلار خواهد بود که البته قبل از آن مقاومت های مهمی در برابر قیمت وجود دارد.

تحلیل کلاسیک قیمت اتریوم ETH

نکته مثبت بعدی در مورد نمودار قیمت اتریوم، عبور از ابر کومو و ایجاد شرایط نسبتا ایده آل صعودی برای میان مدت و بلند مدت است. 

تحلیل تایم روزانه نمودار اتریوم (ETH)

همان طور که در تحلیل های قبلی اشاره کرده بودیم، اتریوم درون یک کانال نزولی در حال حرکت بود. بعد از این کانال نیز محدوده 1916 تا 1966 دلار قرار داشت.

تحلیل روزانه قیمت اتریوم ethereum

اتریوم موفق شد از این مقاومت ها عبور کند و به محدوده مذکور پولبک بزند تا شروع یک حرکت صعودی را در تایم فریم های پایین تر تایید کند. البته که قیمت اتریوم فعلا درگیر مقاومت هفتگی است و نباید انتظار یک رالی صعودی بزرگ را داشت. 

پس با بررسی تایم فریم های روزانه و هفتگی به این نتیجه می رسیم که قیمت لحظه ای اتریوم شرایط امیدوارکننده ای برای ماه های آینده خواهد داشت.

بنابراین با اصلاح قیمت و رسیدن به محدوده های حمایتی مهم می توان با اطمینان بیشتری وارد معامله شد. در ادامه نواحی معاملاتی مهم اتریوم را با هم بررسی می کنیم.

تحلیل تایم ۴ ساعته قیمت اتریوم (ETH)

در تایم فریم 4 ساعته دو حمایت با فاصله قابل توجه از قیمت داریم. اگر سناریویی که در تحلیل اخیرمان از رفتار تکراری بیت کوین در چرخه صعودی محقق شود، می توان انتظار رسیدن اتریوم به این محدوده ها را داشت. محدوده اول 1662 تا 1696 دلار و محدوده دوم 1583 تا 1613 دلار است.

تحلیل کوتاه مدت برای نوسان گیری ارز اتریوم

در صورت رسیدن قیمت به این حمایت ها می توان انتظار یک حرکت مثبت قابل توجه را داشت. این که آیا حرکت صعودی از این محدوده ها باعث شکست مقاومت هفتگی می شود یا نه، بستگی به موج نزولی ای دارد که باعث رسیدن قیمت به این حمایت ها شده است. 

حمایت های قیمت اتریوم ۳ آذر

در تایم فریم 4 ساعته دو محدوده نوسانی نیز وجود دارد. محدوده اول 1902 تا 1925 دلار است که یک بار به این محدوده واکنش داشتیم. در صورتی که قیمت به این محدوده برسد، بهتر است در تایم فریم های پایین تر به دنبال تاییدیه ورود باشیم.

قیمت اتریوم 1795 تا 1817 دلار محدوده بعدی است که حجم آن به نسبت کمتر و بنابراین ریسک آن بیشتر است. پس در این محدوده علاوه بر تاییدیه بهتر است با حجم کمتری وارد معامله شویم. 

تحلیل تایم ۱ ساعته قیمت اتریوم (کوتاه مدت – ترید روزانه)

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم برای نوسان گیری و سود روزانه

در تایم فریم 1 ساعته، محدوده 2110 تا 2122 محدوده کم ریسک و خوبی برای فروش بیت کوین است. خرید در تایم فریم 1 ساعته و درون مقاومت هفتگی بسیار پر ریسک است.

کسب سود روزانه ارز ارز اتریوم

بنابراین چندان توصیه نمی شود. با این وجود، سطوح 2024 دلار و 1996 دلار برای یک نوسان گیری کوچک از قیمت مناسب هستند. 

