ارز بیبی دوج یکی از توکن‌های با استاندارد BEP-20 است که این ارز دیجیتال اولین بار در سال 2021 معرفی شد. در حال حاضر، بیش از 420 هزار میلیارد توکن بیبی‌ دو‌ج وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را استخراج و با توجه به نیاز خود معامله کنید.

توکن بیبی‌ دو‌ج با این هدف ایجاد شد که به یک گزینه عالی برای پرداخت‌های روزمره تبدیل شود. به همین خاطر، ابعاد فنی پروژه برنامه‌ریزی آن مقداری محدود است. همچنین به دلیل نوع کاربردی که این نوع توکن دارد، نمی‌توان از بابت ارتقای فناوری بلاکچین و موارد این‌چنینی روی آن حساب چندان ویژه‌ای باز کرد.

ارز بیبی‌ دو‌ج کوین چیست؟

از کجا بیبی دوج بخریم

بیبی‌ دو‌ج که نام کامل آن، بیبی‌ دو‌ج کوین است، به عنوان یکی از معروف‌ترین میم کوین های موجود در بازار ارزهای دیجیتالی شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال اولین بار در سال 2021 عرضه شد و درست مانند بسیاری از میم کوین های دیگر، توانست در مدت زمان کوتاهی سرعت رشد بالایی را تجربه کند.

به طور کلی، بیبی‌ دو‌ج کوین را می‌توان به عنوان یک اسپین‌آف یا حتی فرزندی از دوج کوین معرفی کرد. نماد اختصاصی که برای هرکدام از این ارزها در نظر گرفته شده، الهام گرفته شده از سگ نژاد شیبا اینو است.

بیبی‌ دو‌ج چه ویژگی‌هایی دارد و هدف آینده ی بی بی دوج چیست؟

وقتی که کمی به مسیر پروژه و تحلیل بیبی‌ دو‌ج کوین دقت می‌کنید، متوجه هدف از معرفی شدن این میم‌کوین خواهید شد. اهدافی که برای بیبی‌ دو‌ج کوین در نظر گرفته شده‌اند را می‌توان به بازاریابی، افزایش هولدرها و فعالیت‌های خیریه خلاصه کرد.

قیمت بیبی دوج کوین در اینده

اما اگر بخواهیم بزرگ‌ترین هدف از معرفی و استفاده از بیبی دوج کوین را بیان کنیم، باید بگوییم که این توکن قصد دارد به عنوان استانداردی برای انجام فعالیت‌های روزمره ما شود. به این معنی که می‌توانید به عنوان نوعی وجه رایج برای خریدهای روزانه از آن استفاده کنید. 

با توجه به اهدافی که از ارز بیبی‌ دو‌ج بیان کردیم، می‌توان گفت که این توکن استاندارد، ابعاد فنی ساده تری نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر دارد و نمی‌توان از آن انتظار ارتقای فناوری بلاک‌چین را داشته باشیم. البته هیچ‌چیز از آینده ی بی بی دوج مشخص نیست و ممکن است روزی هدف بیبی‌ دو‌ج و مسیر پیشرفت آن به صورت کامل تغییر کند.

تیم سازنده بیبی‌ دو‌ج کوین چه کسانی هستند؟

به طور کلی، اطلاعات دقیق و مشخصی درباره سازندگان بیبی‌ دو‌ج کوین وجود ندارد اما طی تحقیقاتی که انجام شد، بسیاری از افراد به این نتیجه رسیدند که Chrisitan Campisi، فردی که قبلا Pawz و Save Lands را ساخته بود، در ساخت ارز بیبی‌ دو‌ج نقش داشته است.

خبر لیست شدن بیبی‌ دو‌ج در صرافی بایننس

لیست شدن بیبی دوج در بایننس

در گذشته خبرهای زیادی درباره لیست شدن بیبی‌ دو‌ج در صرافی‌های معتبر از جمله بایننس منتشر شد. در رابطه با بایننس، هنوز هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده و بیبی‌ دو‌ج در این صرافی معتبر لیست نشده است. البته شما می‌توانید قیمت لحظه ای بیبی‌ دو‌ج را در این صرافی مشاهده کنید.

بیشتر مطالعه کنید:  ۷ ابزار ردیابی دارایی نهنگ های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳

دوج‌کوین و بیبی‌ دو‌ج چه تفاوتی با هم دارند؟

بسیاری از معامله‌گران و افرادی که در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، تصور می‌کنند که دوج کوین همان بیبی‌ دو‌ج است و تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد. این در حالی است که دوج کوین و بیبی‌ دو‌ج، دو توکن و ارز دیجیتال کاملا جدا از هم هستند و به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را به عنوان یک توکن مشترک معرفی کرد.

