تحلیل تکنیکال قیمت لایت کوین امروز LTC (۲۰ مهر ۱۴۰۲)

ویدئو تحلیل قیمت لایت کوین ۲۱ مهر ۱۴۰۲

نمودار لایت کوین مانند سایر ارزهای بازار در یک روند نزولی به سر میبرد. همزمان که بیت کوین در یک ناحیه حمایتی قرار گرفته، لایت کوین هم در حال نزدیک شدن به حمایت روزانه خود است؛ محدوده 53 تا 58 دلار.

مقاله پیشنهادی: جدیدترین تحلیل بیت کوین

پیش بینی قیمت لایت کوین

این محدوده حمایتی دو بار باعث حرکت قیمت لایت کوین به سمت بالا شده است. اگر بیت کوین حرکت قدرتمندی را آغاز نکند، لایت کوین با رسیدن به این ناحیه نهایتا یک نوسان کوچک مثبت را تجربه کند.

اگر بازار وارد روند صعودی شود، اولین مقاومت روزانه با توجه به شرایط فعلی بازار در محدوده 81.4 تا 85.5 دلار خواهد بود. البته با به روز شدن دادههای نمودار احتمالا مقاومت روزانه جدیدی ایجاد شود که در آپدیتها اعلام خواهد شد.

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل تکنیکال چیست؟ آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل تایم فریم 4 ساعته قیمت لایت کوین

در این تایم فریم، قیمت لحظه ای لایت کوین در حال نزدیک شدن به حمایت محدوده 59.3 تا 59.9 دلار است که قبل از حمایت روزانه گفته شده قرار دارد. با توجه به این که روند تایم فریم روزانه نزولی است، از این محدوده انتظار حرکت بزرگی را نداریم.

تحلیل آینده قیمت لایت کوین ۲۰۲۳

نکته مهم در این تایم فریم، مقاومت های مشخص شده است. با توجه به این که مقاومت روزانه محدوده 81.4 تا 85.5 تا قیمت فعلی و حمایت روزانه محدوده 53 تا 58 دلار فاصله زیادی دارد، مقاومت های تایم فریم 4 ساعته، مقاومتهای اصلی نمودار لایت کوین هستند؛ مخصوصا با توجه به قدرت کم بازار در روندهای صعودی اخیر. محدوده مقاومتی اول در حدود 63 تا 64.4 دلار و محدوده دوم در حدود 67.7 تا 68.4 دلار است.

تحلیل قیمت لایت کوین کوین امروز

با توجه به شرایط RSI در تایم فریم 4 ساعته، این احتمال وجود دارد که قیمت لایت کوین قبل از رسیدن به محدوده 4 ساعته، یک حرکت مثبت کوچک و اصلاحی را ثبت کند و سپس به محدوده حمایتی برسد. در این صورت محدوده 59.3 تا 59.9 به راحتی شکسته خواهد شد.

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل و بررسی قیمت کاردانو امروز +‌ جدیدترین تحلیل ADA