تحلیل تکنیکال روزانه اتریوم ETH (18 آبان 1402)

ویدئو تحلیل قیمت اتریوم 18 آبان 1402

تحلیل هفتگی قیمت اتریوم

تحلیل بلند مدت اتریوم

قیمت اتریوم بالاخره بعد از 532 روز، از ابر کوموی قرمز خود عبور کرد. همان طور که ملاحظه میکنید، شرایط ایچی موکوی هفتگی اتریوم در حال بهبود است. فقط وضعیت تنکنسن و کیجونسن هنوز به شرایط صعودی ایده آل نرسیده است. پس در اصلاح های قیمت، میتوان منتظر موقعیت های مناسب برای یک خرید میان مدت بود. 

تحلیل روزانه قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در تایم فریم روزانه، درون یک کانال نزولی حرکت میکند که در حال نفوذ به سقف آن است. همان طور که واضح است، بعد از این سقف، یک محدوده مقاومتی در حدود 1916 تا 1966 دلار وجود دارد.

تحلیل روزانه و کوتاه مدت اتریوم امروز ۱۸ آبان

در صورتی که نمودار بیت کوین وارد اصلاح شود، در تایم فریم های پایین، مانند 1 ساعته، میتوان به دنبال تاییدیه برای یک معامله فروش از این محدوده بود. 

تحلیل ۴ ساعته قیمت اتریوم

در این تایم فریم، دو حمایت وجود دارد که فاصله ای در حدود 13 تا 17 درصدی از قیمت دارند. به هر حال باید احتمال یک اصلاح قوی را در نظر داشت و خودمان را برای این شرایط نیز آماده کنیم. محدوده حمایتی اول، 1662 تا 1696 دلار است. با توجه به شرایط خوب صعودی بازار، احتمال زیاد این سطح، حمایت اصلی قیمت خواهد بود.

تحلیل ۴ ساعته قیمت روز اتریوم

اما به عنوان یک اصل به یاد داشته باشید که در بازار کریپتو، سرمایه داران بزرگ علاقه زیادی به ایجاد شدوهای بلند و برگشت قیمت از محدوده های بعدی دارند. بنابراین حمایت 1583 تا 1609 دلار نیز میتواند محدوده مناسبی برای معامله خرید باشد. 

تحلیل ۱ ساعته قیمت اتریوم

اگر بازار اصلاح مختصری داشته باشد و فشار فروش با یک حرکت کم شتاب تخلیه شود، باید دنبال حمایت های نزدیکتر به قیمت باشیم. در تایم فریم 1 ساعته دو محدوده حمایتی پر حجم و مهم برای نوسانگیری داریم.

نوسان گیری اتریوم در تایم ۱ ساعته

محدوده اول 1828 تا 1839 دلار که با توجه به تغییرات حجمی، یک واکنش شارپ از این محدوده محتمل است. محدوده دوم 1803 تا 1817 دلار است که این محدوده کم ریسک تر بوده و مانند محدوده قبل، میتواند یک واکنش سریع و نوسانی را در قیمت ایجاد کند. 

تحلیل روزانه اتریوم ETH (آخرین آپدیت ۱۸ آبان ۱۴۰۲)

همان طور که ملاحظه میکنید، محدوده های حمایتی گفته شده با کف کانال صعودی نیز همپوشانی دارند. با توجه به احتمال نوسانات شدید، مدیریت سرمایه را در معاملات خود حتما رعایت کنید.

تحلیل تکنیکال روزانه اتریوم ETH (3 آبان 1402)

ویدئو تحلیل قیمت اتریوم ۳ آبان ۱۴۰۲

با توجه به شرایط جدید بازار و حرکت صعودی بیت کوین، در این مقاله قصد داریم آپدیت تحلیل اتریوم را خدمت شما عزیزان ارایه کنیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

در تایم فریم هفتگی، کندل اخیر توانسته است از میدلاین کانال نزولی عبور کند و خودش را به نزدیکی سقف کانال برساند. در حال حاضر مهمترین مقاومت اتریوم، سقف کانال هفتگی است.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم هفته اول آبان ماه

دو تفاوت مهم در نمودار هفتگی اتریوم نسبت به نمودار بیت کوین وجود دارد. تفاوت اول مربوط به شرایط ابر کومو است. در حالی که بیت کوین با قدرت و موفقیت از ابر نزولی خود خارج شده است، اتریوم هنوز درگیر ابر و خط کیجونسن است.

