در میان رمزارزها، استیبل کوین تتر کاربردی متفاوت‌ نسبت به دیگر دارایی‌ها دارد. بر خلاف سایر دارایی‌ها که برای خرید و فروش و کسب سود معامله می‌شوند، رمز ارز تتر به‌ویژه در بازار فارکس برای پرداخت پول به صرافی‌ها، بروکرها و حتی برای برداشت به کار برده می‌شود.

به عبارت بهتر، تریدرهای بازار مالی مانند فارکس باید با تبدیل دارایی‌های خود به تتر، باید آن را به کیف پول در صرافی ارز دیجیتال منتقل کنند تا بتوانند به بازار جهانی برای شروع معامله‌گری متصل شوند.

در این بین انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی که بدون اعمال تحریم‌های بانکی خدمات متنوعی را به معامله‌گران ایرانی ارائه دهد، بسیار مهم است. در این مطلب از دیجیکس 24 به معرفی بهترین صرافی خرید تتر برای تریدرهای ایرانی می‌پردازیم.

استیبل کوین تتر چیست؟

قیمت تتر

استیبل کوین‌ها نقشی مهمی را در بازارهای مالی بر عهده دارند. این نوع از رمزارزها توسط دارایی‌های دیگری پشتیبانی می‌شوند و به همین دلیل به هیچ عنوان تحت تاثیر نوسانات بازار جهانی قرار نمی‌گیرند.

تتر (USDT) به‌عنوان مهم‌ترین استیبل کوین بازار جهانی، با قیمت دلار آمریکا معامله می‌شود. این بدان معنا است که تریدرها برای خرید و فروش تتر باید مبلغی تقریبا برابر با یک دلار آمریکا بپردازند یا دریافت کنند.

بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کدام است؟

انتخاب بهترین سایت خرید تتر در ایران، یک چالش همیشگی برای تریدرها است. نقل‌وانتقال پول بین صرافی‌ها و بروکرها به دلیل تحریم‌های گسترده علیه کشور ایران، در بسیاری از بروکرها پشتیبانی نمی‌شود.

بهترین صرافی خرید تتر

به همین دلیل تریدرهای ایرانی برای انتخاب معتبرترین صرافی باید مرکزی را انتخاب کنند که با برخورداری از مجوزهای لازم و لایسنس‌های جهانی در تعاملی دو سویه و بدون مشکل با بروکرها و کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشند.

بر همین اساس در زمان انتخاب بهترین صرافی خرید تتر باید به ویژگی‌های زیر دقت کنید:

  • اعتبار صرافی
  • نقدینگی بالا و حجم معاملات گسترده
  • خرید و فروش امن تتر
  • تسویه حساب با کاربران به‌صورت فوری و در لحظه
  • انجام مراحل احراز هویت به آسانی و در چند دقیقه
  • پشتیبانی از 24 ساعته در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل
  • داشتن کیف پول اختصاصی
  • کارمزد کم
  • بدون محدودیت در خرید و فروش تتر

یکی از بهترین سایت های خرید تتر در ایران، صرافی دیجیکس 24 است که با برخورداری از اغلب ویژگی‌های بهترین صرافی خرید تتر، خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌کند. نقدشوندگی بالای دیجیکس 24، این صرافی را به بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر تبدیل کرده است.

مقاله پیشنهادی: خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانی

مزایا و معایب تتر

علاوه بر افرادی که در بازارهای مالی فعال هستند، بسیاری از افراد برای حفظ ارزش سرمایه خود، با مراجعه به صرافی‌های خرید تتر، دارایی‌های خود را به این رمزارز تبدیل می‌کنند.

تبدیل تومان به تتر یا تبدیل تتر به تومان یک استراتژی مناسب برای جلوگیری از کاهش ارزش دارایی‌ها در زمان روندهای نزولی بازارهای مالی است. علاوه بر این خرید تتر مزایای دیگری نیز دارد که شما می‌توانید با انتخاب بهترین صرافی خرید تتر از مزایای آن بهره‌مند شوید.

خرید تتر

بر همین اساس مهم‌ترین مزایای خرید تتر عبارت‌اند از:

  • بهترین جایگزین دلار و دیگر ارزهای فیات
  • قابلیت نقدشوندگی و تبدیل آسان به دیگر رمزارزها
  • حفظ سرمایه در بلندمدت و روندهای نزولی بازار
  • افزایش انعطاف و ثبات در سبد دارایی معامله‌گران

در کنار مزایای فوق‌العاده تتر برای حفظ ثبات و ارزش سرمایه، این دارایی معایبی نیز دارد که دانستن آن در مسیر معامله‌گری به شما کمک می‌کند.