نقشه راه پروژه BabyDoge

به طور کلی، سایت رسمی ارز دیجیتال بیبی‌ دو‌ج کوین، برای پروژه خود، 5 فاز کلی را در نظر گرفته است. اولین فاز، بازاریابی، راه‌اندازی سایت، توسعه میم و راه‌اندازی بیبی دوج بود که با موفقیت انجام شد.

ارز دیجیتال بیبی‌ دو‌ج کوین

در ادامه، نوبت به شروع فعالیت مارکتینگ پروژه رسید و باعث شد تا بیبی دوج در فهرست Coingecko و CoinMarketCap قرار بگیرد. در این فاز، هدف این بود که تعداد عضوهای کانال تلگرام این ارز دیجیتال به 25 هزار نفر برسد و به همین تعداد نیز هولدر برای آن وجود داشته باشد. همچنین در این فاز، باید برای انجام فعالیت‌های خیریه نیز اقدام می‌شود.

در فاز سوم از ارز بیبی دوج، قرار بود که تعداد هولدرها و اعضای کانال تلگرامی آن، به 100 هزار نفر برسد و مواردی مانند ایردراپ، تعریف میم‌های بیشتر و صدور کارت اعتباری بیبی دوج برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود. این در حالی بود که در فاز بعدی، تمرکز روی بازاریابی حرفه‌ای، ایجاد صرافی ارز دیجیتال بیبی دوج، ارتقا سایت رسمی و ساخت کیف پول اختصاصی در دستور کار قرار گرفت.

در نهایت، نوبت به فاز و هدف نهایی می‌رسد که از جمله بخش‌های مختلف آن می‌توان به رسیدن به 300 هزار هولدر، ساخت فروشگاه NFT بیبی دوج، همکاری با تسلا و انجام کمک مالی برای ساخت پناهگاه‌های سگ در کشورهای مختلف اشاره کرد.

ویژگی‌های بی بی دوج

اگر بخواهیم نام ارز بیبی دوج را به صورت کامل بررسی کنیم و به سراغ تاریخچه آن برویم، باید بگوییم که نام دوج از یک اشتباه تایپی شروع شد. به این صورت که قرار بود نام سگ به زبان انگلیسی نوشته شود که Dog است. اما طی یک اشتباه، Doge نوشته شد.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که شاید از نظر اسمی، بیبی دوج و دوج کوین شباهت‌های زیادی به هم داشته باشند، اما از نظر عملکردی، ماهیت و هدف معرفی، تفاوت‌های زیادی میان آن‌ها دیده می‌شود.

بیبی دوج بخریم یا نه؟

بیبی دوج از کدام صرافی بخریم

به طور کلی، میم کوین ها و شت کوین ها ریسک خرید و سرمایه‌گذاری بالایی دارند. به همین خاطر، بسیاری از سرمایه‌گذارها برای این منظور این نوع رمزارزها را انتخاب نمی‌کنند.

با توجه به اینکه ارز بیبی دوج نیز نوعی میم کوین است، می‌توان گفت که ارزش خرید برای هولد و سرمایه‌گذاری بلندمدت را ندارد. بلکه بهتر است برای خرید و فروش بیبی دوج، روش کوتاه‌مدت و روزانه را انتخاب کنید.

از کدام صرافی می‌توان بیبی دوج خرید؟

در حال حاضر، صرافی‌های مختلفی امکان خرید بیبی دوج را فراهم کرده‌اند. اگر شما نیز قصد خرید این ارز دیجیتال را دارید، کافی است به صرافی‌های متمرکز خارجی مانند اوکی اکس، گیت، هیوبی و MEXC سر بزنید

همچنین می‌توانید در دکس‌هایی مانند پنکیک سواپ و بیبی سواپ، بیبی دوج را با رمزارز دلخواه خود سواپ کنید. البته با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان خرید بیبی‌ دو‌ج از تراست ولت و خرید بیبی‌ دو‌ج در کوینکس به صورت آسان و مستقیم وجود ندارد.

بیشتر مطالعه کنید:  استخراج تتر با گوشی یا کامپیوتر ممکن است؟

به همین خاطر، توصیه می‌کنیم برای این منظور از صرافی‌های ایرانی مانند دیجیکس 24 جهت خرید و فروش بیبی دوج کوین استفاده نمایید.

از کدام کیف پول برای نگهداری بیبی‌ دو‌ج استفاده کنیم؟

بهترین کیف پول بیبی دوج

شما می‌توانید از کیف پول‌های دیجیتال زیادی برای نگهداری و هولد بیبی‌ دو‌ج استفاده کنید. از جمله برخی از این کیف پول‌ها می‌توان متامسک، تراست والت، لجر، اشور والت و ایم توکن اشاره کرد که هرکدام ویژگی‌ها و برچسب قیمتی خاص خود را دارند.