با توجه به این شرایط، که در تحلیلهای قبلی در نمودار ETHBTC نیز نشان داده شد، اتریوم شرایط سختتری برای حرکت صعودی دارد. در صورت ادامه این شرایط، آلتکوینهایی نظیر ماتیک، سولانا و ترون نسبت به اتریوم رشد بیشتری را تجربه خواهند کرد( در صورت تثبیت قیمت بیت کوین در بالای مقاومت هفتگی). نکته بعدی وضعیت RSIاست.

در شرایطی که بیت کوین در تایم فریم هفتگی در حال ورود به منطقه اشباع خرید است، اتریومبه تازگی خط روند نزولی RSI را شکسته است. این موارد حاکی از ضعف اتریوم در برابر بیت کوین است که بی ارتباط با اخبار فروش سنگین اتریوم توسط نهنگهای آن نیست.

تحلیل تکنیکال روزانه قیمت اتریوم

تحلیل تکنیکال روزانه اتریوم هفته اول آبان

در تایم فریم روزانه، در محدوده 1916 تا 1966 یک محدوده مقاومتی وجود دارد.

تحلیل نمودار قیمت اتریوم امروز

همان طور که ملاحظه میکنید، سطح 78.6 درصد فیبوناچی اصلاحی در محدوده قیمت 1912 دلار در نزدیکی محدوده مقاومتی مذکور قرار دارد. بنابراین با رسیدن قیمت به این محدوده میتوان انتظار یک واکنش به سمت پایین را داشت.

تحلیل تکنیکال ۴ ساعته قیمت اتریوم

تحلیل کوتاه مدت قیمت اتریوم آبان ۱۴۰۲

در تایم فریم 4 ساعته، یک مقاومت در محدوده 1702 تا 1731 دلار وجود داشت. این محدوده با حرکت اخیر بازار و بعد از دو بار واکنش، شکسته شد.

پیش بینی قیمت اتریوم تا سال 2023

در این تایم فریم، قیمت اتریوم دو حمایت را پیش روی خود دارد. اگر حرکت اصلاحی بیت کوین، صرفا یک پولبک به مقاومت هفتگی باشد، حمایت اتریوم در محدوده 1659.8 تا 1682.2 دلار حمایت اصلی قیمت خواهد بود. در صورت اصلاح عمیقتر بازار، محدوده 1583 تا 1609 دلار حمایتاصلی اتریوم خواهد بود.

تحلیل تکنیکال روزانه اتریوم ETH (۲۵ مهر ۱۴۰۲)

بعد از حرکتی که بیت کوین طی روزهای اخیر داشت، سطوح جدیدی در آلت کوین ها به ویژه اتریوم شکل گرفت. در تحلیل امروز اتریوم قرار است سطوح مهم جدید در نمودار قیمت اتریوم را با هم بررسی و تحلیل کنیم.

تحلیل آینده قیمت اتریوم امروز

با شروع حرکت بیت کوین، قیمت اتریوم قبل از رسیدن به کف کانال و حدود 1480 تا 1500 دلار که در تحلیل قبلی گفته بودیم، افزایش یافت. در نهایت نیز با ثبت یک شدوی بلند، قیمت وارد محدوده مقاومتی 1 ساعته بین 1638.64 تا 1647.64 دلار شد.

در حال حاضر با توجه به سناریوهای محتمل تر در مورد بیت کوین که در آپدیت اخیر به آن اشاره کردیم، به بررسی محدودههای جدید در اتریوم میپردازیم:

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اتریوم

در تایم فریم 4 ساعته، قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به یک حمایت در محدوده 1544 تا 1560 دلار است. در این محدوده بیشتر انتظار نوسانان مثبت در تایم فریم های پایین تر مانند 15 دقیقه و 5 دقیقه را داریم. با توجه به فاصله قیمت بیت کوین تا محدوده های حمایتی، محدوده گفته شده در مورد اتریوم بیشتر جنبه نوسانگیری خواهد داشت.

