تحلیل تکنیکال سولانا امروز SOL (27 آبان 1402)

تحلیل روزانه قیمت سولانا

تحلیل کوتاه مدت قیمت سولانا SOL امروز

همان طور که ملاحظه می کنید، قیمت سولانا در تایم فریم روزانه به مقاومت روزانه خود در محدوده 63.4 تا 72.11 دلار رسیده است. این محدوده مهمترین مقاومت سر راه قیمت سولانا برای رسیدن به اهداف 91 تا 95 دلار است. 

بررسی.و پیش بینی قیمت سولانا آبان

قیمت ارز سولانا یک بار به این محدوده مقاومتی واکنش نشان داده است. البته با توجه به اعتبار بالای این محدوده، در صورت برگشت به داخل آن می توان دوباره به دنبال موقعیت فروش بود. 

در صورت ادامه حرکت اصلاحی قیمت، محدوده حمایتی 39.23 تا 44.36 دلار می تواند فرصت مناسبی برای خرید باشد. البته برای تایید بیشتر، باید وضعیت RSI در زمان رسیدن به این محدوده و همچنین نمودار قیمت بیت کوین را بررسی کنیم.

محدوده حمایتی دوم یعنی 29.5 تا 33.13 دلار محدوده ای پر حجم تر و مطمئن تر است؛ اما فاصله زیادی تا قیمت دارد. در صورت ریزش شدید بازار، این محدوده می تواند یک پله مناسب برای خرید سولانا باشد.

تحلیل ۱ ساعته قیمت سولانا

نوسان گیری ارز دیجیتال سولانا

در این تایم فریم، قیمت لحظه ای سولانا یک محدوده حمایتی در حدود 46.5 تا 47.95 دلار دارد. با توجه به برگشت قیمت از محدوده روزانه و قرار داشتن حمایت روزانه بعد از این محدوده، نباید انتظار واکنش بزرگی را ازآن داشت. این محدوده صرفا یک محدوده نوسان گیری است.

همچنین یک محدوده یک ساعته در حدود 60.6 تا 62.17 دلار برای فروش وجود دارد. این محدوده نیز صرفا برای نوسانگیری مناسب است. 

تحلیل تکنیکال سولانا امروز SOL (15 آبان 1402)

تحلیل تایم فریم روزانه سولانا

در این تایم فریم، قیمت محدوده مقاومتی 31.37 تا 34.09 دلار را شکسته است و در حال حاضر مقاومت مهمی در این تایم فریم را پیش روی خود ندارد. با وجود احتمال اصلاح بیت کوین، سولانا شرایط صعودی خوبی را در تایم فریم های بالا از خود نشان داده است.

تحلیل تکنیکال روزانه ارز سولانا

بنابراین در این تایم فریم ها، هر اصلاحی می تواند یک موقعیت خرید خوب باشد. در تایم فریم روزانه، قیمت سولانا در صورت اصلاح، یک محدوده حمایتی در حدود 31.28 تا 33.19 دلار دارد. این محدوده می تواند حمایت اصلی قیمت سولانا باشد.

بررسی و تحلیل نمودار قیمت sol امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۲

البته که در این تایم فریم 4 ساعته که در ادامه اشاره خواهد شد، حمایت دیگری نیز وجود دارد. از حمایت 4 ساعته، می توان به عنوان یک سطح نوسانی استفاده کرد و از سطح روزانه انتظار واکنش قوی تری را داشت. 

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته قیمت سولانا

در حال حاضر مقاومت اصلی سولانا برای روزهای آینده، محدوده 4 ساعته 42.56 تا 45.27 دلار است. (برای نمایش بهتر محدوده، تایم فریم تصویر روزانه است)

تحلیل کوتاه مدت ارز دیجیتال سولانا

قیمت یک مرتبه و با یک شدوی بلند به محدوده نفوذ کرده است. بنابراین در صورت تصمیم برای معامله فروش در این محدوده، بهتر است در تایم فریم های پایین تر منتظر تاییدیه ورود به معامله باشید. 

سولانا در تایم فریم 4 ساعته یک محدوده حمایتی قوی در حدود 34.58 تا 36.66 دلار دارد. همان طور که اشاره شد، از این محدوده بیشتر انتظار یک نوسان مثبت را داریم تا یک موج قوی. البته که مقاومت پیش روی قیمت یک مقاومت 4 ساعته است و حمایت 4 ساعته می تواند باعث عبور قیمت از آن شود.

