تحلیل تکنیکال قیمت لینک امروز (22 آبان 1402)

تحلیل تکنیکال روزانه لینک

تحلیل تکنیکال روزانه ارز لینک

در تایم فریم روزانه، قیمت چین لینک به یک مقاومت روزانه در محدوده 15.17 تا 16.45 دلار رسیده است. این مقاومت با توجه به وضعیت فعلی بیت کوین، می تواند محل مناسبی برای معامله فروش باشد. 

تحلیل روزانه رمزارز لینک LINK

همان طور که ملاحظه می کنید، قیمت در حال واکنش به این سطح است. برای این که معامله مطمئن تر و با ریسک به ریوارد بهتری داشته باشیم، می توانیم منتظر برگشت قیمت به داخل محدوده باشیم. سپس در تایم فریم های پایین تر به دنبال تاییدیه بگردیم. هدف این حرکت اصلاحی می تواند به ترتیب 14.2، 13.7 و 13.2 دلار باشد. 

تحلیل تکنیکال ۴ ساعته LINK

تحلیل کوتاه مدت ارز دیجیتال لینک امروز

قیمت چین لینک، در این تایم فریم دو محدوده حمایتی مهم دارد. محدوده اول 12.74 تا 13.23 دلار و محدوده دوم 8.95 تا 9.67 دلار است. با توجه به تغییرات حجمی، هر دو محدوده پتانسیل ایجاد واکنش شارپ در قیمت را دارند. بدیهی است که اعتبار هر دو محدوده به شدت اصلاح بیت کوین بستگی دارد و محدوده دوم به طور کلی کم ریسک تر است.

پیش بینی قیمت لینک امروز ۲۲ آیان

برای پیش بینی شروع واکنش قیمت می توان از RSI 4 ساعته و شکست خط روند آن استفاده کرد. همچنین اگر در نزدیکی محدوده 1 ساعته( که در ادامه آن را مشخص خواهیم کرد) RSI 4 ساعته به نزدیکی اشباع فروش برسد، می توان انتظار یک حرکت برگشتی از آن را داشت.

تحلیل تکنیکال 1 ساعته لینک (LINK)

نوسان گیری کوتاه مدت لینک LINK

همان طور که مشخص شده است، محدوده 13.59 تا 13.97 دلار یک محدوده حمایتی در تایم فریم 1 ساعته است. زمانی که قیمت به این محدوده رسید، می توان به روشی که گفته شد از RSI 4 ساعته برای ورود به معامله استفاده کرد. 

بررسی روند نمودار قیمت لحه ای ارز لینک

همچنین در صورت برگشت قیمت به داخل مقاومت روزانه، محدوده 15.66 تا 15.77 دلار می تواند محل مناسبی برای برگشت قیمت به سمت پایین باشد. 

تحلیل تکنیکال قیمت لینک امروز (30 مهر 1402)

آینده ارز دیجیتال چین لینک

همان طور که ملاحظه میکنید، قیمت چین لینک یک الگوی وج نزولی در تایم فریم 4 ساعته داشته است که در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم. بعد از شکست سقف این الگو و پولبک به آن، قیمت تا محدوده 8.49 تا 9.71 دلار حرکت کرده است.

صفحه پیشنهادی: قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال چین لینک

همان طور که در تحلیل قبلی گفته بودیم، در تایم فریم هفتگی یک محدوده رنج با کف 4.997 تا 5.559 دلار و سقف 8.49 تا 9.718 دلار تشکیل شده است. در حال حاضر قیمت چین لینک با یک کندل قوی وارد محدوده سقف شده است.

البته انتظار ما از بیت کوین و به طبع آن کل بازار کریپتو در تایم فریم 4 ساعته، یک اصلاح رو به پایین است. اگر بعد از این اصلاح، چین لینک فشار فروش شدیدی را متحمل نشود، میتوان انتظار شکسته شدن سقف این محدوده رنج را داشت.

تحلیل قیمت لینک امروز

در تایم فریم 4 ساعته، قیمت یک حمایت در محدوده 7.46 تا 7.7 دلار دارد.

تحلیل تکنیکال لینک چین

در تایم فریم 1 ساعته نیز یک محدوده حمایتی در حدود 8.611 تا 8.96 دلار وجود دارد.