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم

نکته دیگر در مورد اتریوم این است که برخلاف بیت کوین، نه در تایم فریم روزانه و نه در تایم فریم 4 ساعته نتوانست خودش را بالای ابر کومو تثبیت کند. با این شرایط، قیمت لحظهای اتریوم میتواند ریزشهای شدیدتری را نسبت به بیت کوین تجربه کند.

برای بررسی بیشتر شرایط اتریوم، نمودار اتریوم به بیت کوین را با هم بررسی میکنیم:

تحلیل تکنیکال قیمت ارز دیجیتال اتریوم امروز ۲۵ مهر

در این تصویر، وضعیت نمودار اتریوم به بیت کوین (ETHBTC) را مشاهده میکنید. همان طور که واضح است، یک الگوی کنج نزولی در نمودار وجود داشته که کف آن شکسته شده است. اندازه هدف این الگو حدود 30 درصد است.

تحلیل تکنیکال اتریوم

در عین حال یک حمایت روزانه در محدوده 0.05539 تا 0.06146 وجود داشته که آن هم در حال شکسته شدن است؛ البته شکست آن هنوز تایید نشده است.

تحلیل قیمت اتریوم eth امروز

در صورت شکست این حمایت و ادامه حرکت به سمت پایین، میتوان انتظار حرکتی در حدود 30 درصد از محل شکسته شدن الگوی کنج نزولی را داشت. هدف این الگو در یک محدوده حمایتی روزانه در حدود 0.04323 تا 0.04702 قرار دارد. با رسیدن به این ناحیه میتوان انتظار داشت که آلت کوین ها و به طور مشخص اتریوم، حرکت اصلاحی مثبتی را آغاز کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

با توجه به موار بالا، در صورت ادامه اصلاح رو به پایین بیت کوین، اتریوم حتی نسبت به بعضی از آلت کوینها دچار افت بیشتری خواهد شد. در این شرایط، مهمترین حمایت اتریوم کف کانال هفتگی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم ETH امروز (۲۰ مهر ۱۴۰۲)

ویدئو تحلیل قیمت اتریوم ۲۰ مهر ۱۴۰۲

نمودار قیمت اتریوم در تایم فریم یک ساعته یک خط روند نزولی داشت که توانست آن را بشکند. ولی همان طور که گفتیم، بعد از شکست هر خط روندی معمولا در همان حوالی شکست یک محدوده وجود دارد.

تحلیل قیمت اتریوم در اینده

در این مورد، محدوده مقاومتی در حدود 1638 تا 1647 دلار قرار داشت. قیمت هم با ثبت یک شدو به ابتدای ناحیه نفوذ کرد و در ادامه به حرکت نزولی خود ادامه داد.

پیش بینی قیمت اتریوم تا سال 2023

اتریوم در تایم فریم 1 ساعته یک حمایت در محدوده 1591 تا 1599 دلار داشت که آن را هم شکست.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم بلند مدت

در تایم فریم روزانه هم یک خط روند صعودی وجود داشت که آن هم شکسته شد. با در نظر گرفتن قدرت این حرکت نزولی به سراغ بررسی وضعیت فعلی نمودار اتریوم میرویم:

تحلیل تایم فریم هفتگی اتریوم

تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال اتریوم

در تایم فریم هفتگی، قیمت در حال حرکت به سمت کف کانال نزولی است. به نظر میرسد که با نزدیک شدن قیمت به کف این کانال (احتمالا در حدود 1480 تا 1500 دلار) میتوان انتظار چند کندل مثبت را در تایم فریمهای پایین تر داشت.

بررسی تایم فریم ۴ ساعته اتریوم

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2025

در تایم فریم 4 ساعته، اگر قیمت بتواند ظرف یک یا دو کندل اخیر یک حرکت مثبت از خودش نشان دهد، احتمالا کف جدید RSI از کف فعلی(ابتدای فلش) بالاتر خواهد بود. به این ترتیب یک واگرایی مثبت بین RSI و قیمت شکل میگیرد. این واگرایی مثبت میتواند یک سیگنال صعودی برای حرکت قیمت باشد.