یکی از مهم‌ترین معایب تتر این است که در صورت تصمیم همه سرمایه‌گذاران برای نقد کردن تتر، شرکت ارائه‌دهنده این توکن نمی‌تواند دلاری به‌صورت نقد را در ازای هر تتر در اختیار خریداران قرار دهد.

از سوی دیگر تتر بیش از 53 درصد از کل سرمایه موجود در استیبل کوین‌ها را به خود اختصاص داده است که در صورت فروپاشی کمپانی تتر، بازارهای مالی با ریزش بسیار شدیدی روبه‌رو خواهد شد.

نحوه خرید تتر از صرافی ایرانی چگونه است؟

تبدیل تتر به تومان

پیش از شروع خرید و فروش تتر یا سایر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ایرانی، ابتدا باید در سایت این صرافی‌ها ثبت نام کرد. مراحل ثبت نام بسیار ساده است و فقط به یک شماره موبایل نیاز دارید که به نام فرد متقاضی ثبت نام باشد.

بعد از آن مهم‌ترین نکته انجام فرایند احراز هویت است. برای این کار، کاربران باید مدارک هویتی و بانکی خود را طبق پروتکل تعیین‌شده در فرآیند احراز هویت بارگذاری کرده و پس از گذراندن سه مرحله کوتاه، فرایند احراز هویت را به پایان برسانند.

با پایان یافتن مراحل احراز هویت، باید منتظر تایید کارشناسان صرافی باشید تا حساب کاربری شما فعال شود. پس از فعال شدن حساب کاربری با مراجعه به سایت صرافی و ورود به پنل کاربری به‌راحتی می‌توانید از خدمات خرید و فروش تتر و دیگر رمزارزها استفاده کنید.

چگونه بهترین نرخ خرید تتر را پیدا کنیم؟

قیمت لحظه ای تتر

آگاهی از قیمت لحظه ای تتر برای تریدرها بسیار مهم است؛ زیرا معامله‌گرانی که در حجم‌های بالا اقدام به خرید این رمزارز می‌کنند با یک مدیریت مناسب می‌توانند تعداد بیشتری از تتر را زمانی که قیمت نزولی می‌شود، خریداری کنند.

بهترین راهکار برای آگاهی از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال تتر، ثبت نام در بهترین صرافی خرید تتر و بهره‌مندی از نمودارهای لحظه‌ای قیمت است. صرافی‌های معتبر با ارائه نمودارهای قیمتی، شرایط اتخاذ استراتژی‌های معاملاتی متنوعی را بر اساس آخرین نوسانات در اختیار تریدرها قرار می‌دهند.

لیست بهترین کیف پول‌های تتر

نگهداری تتر در یک فضای امن، موضوع مهمی است که بسیاری از تریدرهای ایرانی باید به آن دقت داشته باشند. کیف پول‌ها در سه نوع کاغذی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وجود دارند که بهترین نوع نگهداری تتر با توجه به نیاز بالا برای نقدشوندگی، کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند.

بهترین کیف پول تتر برای ایرانی ها

از سوی دیگر کاربران ایرانی باید والت‌هایی را انتخاب کنند که شبکه تتر را در کیف پول صرافی پشتیبانی کنند. بر همین اساس بهترین کیف پول‌های تتر عبارت‌اند از:

  • کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S)
  • کیف پول ترزور مدل تی (Trezor Model T)
  • کیف پول اکسودوس (Exodus)
  • کیف پول مای اتر والت (My Ether Wallet)
  • کیف پول تراست والت (Trust Wallet)
  • کیف پول گواردا والت (Guarda Wallet)
  • کیف پول کوینومی (Coinomi)
  • کیف پول اتمیک والت (Atomic Wallet)
  • کیف پول فری والت (Free Wallet)
  • کیف پول متامسک (Meta Mask)

بهترین روش خرید تتر

به‌طورکلی سه روش خرید از صرافی‌های OTC، خرید از اشخاص حقیقی و خرید از صرافی‌های پیشرفته برای خرید تتر وجود دارد. هر کدام از این روش‌های ویژگی‌ها و کاربردهایی دارند که تریدرها متناسب با نیازشان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

از کدام صرافی تتر بخریم

به‌طورکلی خرید تتر از بهترین صرافی ارز دیجیتال مانند OTC ها مانند دیجیکس۲۴ به دلیل فرایند ساده نقل‌وانتقال پول و پشتیبانی از انواع شبکه‌های تتر، در دسترس‌ترین روش برای خرید این دارایی دیجیتال به‌شمار می‌آید.

