تحلیل تکنیکال بایننس کوین امروز (۲۵ مهر ۱۴۰۲)

با توجه به شرایط پیش آمده در بازار، در این مقاله قصد داریم یک آپدیت از روند و سطوح نمودار قیمت بایننس کوین (BNB) را خدمت شما عزیزان ارایه دهیم.

تحلیل bnb امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۲

قیمت BNB در تایم فریم روزانه یک الگوی کنج صعودی تشکیل داده بود که با توجه به حرکت قیمت، شکسته شدن کف الگو و برگشت به داخل محدوده، دیگر الگوی معتبری محسوب نمیشود.

تحلیل نمودار قیمت bnb به دلار

بعد از حرکت شارپ قیمت و عبور از محدوده مقاومتی 4 ساعته 213.5 تا 215.4 که با یک شدو صورت گرفت، قیمت فورا به زیر آن برگشت. در ادامه نیز با چند کندل استاندارد دوباره وارد آن شد و به آن واکنش نشان داد.

قیمت bnb به تومان

برخلاف اتریوم، قیمت بایننس کوین امروز توانسته در تایم فریم 4 ساعته خودش را بالای ابر کومو تثبیت کند؛ پس احتمالا با حرکت منفی بیت کوین طی چند کندل آتی، BNB کمتر از اتریوم دچار نوسان شود.

بیشتر مطالعه کنید:  پیش بینی روند صعودی ۱۳ آلت کوین در سال ۲۰۲۳

تحلیل تکنیکال بایننس کوین

در تایم فریم 4 ساعته، قیمت BNB یک حمایت در محدوده 204.8 تا 208.8 دلار دارد. نکتهای که در مورد این محدوده باید بدانیم این است که قیمت بایننس کوین تا به حال چند بار به این سطح رسیده و واکنش نشان داده است. بنابراین و با توجه به فشار فروشی که در بازار وجود دارد، این بار ممکن است واکنش بزرگی را از قیمت BNB شاهد نباشیم.

حمایت های روزانه نمودار قیمت bnb

حمایت قوی و بعدی قیمت BNB در حدود 187.1 تا 196.1 دلار قرار دارد. این محدوده حمایت مهم و قویای در تایم فریم 4 ساعته برای قیمت است( برای نمایش بهتر محدوده، تصویر از تایم فریم روزانه قرار داده شده) و میتوان انتظار واکنش قابل توجهی را از آن داشت.

تحلیل کوتاه مدت قیمت بایننس کوین BNB

در تایم فریم 1 ساعته، قیمت در محدوده 212.7 تا 213 یک مقاومت را پیش روی خود دارد. با رسیدن به این ناحیه میتوان انتظار یک نوسان منفی را از قیمت داشت.

قیمت لحظه ای و نمودار تحلیل تکنیکال بایننس کوین - BNB

البته مقاومت اصلی قیمت BNB، همچنان محدوده 4 ساعته 213.5 تا 215.4 دلار است.

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل قیمت لایت کوین امروز LTC (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + جدیدترین تحلیل لایت کوین

تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین BNB امروز (۱۲ مهر ۱۴۰۲)

ویدئو تحلیل قیمت بایننس کوین ۹ مهر ۱۴۰۲

در این ویدئو تحلیل تکنیکال بایننس کوین BNB در اختیار شما قرار داده شده است. در صورتی که مایل به خواندن محتوای متنی هستید، میتوانید از قسمت پایین همین پاراگراف تحلیل BNB امروز را مطالعه نمایید.

بررسی تایم فریم ۴ ساعته بایننس کوین

تحلیل تکنیکال نمودار و قیمت bnb امروز

در این تایم فریم، قیمت در حال حرکت به سمت مقاومت 213.5 الی 215.3 دلار است. با توجه به این که بیت کوین مقاومت 4 ساعته خود را شکسته و به آن پولبک زده است، این احتمال وجود دارد که مقاومت BNB هم شکسته شود. در صورت ادامه کاهش قیمت، محدوده حمایتی اول 209.1 تا 210.2 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت بایننس کوین تا پایان سال 2023

همان طور که در تصویر مشخص است، اگر قیمت نتواند مقاومت 213.5 تا 215.3 دلار را بشکند، باید حرکتش را زیر ابر ایچی موکو ادامه دهد. به این ترتیب روند از حالت صعودی خارج خواهد شد. 

اگر قیمت BNB بتواند از مقاومت 4 ساعته خود بگذرد، در تایم فریم 4 ساعته با مقاومت 222.7 تا 225.5 دلار مواجه خواهد شد. مقاومت بعدی قیمت در محدوده 230 تا 234.7 دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال بلند مدت bnb امروز

بررسی تایم فریم روزانه بایننس کوین

در این تایم فریم، قیمت یک الگوی Bullish wedge( کنج صعودی) تشکیل داده است که بعد از شکسته شدن آن، می‎توان انتظار یک حرکت 8.5 درصدی از قیمت را داشت. 

تحلیل ارز دیجیتال bnb