تحلیل تکنیکال قیمت متیک MATIC (27 آبان 1402)

تحلیل هفتگی قیمت متیک پالیگان

تحلیل هفتگی قیمت متیک پالیگان

قیمت ماتیک در تایم فریم هفتگی، به محدوده مقاومتی 0.84 تا 1 دلار رسیده است. با توجه به حجم بالای این محدوده و هفتگی بودن آن، با بازگشت به داخل این محدوده می توان در تایم فریم های پایین تر به دنبال موقعیت فروش بود. در ادامه محدوده های دقیق تری را در تایم فریم های پایین تر مشخص خواهیم کرد. 

تحلیل تکنیکال روزانه قیمت متیک

تحلیل کوتاه مدت روزانه متیک matic

در این تایم فریم، یک محدوده حمایتی پر حجم در حدود 0.59 تا 0.64 دلار وجود دارد. در صورت ادامه اصلاح بازار، این محدوده می تواند محل مناسبی برای خرید ماتیک باشد. 

تحلیل ۴ ساعته قیمت متیک

تتحلیل تکنیکال ۴ ساعته متیک پالیگان

در تایم فریم 4 ساعته و قبل از حمایت روزانه، یک محدوده حمایتی در حدود 0.70 تا 0.7435 دلار وجود دارد. با توجه به برگشت قیمت از مقاومت هفتگی، این محدوده صرفا جنبه نوسانی خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال ۴ ساعته ارز دیجیتال متیک

همان طور که در نمودار RSI 4 ساعته مشاهده می کنید، قیمت اصلاح خوبی داشته است و احتمال واکنش به محدوده حمایتی 4 ساعته بالاست. 

تحلیل و پیش بینی قیمت ارز متیک

ضمنا این محدوده حمایتی با سطح 61.8 درصد فیبوناچی اصلاحی نیز همپوشانی دارد. به هر حال با توجه به شرایط فعلی، از این محدوده انتظار برگشت قیمت و شکست مقاومت هفتگی را نداریم.

تحلیل ۱ ساعته قیمت متیک (کوتاه مدت)

تحلیل کوتاه مدت ارز متیک matic

مهمترین نکته در تایم فریم 1 ساعته، نقاط مناسب برای فروش ماتیک است. در صورتی که قیمت مجددا وارد این محدوده مقاومتی شود می توان در محدوده های 0.85 دلار و 0.90 دلار وارد معامله فروش شد.

تحلیل کلاسیک ارز دیجیتال متیک

 این نقاط، محدوده های پرحجمی هستند و به ترتیب با سطوح 50 درصد و 78.6 درصد فیبوناچی اصلاحی نیز همپوشانی دارند.

با توجه به احتمال نوسانات بالای بازار طی روزهای آینده، مدیریت سرمایه و ریسک را حتما رعایت کنید. 

تحلیل تکنیکال قیمت ماتیک MATIC امروز (۱۷ مهر ۱۴۰۲)

تحلیل تایم فریم روزانه ارز ماتیک

پیش بینی قیمت ارز ماتیک

تحلیل قیمت ارز ماتیک در تایم فریم روزانه به محدوده حمایتی 0.5061 الی 0.5916 دلار رسیده است. البته در گذشته چند بار به این محدوده حمایتی واکنش نشان داده که این موضوع می‎تواند از فشار خرید این ناحیه بکاهد. ضمن این که در دفعات قبلی، واکنش بازار به این محدوده قیمت شدیدتر و سریع‎تر بوده است؛ ولی در هفته‎های اخیر قدرت خاصی از طرف خریداران مشاهده نمی‎شود. بنابراین با وجود این حمایت و همپوشانی آن با خط روند صعودی، نمی‎توان انتظار داشت که حرکت صعودی پرشتابی در نمودار ظاهر شود. به هر حال اگر قیمت بتواند به مقادیر بالاتر برسد، محدوده 0.6622 الی 0.7026 دلار مقاومت اصلی قیمت در تایم فریم روزانه است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته ارز متیک

تحلیل قیمت آینده ارز پالیگان

نکته مهم در تایم فریم 4 ساعته، حمایت محدوده 0.3771 الی 0.4110 دلار است. با توجه به این که محدوده حمایتی روزانه که فعلا قیمت در آن قرار دارد، با روند فعلی امکان دارد شکسته بشود، محدوده مذکور می‎تواند محلی برای اصلاح قیمت باشد.

تحلیل قیمت ارز ماتیک رایگان

همچنین در این تایم فریم، یک خط روند نزولی به وجود آمده است. با توجه به شکست قوی ابر ایچی موکو و نزول قیمت، تکنسن و کیجونسن به زیر آن و گارد نزولی این دو نسبت به هم، به نظر می‎رسد روند نزولی در این تایم فریم ادامه داشته باشد.

تحلیل ارز دیجیتال پالیگان ماتیک

هر چند به چهار دلیل احتمال یک حرکت اصلاحی وجود دارد:
1. ایجاد یک حالت قله مانند در ابر( V برعکس در حد فاصل تبدیل ابر سبز به قرمز)
2. رسیدن قیمت به سطح 0.786 فیبوناچی اصلاحی

3. ایجاد یک ناحیه پرحجم همراه با اسپایک در fixed range volume profile
4. ایجاد یک کف در ابر کومو
یادآوری مهم! این حرکت صعودی بیشتر به صورت یک نوسان مثبت خواهد بود؛ مگر این که شرایط نمودار بیت کوین و اتریوم تغییر کند.

جدیدترین تحلیل تکنیکال قیمت ماتیک امروز