تحلیل کوتاه مدت سولانا برای نوسان گیری روزانه

اما روش کم ریسک تر این است که محدوده حمایتی 4 ساعته را علی الحساب یک محدوده نوسانی و محدوده روزانه بعد از آن را حمایت اصلی قیمت در نظر بگیریم. در ادامه اگر بیت کوین اصلاح شدید و شارپی را از خود بروز نداد، می توان با رعایت مدیریت سرمایه، از محدوده 34.58 تا 36.66 دلار انتظار شکست مقاومت 4 ساعته را داشت.  

تحلیل تکنیکال سولانا SOL امروز (30 مهر 1402)

با توجه به ادامه حرکت صعودی و شکسته شدن مقاومت روزانه، در این مقاله آپدیت تحلیل قیمت سولانا را خدمت شما عزیزان ارایه میکنیم.

تحلیل ارز سولانا امروز

همان طور که میبینید، سولانا مقاومت روزانه خود در محدوده 24.38 تا 25.63 دلار را با موفقیت شکسته است؛ بنابراین از لحاظ نموداری در بین آلت کوینها، شرایط بهتری دارد. با این شرایط به سراغ تحلیل وضعیت جدید سولانا میرویم:

بررسی تایم فریم روزانه قیمت سولانا

علت ریزش ارز سولانا امروز

قیمت لحظهای سولانا که یک روند صعودی را آغاز کرده است، در حال حرکت به سمت مقاومت روزانهی محدوده 31.37 تا 34.09 دلار است. این محدوده، یک محدوده عرضه( Supply) مهم است؛ چرا که در صورت شکست این ناحیه، قیمت میتواند تا حدود 45 تا 47 دلار افزایش یابد.

نمودار تحلیل سولانا دیجیکس۲۴

نکته بعدی در این تایم فریم، قرار داشتن RSI در محدوده اشباع خرید است. بنابراین به تدریج میتوان انتظار یک اصلاح به سمت پایین را داشت.با توجه به شرایط پرنوسان بازار، این اصلاح ممکن است متعاقب یک کندل با شدوی بلند که به داخل مقاومت روزانه نفوذ کند آغاز شود.

بررسی تایم فریم ۴ ساعته قیمت سولانا

نمودار تحلیل تکنیکال سولانا دیجیکس۲۴

در تایم فریم 4 ساعته، دو حمایت در برابر اصلاح احتمالی قیمت وجود دارد. محدوده اول، 26.38 تا 27.2 دلار و محدوده دوم 24.09 تا 25.12 دلار است. با توجه به شرایط سولانا، هر کدام از این ناحیهها میتواند یک حمایت قوی برای قیمت باشد. اما این که کدام ناحیه پتانسیل بیشتری برای اتمام اصلاح و ادامه روند صعودی دارد، بستگی به شدت اصلاح بیت کوین دارد.

تحلیل ارز سولانا امروز ۳۰ مهر

نگاهی هم به وضعیت ایچی موکو میاندازیم. قیمت در حال قرار گرفتن بین تکنسن و کیجونسن است. در چنین شرایطی قیمت به سمت کیجونسن که درناحیه حمایتی اول حالت پلاتو پیدا کرده است، حرکت میکند. همچنین محدوده حمایتی دوم با ابر کومو همپوشانی داشته و در صورت اصلاح قوی قیمت، این ناحیه اعتبار بالایی خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

نکته مهم بعدی در تایم فریم 4 ساعته، وضعیت RSI است. همان طور که ملاحظه میکنید، خط روند صعودی RSI در حال شکسته شدن است. این اتفاق میتواند پیش درآمدی برای شروع یک موج اصلاحی در قیمت سولانا باشد.

تحلیل تکنیکال سولانا SOL امروز (۲۹ مهر ۱۴۰۲)

همان طور که ملاحظه میکنید، سولانا با رسیدن به محدوده حمایتی 21 تا 21.7 دلار و کمی قبل از آغاز حرکت مثبت بیت کوین به سمت مقاومت روزانه 24.38 تا 25.63 دلار حرکت کرد.

نمودار تحلیل تکنیکال سولانا امروز

با توجه به نمودار و ابر کوموی روزانه، قیمت سولانا نسبت به سایر آلت کوین ها شرایط بهتری را تجربه می‌کند. در حرکت اخیر بیت کوین نیز سولانا از معدود ارزهایی بود که شرایط صعودی خودش را همچنان حفظ کرد و یک موج صعودی حقیقی را شکل داد.