تحلیل چین لینک دیجیکس۲۴

اما زمانی که به وضعیت RSI در تایم فریم 4 ساعته نگاه می‏کنیم، میبینیم که همچنان در محدوده اشباع خرید قرار داریم. در ضمن به یک مقاومت هفتگی برخورد داشتیم. بنابراین محدوده حمایتی اول که 1 ساعته است، بیشتر جنبه نوسانی خواهد داشت. محدوده حمایتی دوم که 4 ساعته است، پتانسیل بیشتری برای ادامه موج صعودی را خواهد داشت.

آینده ارز دیجیتال چین لینک

نکته بعدی مربوط به ابر کومو در تایم فریم روزانه است. همان طور که ملاحظه میکنید، ابر کوموی پیش روی قیمت یک ابر سبز و ضخیم است که اتفاقا در محدوده حمایتی 4 ساعته، صاف یا پلاتو شده است. بنابراین این محدوده اعتبار بالایی خواهد داشت.

نکته مهم در تایم فریم هفتگی

تحلیل تکنیکال چین لینک در دیجیکس۲۴

قیمت چین لینک در تایم فریم هفتگی بعد از حدود 700 روز در حال رسیدن به بالای ابر کومو است. اگر چین لینک با فشار فروش شدیدی مواجه نشود و به زیر ابر باز نگردد، میتوان انتظار داشت که به زودی سقف محدوده رنج هفتگی را بشکند. در این صورت قیمت چین لینک میتواند تا حدود 14 دلار رشد کند.

تحلیل تکنیکال قیمت لینک امروز (۲۱ مهر ۱۴۰۲)

ویدئو تحلیل قیمت لینک چین ۲۱ مهر ۱۴۰۲

بررسی تایم فریم هفتگی قیمت لینک

آینده قیمت ارز دیجیتال چین لینک

در تایم فریم هفتگی تحلیل قیمت چین لینک، قیمت در یک رنج معاملاتی قرار گرفته است. سقف این رنج 8.49 تا 9.71 دلار و کف آن بین 4.99 تا 5.59 دلار است.

آینده ارز دیجیتال چین لینک

ابر ایچی موکو در تایم فریم هفتگی با این که همچنان قرمز است ولی ضخامت آن کاهش یافته و قیمت میتواند راحت تر از قبل از آن عبور کند. البته در صورت عبور از این ابر، سقف رنج معاملاتی پیش روی قیمت خواهد بود که ادامه حرکت صعودی را دشوار خواهد کرد.

بررسی تایم فریم روزانه قیمت لینک

تحلیل قیمت چین لینک امروز

در تایم فریم روزانه، قیمت چین لینک یک حمایت در محدوده 5.919 تا 6.135 دلار دارد که قبل از کف رنج هفتگی قرار گرفته است. اگر چین لینک بتواند به سقف رنج هفتگی برسد و بعد از برخورد با آن به سمت پایین حرکت کند، این حمایت بیشتر جنبه کاهش سرعت حرکت را خواهد داشت؛ به عبارت دیگر در چنین شرایطی از این محدوده صرفا انتظار یک نوسان مثبت را داریم نه شروع یک موج روزانه قوی.

اگر هم حرکت نزولی به همین ترتیب و بدون رسیدن به سقف محدوده رنج ادامه پیدا کند، میتوان از این محدوده انتظار یک حرکت صعودی قویتر را داشت.

بررسی تایم فریم ۴ ساعته ارز دیجیتال چین لینک

تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال چین لینک link

در تایم فریم 4 ساعته، یک حمایت در محدوده 6.596 تا 6.795 دلار وجود دارد. اگر بیت کوین بخواهد در حد 3 الی 4 درصد درون حمایتی که قرار دارد به سمت پایین حرکت کند و آن را نشکند، این محدوده 4 ساعته همچنان معتبر خواهد بود و با اصلاح صعودی بیت کوین، قیمت چین لینک میتواند نوسان مثبت قابل توجهی را تجربه کند.

پیش بینی قیمت لینک در آینده

نکته قابل توجه دیگر این است که سطح 61.8 درصد فیبوناچی اصلاحی نیز درون این محدوده حمایتی قرار دارد. در نتیجه این محدوده، محدوده قدرتمندی محسوب میشود.

اخبار چین لینک link

ضمنا قیمت یک الگوی کنج نزولی هم تشکیل داده است. هر چه بیت کوین زودتر اصلاح صعودی خودش را آغاز کند، احتمال شکسته شدن سقف این الگو در چین لینک بیشتر خواهد بود؛ وگرنه باید انتظار شکسته شدن کف این الگو و رسیدن به محدوده حمایتی 4 ساعته را داشته باشیم.