صرافی غیرمتمرکز بیبی‌ دو‌ج با نام بیبی‌ دو‌ج سواپ

درست است که نمی‌توانید به صورت مستقیم از صرافی متمرکز بایننس، خرید بیبی‌ دو‌ج را انجام دهید، اما این کار از طریق صرافی بیبی دوج سواپ امکان‌پذیر است. این صرافی به شما امکان ییلد فارمینگ را روی جفت ارز BUSD/USDT می‌دهد و کاربران می‌توانند تا 5 هزار درصد پاداش APY برای ارائه نقدینگی خود از صرافی دریافت کنند.

رابطه بیبی دوج و ایلان ماسک

ایلان ماسک همواره به عنوان یکی از حامیان شت کوین ها و میم کوین ها شناخته می‌شود. با حمایت او از دوج کوین، توانست رشد ارزش بالایی را تجربه کند. همین موضوع برای بیبی دوج نیز رخ داد. او با حمایت از این رمزارز، باعث پامپ شدن قیمت ارز بیبی دوج کوین شده است.

بیبی دوج ایلان ماسک

پیش‌بینی قیمت بیبی دوج کوین در آینده

بیشتر پیش بینی های قیمت بیبی دوج کوین مربوط به سال‌های 2030 و 2025 می‌شوند. تحلیل بیبی دوج کوین نشان می‌دهد که قرار است در چند سال آینده، ارزش این رمزارز چند برابر بیشتر شود.

انتظار می‌رود که در سال 2030، قیمت ارز دیجیتال بیبی دوج کوین بین $0.00000000473797 تا $0.0000000089495 باشد. این در حالی است که ممکن است قیمت این رمزارز در سال 2025، به $0.00000000368509 برسد.

خرید، فروش و نگهداری بیبی دوج تماما با مسئولیت کاربر بوده و این مقاله صرفا اطلاع از پیش بینی آینده قیمت ارز بیبی دوج می‌باشد.

مزایا و معایب بیبی دوج چیست؟

بیبی دوج کوین را می‌توان یک نوع توکن جامعه‌محور معرفی کرد. سازندگان بیبی دوج، این توکن را به عنوان یک کوین اجتماعی معرفی می‌کنند. چرا که به خوبی توانسته است جایگاه ثابت و مناسبی را در بازار پیدا کند.

این میم‌کوین دائما در حال گسترش و افزایش محبوبیت خود در میان سرمایه‌گذاران است. اگر قصد سرمایه‌گذاری و کسب درآمد مناسب را دارید، این ارز دیجیتال را به شما پیشنهاد می‌کنید.

احتمال انفجار بیبی دوج

از جمله مهم‌ترین مزایای بیبی دوج می‌توان به ماهیت ضد تورمی بواسطه توکن سوزی، اعطای پاداش به هولدرها، حاکمیت به روش مشارکتی در اکوسیستم دوج کوین، کاهش زمان تشکیل بلاک و کاهش کارمزد اشاره کرد. تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا این توکن استاندارد، به شدت محبوب باشد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری روی ارز بیبی‌ دو‌ج را دارید، بد نیست کمی هم درباره معایب این ارز دیجیتالی بدانید. به طور کلی، نمی‌توان برخی موارد را به عنوان یک عیب مطلق بیان کرد. بلکه معایب بیبی‌ دو‌ج بیشتر به نوع دیدگاه شما بستگی دارند. به عنوان مثال، رمزارز بیبی دوج کوین، از نظر فنی، قدرت چندان بالایی ندارد. همچنین به دلیل میم‌کوین بودن، ممکن است توسط بسیاری از تریدرها جدی گرفته نشود.

بیبی‌ دو‌ج؛ رمزارزی برای خریدها و فعالیت‌های روزانه

مهم‌ترین هدف ارز بیبی‌ دو‌ج کوین، استفاده از آن برای خریدها و فعالیت‌های روزانه است. اگر قصد خرید و سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتالی را دارید، کافی است در وب‌سایت صرافی دیجیکس24 ثبت نام و میزان نقدینگی‌تان را واریز و مشخص کنید.

با کمک خدمات صرافی دیجیکس۲۴ به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مختلف را با کمترین نرخ کارمزد خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید اخبار بیبی‌ دو‌ج را نیز در وب‌سایت ما مطالعه کنید.

سوالات متداول

تعداد کل بیبی‌ دو‌ج کوین‌ها چقدر است؟ 

تعداد کل این رمزارز، 420 هزار میلیارد واحد است. به دلیل محدود بودن تعداد توکن های بی بی دوج کوین، این توکن ضد تورمی می‌باشد.

آیا امکان خرید بیبی‌ دو‌ج از صرافی بایننس وجود دارد؟

خیر. این ارز در بایننس لیست نشده است و امکان خرید و فروش بیبی دوج در صرافی بایننس مقدور نمی‌باشد.

سازنده بیبی‌ دو‌ج کیست؟

هنوز اطلاعات کامل و موثقی در این باره سازنده یا سازندگان این رمزارز منتشر نشده است.