بهترین صرافی خارجی برای خرید تتر

در کنار صرافی‌های ایرانی، برخی صرافی‌های خارجی نیز وجود دارند که با پشتیبانی از ارائه خدمات به کاربران ایرانی بدون هیچ‌گونه محدودیتی، شرایط خرید تتر را به وجود آورده‌اند. نکته مهم در زمان خرید ارز دیجیتال از این صرافی‌ها، اطمینان از عدم محدودیت معامله کاربران ایرانی است تا بتوانید بدون مشکل دارایی‌های خود را به کیف پولتان انتقال دهید.

همچنین توجه به میزان کارمزد این صرافی‌ها نیز عامل مهمی دیگر برای انتخاب آن‌ها به‌شمار می‌آید. تریدرهای ایرانی معمولا برای انتقال سایر دارایی‌های غیر ریالی خود به تتر، از خدمات صرافی‌های خارجی استفاده می‌‌کنند.

از کدام صرافی تتر بخریم

بر همین اساس بهترین صرافی خارجی خرید تتر برای کاربران ایرانی عبارت‌اند از:

  • بینگ ایکس (BingX)
  • کوکوین (Kucoin)
  • مکس (MEXC)
  • صرافی BKEX
  • ال بانک (LBank)
  • کوین لوکالی (Coinlocally)
  • مون ایکس بی تی (MonnXBT)
  • بای بیت (ByBit)
  • کوینکس (Coinex)

خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی‌های غیر متمرکز

صرافی‌های غیر متمرکز (DEX) بستری امن برای خرید و فروش تتر هستند که هیچ نهاد یا اشخاصی بر روی آن‌ها نظارت ندارند. درضمن امنیت این پلتفرم‌ها به روش کدنویسی در بلاکچین و کیفیت تیم توسعه‌دهنده بستگی دارد. تریدرها برای خرید تتر از صرافی‌های غیر متمرکز به ثبت نام و احراز هویت نیازی ندارند.

صرافی‌های غیر متمرکز به کیف پول کاربران متصل می‌شوند و بدون نیاز به انتقال تتر به کیف پول صرافی، تتر خریداری‌شده را مستقیما به والت شخصی تریدرها انتقال می‌دهد. به همین دلیل انتخاب بهترین صرافی خرید تتر بدون نیاز به انتقال دارایی‌ها به کیف پول صرافی، یک گزینه مناسب برای جلوگیری از هک شدن حساب صرافی یا بلوکه شدن دارایی است.

خرید تتر بدون احراز هویت

خرید تتر بدون احراز هویت

خرید توکن‌ها از صرافی‌های غیر متمرکز یک موضوعی نشدنی نیست؛ اما توصیه می‌شود برای افزایش امنیت و کاهش ریسک معامله، در صرافی‌هایی اقدام به خرید تتر کنید که فرایند احراز هویت (KYC) را به طور کامل پشتیبانی می‌کنند. از این رو خرید تتر بدون احراز هویت ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

صرافی دیجیکس 24، به‌عنوان بهترین صرافی ایرانی خرید ارز دیجیتال یک انتخاب مناسب در این زمینه به‌شمار می‌رود.

دیجیکس 24؛ بهترین صرافی خرید تتر

انتخاب صرافی‌های معتبر ایرانی، نقش مهمی در بهره‌مندی از امکانات روز معامله‌گری دارد. دیجیکس 24، صرافی معتبر ایرانی است که با رویکردی نوآورانه و با تحلیل دقیق بازارهای مالی، بسیاری از نیازهای کاربران را پاسخ می‌دهد.

صرافی ما با ارائه خدماتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، از تیمی متخصص در حوزه رمزارزها برای توسعه اهداف خود استفاده می‌کند. امنیت کافی، سرعت بالا در فرایند خرید و فروش و نقدشوندگی لحظه‌ای، دیجیکس 24 را به بهترین صرافی خرید تتر تبدیل کرده است.

شما می‌توانید برای شروع معامله‌گری خود در دیجیکس 24، همین حالا فرایند احراز هویت را از طریق سایت https://digiex24.com انجام دهید.