پپه اخیراً به اوج جدید قیمتی رسیده است که ناشی از هیاهوی قابل توجه پیرامون صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) است. با این حال، با فروکش کردن هیجان اولیه پیرامون ETF ها، بیت کوین هم دوره ای از نوسانات را تجربه می کند.

قابل ذکر است که در این مدت، ارز دیجیتال پپه به تدریج به کف قیمتی خود رسیده و در میان این نوسانات کم، بررسی عواملی که در روند کاهشی عملکرد قیمت پپه نقش داشته اند، ضروری است.

آیا نهنگ های بازار در حال بازی هستند یا نشان دهنده تغییر گسترده تر در چشم انداز ارزهای دیجیتال است؟ علاوه بر این، این توسعه چگونه بر مسیر آینده پپه و سایر ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

عملکرد قیمت ارز دیجیتال پپه: از اوج تا کف

 ارز دیجیتال پپه در هفته گذشته به بالاترین قیمت خودش در سه ماه اخیر یعنی 0.00000190 تتر رسید. با این حال، قیمت لحظه ای پپه 0.00000152 usdt در سایت coinmarketcap است که نشان دهنده افزایش متوسط ​​4.3 درصدی در 24 ساعت گذشته است. با این وجود، در طول هفت روز گذشته، ارز پپه کاهش قابل توجه ۱۳ درصدی را تجربه کرده است.

بیشتر مطالعه کنید:  ادامه سرمایه‌گذاری نهنگ های لایت کوین در سال ۲۰۲۳

چارت ۱ ساله ارز دیجیتالی پپه

شاخص های فنی، بیشتر بر تغییر مسیر قیمت ارز پپه تأکید می کنند که گزارش قیمت پپه نشان می دهد، اندیکاتورهای مختلف سیگنال های فروش را توصیه می کنند. شایان ذکر است، شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالاترین حد خود رسیده است که نشان دهنده کاهش خرید پپه در چند روز گذشته است. (مقاله پیشنهادی به شما: آموزش پیدا کردن سیگنال خرید ارز دیجیتال)

علاوه بر این، حجم مارکت پپه کاهش یافته است که نشان دهنده تقاضای کم است، در حالی که میانگین جهت شاخص (ADX) به زیر 20 کاهش یافته است که روند پپه را نزولی احتمال میدهند.

عقب نشینی های عظیم آلت کوین ها در میان تثبیت طولانی مدت قیمت بیت کوین

 در همین حال، بیت کوین (BTC) وارد مرحله رنج قیمتی طولانی شده است و قیمت آن نزدیک به دو هفته بالای 30000 دلار در نوسان بوده است. این دوره نسبتا طولانی ثبات همراه با نوسانات کم، تأثیر کاهش قیمت بر بازار ارزهای دیجیتال داشته است که منجر به عقب نشینی قابل توجهی در اکثر آلت کوین‌ها، از جمله قیمت ارز دیجیتال پپه شده است.

بیشتر مطالعه کنید:  مقایسه و بررسی تفاوت دوج کوین و بیبی دوج

چارت یک هفته ارز دیجیتالی بیت کوین

وضعیت بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال پیشرو، تغییرات قیمت آن را به عاملی مهم در تأثیرگذاری بر احساسات بازار و عملکرد سایر دارایی های دیجیتال تبدیل می کند.

زمانی که بیت کوین رنج قیمتی طولانی مدت را تجربه می کند، سرمایه گذاران و معامله گران اغلب احتیاط می کنند و برای انجام حرکات قابل توجه مرددتر می شوند. در نتیجه، آلتکوین‌ها که واسته به قیمت بیت کوین هستند و در شرایط قیمتی الان که در حال رنج زدن می باشد، روند کاهشی و اصلاحی دارند.

با ادامه تثبیت قیمتی بیت کوین، نظارت دقیق بر حرکات و ارزیابی تأثیر بعدی بر آلت کوین ها و میم کوین ها مانند پپه برای ناظران بازار بسیار مهم است.

صرافی دیجیکس ۲۴ در قبال اخبار هیچ مسؤلیتی ندارد و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی پر ریسک و بر عهده شما می باشد.