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2030

حمایت های بعدی قیمت اتریوم در تایم فریم 4 ساعته در محدوده های 1448 تا 1471 و 1400 تا 1434 دلار قرار دارد. محدوده اول بیشتر پتانسیل یک نوسان سریع را دارد؛ در حالی که ناحیه دوم با ریسک کمتری میتواند حمایت اصلی قیمت برای یک حرکت مثبت قابل توجه باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم ETH امروز (۱۶ مهر ۱۴۰۲)

ویدئو تحلیل قیمت اتریوم ۱۶ مهر ۱۴۰۲

 طبق تحلیل تکنیکال اتریوم ۹ مهر که ارایه کردیم، قیمت اتریوم با رسیدن به محدوده مقاومتی و میدلاین کانال نزولی هفتگی شروع به کاهش کرد.

تحلیل اتریوم امروز تایم فریم ۴ ساعته

بررسی تایم فریم روزانه اتریوم

حرکت اتریوم در ابتدای هفته سبب ایجاد یک خط روند صعودی در تایم فریم روزانه شد. البته باید به دو نکته توجه کنیم:

تحلیل اتریوم بلند مدت ۱۶ مهر ۱۴۰۲

قیمت اتریوم همچنان درون کانال نزولی هفتگی قرار دارد.
وضعیت خط روند صعودی در اندیکاتور RSI متزلزل است. اگر قیمت در کندلهای اخیر نتواند خودش را بالا بکشد و تمایلی از سمت خریداران وجود نداشته باشد، خط روند RSI شکسته خواهد شد.

بررسی تایم فریم ۱ ساعته اتریوم

پیش بینی قیمت اتریوم تا سال 2023

در این تایم فریم، قیمت اتریوم یک خط روند نزولی را بالای خود میبیند. در صورتی که این خط روند در تایم 1 ساعته شکسته شود، یک محدوده مقاومتی در حدود 1638.6 الی 1647.6 پیش روی قیمت قرار خواهد داشت.

بررسی تبدیل قیمت اتریوم به تومان

در صورت شکست این خط روند و محدوده پس از آن و عدم ریزش بیت کوین، قیمت اتریوم میتواند تا مقاومت 1686.8 تا 1694 دلار به سمت بالا حرکت کند. پس از این محدوده، مقاومت 1702 تا 1731 که مربوط به تایم فریم 4 ساعته است قرار دارد. در ضمن میدلاین کانال هفتگی نیز با محدوده 4 ساعته همچنان همپوشانی دارد.

تحلیل قیمت اتریوم به دلار

همان طور که در تصویر مشخص است، اندیکاتور RSI در حال شکست خط روند نزولی خود است. البته این شکست هنوز تایید نشده است و باید منتظر کندل‌های اخیر باشیم. اگر اتریوم میخواهد در تایم فریم 1 ساعته حرکت صعودی خوبی را آغاز کند، باید از ابر نازک سبز رنگ پیش روی خودش نهایت استفاده را ببرد و آن را بشکند. هر چقدر که حرکت صعودی و فشار خریداران دیرتر آغاز شود، ابر کومو ضخیم تر شده و عبور از آن سخت تر خواهد بود.

اگر قیمت نتواند از مقاومتهای 1 ساعته خود عبور کند و به حرکت نزولی خود ادامه دهد، محدوده 1591 تا 1599 که با خط روند صعودی روزانه همپوشانی دارد، حمایت قیمت در تایم فریم 1 ساعته خواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم ETH امروز (۹ مهر ۱۴۰۲)

امروز قصد داریم با هم جدیدترین تحلیل قیمت اتریوم را برای روزهای آینده بازار ارزهای دیجیتال بررسی کنیم. برای این کار از چند تایم فریم و روش مختلف استفاده می‎کنیم تا دقت تحلیل تکنیکال اتریوم را افزایش بدهیم.