طوری که در تایم فریم 4 ساعته توانست به بالای محدوده مقاومتی روزانه هم نفوذ کند. با توجه به این شرایط به بررسی وضعیت جدید نمودار قیمت سولانا میپردازیم:

تحلیل تکنیکال تایم فریم روزانه سولانا

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت سولانا امروز ۲۹ مهر

در این تایم فریم، همچنان مقاومت 24.38 تا 25.63 دلار پابرجاست. هنوز کندل روزانه به طور کامل بسته نشده است. ضمن این که RSI نیز در حال ورود به ناحیه اشباع خرید است. بنابراین احتمال این که طی روزهای آینده شاهد اصلاح قیمت سولانا باشیم، بیشتر از ادامه روند صعودی است.

تحلیل تکنیکال تایم ۴ ساعته و ۱ ساعته سولانا

تحلیل ارز سولانا امروز

در این تایم فریمها برای قیمت لحظه ای سولانا دو حمایت وجود دارد:

  1. محدوده 1 ساعته 24.69 تا 25.15 دلار
  2. محدوده 4 ساعتهی 23.11 تا 23.57 دلار
  3. محدوده 1 ساعتهی 22.54 تا 22.8 دلار
تحلیل نمودار ارز سولانا solana

اما هر کدام از این حمایتها تا چه حد معتبر هستند؟

محدوده حمایتی اول، یک محدوده 1 ساعته است که در دل یک مقاومت روزانه قرار دارد. با توجه به این که RSI روزانه نمودار سولانا در شرایط اشباع خرید قرار گرفته و شرایط مشابهی با RSI روزانه بیت کوین دارد، محدوده حمایتی اول بیشتر یک محدوده نوسانی خواهد بود.

اما در مورد محدوده دوم و سوم اوضاع فرق دارد. این که این حمایتها تا چه میزان اعتبار دارند، بستگی به شدت و سرعت اصلاح قیمت دارد. اگر اصلاح مورد انتظار، یک اصلاح شارپ و با کندلهای قرمز Full body( بدون شدوی قابل توجه) باشد، محدوده 4 ساعته نهایتا باعث ایجاد یک نوسان مثبت در قیمت میشود.

در چنین شرایطی محدوده 1 ساعتهی 22.54 تا 22.8 دلار که با خط روند روزانه همپوشانی دارد، حمایت مهمتری برای قیمت ارز سولانا خواهد بود؛ البته چون قیمت در حال برگشت از مقاومت روزانه است، ممکن است با شدوهای بلندی از محدوده 1 ساعته عبور کند و بلافاصله به داخل آن بازگردد. اگر اصلاح قیمت شرایط گفته شده را نداشته باشد، محدوده 4 ساعته حمایت اصلی قیمت سولانا خواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا SOL امروز (۱۲ مهر ۱۴۰۲)

سلام و عرض ادب خدمت همراهان عزیز دیجیکس ۲۴. در ادامه تحلیل های این هفته با هم به سراغ سولانا می‎رویم. سولانا در یک هفته گذشته حدود 31 درصد رشد داشته و به همین دلیل توجه خیلی از معامله‎گرها را به خودش جلب کرد.

ویدئو تحلیل قیمت سولانا ۹ مهر ۱۴۰۲

در این ویدئو تحلیل تکنیکال سولانا SOL در اختیار شما قرار داده شده است. در صورتی که مایل به خواندن محتوای متنی هستید، میتوانید از قسمت پایین تحلیل سولانا امروز را مطالعه نمایید.

بررسی تایم فریم روزانه قیمت سولانا

تحلیل سولانا امروز

همان طور که ملاحظه می‎کنید، قیمت به محدوده 24.38 الی 25.63 دلار رسیده است. این محدوده فعلا مهمترین مقاومت سولانا محسوب می‎شود. همچنین یک خط روند صعودی روزانه داریم که در ترکیب با محدوده‎های تایم فریم 4 ساعته حمایت‎های قیمت را تشکیل خواهند داد.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال سولانا

نکته بعدی در تایم فریم روزانه، خروج قیمت از ابر ایچی موکو است. در صورتی که طی روزهای آینده سولانا بتواند خودش را بالای این ابر تثبیت کند، نسبت به سایر آلت کوین‎ها هفته‎های بهتری را پیش رو خواهد داشت.

بررسی تایم فریم ۴ ساعته نمودار سولانا

بررسی تایم فریم ۴ ساعته نمودار سولانا

با توجه به واکنشی که به محدوده روزانه داشته‎ایم، از فیبوناچی اصلاحی و ابزار حجم استفاده کردیم. دو محدوده‎ی 21 تا 21.7 و 19.97 تا 20.37 دلار حمایت‎های قیمت در تایم فریم 4 ساعته هستند. البته که محدوده پایین‎تر اعتبار بیشتری داشته ولی محدوده اول ممکن است نوسان مثبت و شارپی را ایجاد کند.