در حالی که برخی از حوزه‌های قضایی محدودیت‌هایی را در این زمینه اعمال می‌کنند. کیف پول تلگرام راهی امن و آسان برای دارایی های ارز دیجیتال کاربران و کسب و کارهایی که داخل این پیام رسان فعالیت دارند میباشد.

پیام رسان تلگرام، یک پلتفرم رسانه اجتماعی پرکاربرد است که اخیراً از ویژگی جذابی رونمایی کرده است که به کسب و کارها امکان می دهد پرداخت های ارز دیجیتال را مستقیماً در داخل برنامه انجام دهند. راه‌اندازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای فرصت‌های جدیدی را برای کسب‌وکارها ایجاد میکند تا به راحتی و در کمترین زمان به خرید و فروش بپردازند و گزینه‌های پرداخت کاربران در تلگرام را گسترش می‌دهد.

ویژگی پرداخت جدید از طریق کیف پول، یک ربات تلگرامی که توسط یک شرکت مستقل برای تسهیل خرید و فروش دارایی های دیجیتال در میان کاربران در اپلیکیشن تلگرام توسعه یافته است، امکان پذیر شد. این سرویس جدید مبتنی بر بلاک چین متن باز (TON) است که امکان تراکنش بین کاربران و مشاغل خرده‌فروشی را در داخل برنامه فراهم می‌کند.

خدمات پرداخت درون برنامه ای برای کدوم کشورها قابل دسترس است؟

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت در ۳ مرحله

طبق اطلاعیه از طرف شرکت تلگرام به کوین تلگراف اعلام نمودن که این سرویس پرداخت ارز دیجیتال در کشورهای تحت تحریم توسط گروه ویژه اقدام مالی و ایالات متحده قابل ارائه نمی باشد چون قوانین و مقررات در این مکان ها اجازه پرداخت از طریق ارزهای دیجیتالی را به کسب و کار ها نمی دهند و شرکت تلگرام نیز امکان دسترسی به Wallet Pay را در کشورهای ایران، میانمار و کره شمالی نمی دهد.

در نتیجه، این شرکت به بازرگانان علاقه مند هشدار داده است که از قوانين و مقررات محلی اطمینان حاصل کنند تا به آنها اجازه دهند که پرداخت به صورت رمزنگاری را بپذیرند.

توجه به این نکته مهم است که کیف پول به طور مستقل از تلگرام کار می کند و بر اساس پروتکل TON در برنامه های وب تلگرام ساخته شده است. این پروتکل به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه ها و خدمات خود را در اکوسیستم تلگرام ایجاد کنند و نوآوری را تقویت کرده و عملکردهای پلتفرم را گسترش دهند.

کیف پول تلگرام از چه ارزهایی برای پرداخت پشتیبانی می کند؟

بیشتر مطالعه کنید:  ۷ ابزار ردیابی دارایی نهنگ های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳

طبق گفته wallet pay ، ویژگی پرداخت جدید از سه ارز دیجیتال پشتیبانی می کند: بیت کوین (BTC)، تتر (USDT) و تون (TON). در ماه مارس، تلگرام اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند تتر (USDT) را مستقیماً در داخل برنامه از طریق Wallet Pay به یکدیگر انتقال دهند.

کاربران می توانند از طریق ربات اختصاصی Wallet در تلگرام یا وب سایت رسمی Wallet Pay به سرویس پرداخت دسترسی داشته باشند. این شرکت به کاربران هشدار داده است که برای محافظت در برابر کلاهبرداری های احتمالی یا منابع غیرمجاز، مراقب باشند و از مشروعیت ربات در تعامل با آن اطمینان حاصل کنند.

گسترش گزینه های پرداخت کریپتو در تلگرام، فرصتی هیجان انگیز برای کسب و کارها فراهم می کند تا از اقتصاد رو به رشد کریپتو استفاده کنند.

ما در دیجیکس ۲۴ با ارائه تعداد مطلوبی از ارزهای دیجیتال جهت معامله، این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا با داشتن کیف پول اختصاصی خود و به دور از تحریم های بین المللی به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.