ویدئو تحلیل قیمت اتریوم ۹ مهر ۱۴۰۲

در این ویدئو تحلیل تکنیکال اتریوم ETH در اختیار شما قرار داده شده است. در صورتی که مایل به خواندن محتوای متنی هستید، میتوانید از قسمت پایین همین پاراگراف تحلیل اتریوم را مطالعه نمایید.

بررسی تایم فریم هفتگی اتریوم

همان طور که در تصویر مشخص است، نمودار قیمت اتریوم به دلار در تایم فریم هفتگی درون یک کانال نزولی در حال حرکت است. با رسیدن به کف کانال یک واکنش مثبت رخ داده و در حال حاضر در نزدیکی خط وسط کانال قرار گرفته است. پس اولین سطح مهم برای اتریوم، محدوده خط وسط کانال است. برای تعیین دقیق‌تر محدوده مقاومتی از تایم فریم‌های پایین‌تر استفاده خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت اتریوم تا سال 2023
بررسی و پیش بینی قیمت اتریوم امروز

نکته مهم بعدی در این تایم فریم، وضعیت ابر ایچی‎موکو است. همان طور که ملاحظه می‎کنید، قیمت لحظه ای اتریوم اگر در هفته ‎های آینده نتواند خودش را بالای ابر کومو تثبیت کند، حرکت نزولی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

تحلیل قیمت اتریوم با ایچیموکو در تایم فریم هفتگی
تحلیل قیمت اتریوم با ایچیموکو در تایم فریم هفتگی

بررسی تایم فریم ۴ ساعته اتریوم

در تحلیل تکنیکال تایم فریم 4 ساعته اتریوم، سه نکته مهم وجود دارد:

با استفاده از ابزار Fixed volume profile، که میزان حجم را در بازه‌های قیمتی به ما نشان می‎دهد، یک محدوده پر حجم داریم؛ محدوده 1,702 تا 1,737 دلار یک محدوده مقاومتی بالقوه در تایم فریم 4 ساعته است. 

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2025

با استفاده از ابزار Fib extension که برای یافتن هدف‎ های قیمت ارز دیجیتال قابل استفاده است، یک سطح مهم درون ناحیه مذکور در نکته قبل به دست می‎آید؛ 1704 دلار.

دلیل افت قیمت اتریوم امروز

قیمت اتریوم در حال نزدیک شدن به سقف یک کانال صعودی در تابم فریم 4 ساعته است. در صورتی که تاییدیه خروج بگیریم، با بررسی شاخص های اصلی بازار مانند تحلیل قیمت بیت کوین و TOTAL و TOTAL2 میتوانیم تصمیم مناسبی اتخاذ کنیم.

تحلیل قیمت اتریوم امروز به تومان و دلار

جمع بندی تحلیل نمودار اتریوم ۹ مهر ۱۴۰۲

قیمت در تایم فریم هفتگی در حال نزدیک شدن به خط وسط کانال نزولی است. بنابراین احتمال ایجاد یک واکنش منفی در هفته جدید وجود دارد. برای این که ناحیه دقیق‌تری به عنوان مقاومت داشته باشیم، نگاهی به تایم فریم 4 ساعته انداختیم.

در این تایم فریم که از نظر عرضه و تقاضا، فیبوناچی و کانال صعودی بررسی شد، محدوده 1,702 تا 1,731 به عنوان محدوده مقاومتی مهم مشخص شد. در ضمن با توجه به تحلیل این هفته ما از دامیننس بیت کوین که احتمال افزایش آن را بررسی کردیم، امکان اصلاح قیمت آلت کوین ها، به ویژه اتریوم، بیشتر مطرح است.

همچنین برای تبدیل قیمت اتریوم به تومان میتوانید از ماشین حساب ارز دیجیتال استفاده کنید و قیمت لحظه ای اتریوم به تومان و دلار را آنلاین مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که این تحلیل پیشنهاد خرید و فروش ارز دیجیتال یا سیگنال معاملاتی نیست و صرفا سعی کردیم چند دیدگاه در مورد روند بازار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این تحلیل با تغییر شرایط بازار به روزرسانی خواهد شد.