خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت از جمله روش‌هایی است که کاربران می‌توانند به کمک آن نسبت به خرید تتر اقدام نمایند؛ اما با توجه به این که دنیای ارز‌های دیجیتال هر روزه در حال گسترش و پیشرفت است شما باید قبل از انجام هر نوع معامله خرید و فروش تتر و سایر ارز‌های دیجیتال، در خصوص نحوه مبادله و خرید ارز‌ها اطلاعات لازم را کسب کرده و آموزش دیده باشید. در همین راستا ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت را در اختیار شما قرار دهیم.

آشنایی با ویزا کارت

قبل از این که بخواهیم به نحوه خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت بپردازیم ابتدا بهتر است مفهوم ویزا کارت را دریابید. ویزا کارت یکی از ابزار‌هایی است که معاملات مالی را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد و افراد برای انجام معاملات مالی از آن استفاده می‌کنند. ضمن این که خرید تتر نیز با استفاده از این ابزار می‌تواند از طریق روش‌های مختلفی انجام گیرد.

آشنایی با ویزا کارت

در واقع ویزا کارت را شرکت‌های چند ملیتی ایجاد کرده‌اند و هدف از ایجاد چنین ابزاری این بود که بانک‌ها، دولت‌ها و کاربران به سمت خرید ارز‌های دیجیتال سوق داده شوند و معاملات خود را در سطح بین‌المللی انجام دهند. با وجود این که این ابزار در تمام نقاط دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما هنوز در ایران به عنوان یک ابزار شناخته شده تعریف نشده است. در ادامه سعی داریم نحوه خرید تتر با استفاده از ویزا کارت را مورد بررسی قرار ‌دهیم.

نحوه خرید تتر با ویزا کارت

نحوه خرید تتر با ویزا کارت
نحوه خرید تتر با ویزا کارت

در آموزش ارز دیجیتال قطعاً آموخته‌اید که تتر یکی از ارز‌های دیجیتال محبوب به شمار می‌رود و خرید آن با استفاده از ابزار نام برده شده کار سختی نیست. اما قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که ویزا کارت را به مجموعه‌ای از کارت‌ها مانند: Prepaid Card، Credit Card و Debit Card می‌گویند؛ در واقع این اسامی یک عبارت کلی هستند.

برای خرید ارز دیجیتال تتر با استفاده از ویزا کارت باید مراحل زیر طی شوند:

بیشتر مطالعه کنید:  معایب و مزایای ارز‌های دیجیتال و نحوه پرداخت با آن‌ها

انتخاب یک صرافی مطمئن

اولین قدم برای خرید ارز دیجیتال تتر با استفاده از این ابزار این است که یک صرافی معتبر پیدا کرده و در آن صرافی ثبت نام کنید. دقت داشته باشید که صرافی انتخابی شما باید از ارز‌های دیجیتالی که مدنظرتان هستند، پشتیبانی کند و با استفاده از کارت‌های بین‌المللی پرداخت‌های مربوطه را انجام دهد.

فعال کردن حساب کاربری

پس از این که یک صرافی معتبر را پیدا کرده و در آن ثبت نام کردید در گام بعدی باید حساب کاربری خود را فعال نمایید. بدین منظور شما باید شماره تماس و ‌ایمیل خود را تأیید نمایید. توجه داشته باشید که ممکن است برخی از صرافی‌ها به مدارکی همچون عکس یا مدارک هویتی دیگر نیاز داشته باشند.

خرید تتر

پس از طی کردن دو مرحله فوق، می‌توانید به بخش ارز‌های دیجیتال مراجعه کرده و ارز مورد نظر خود یعنی تتر (USDT) را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب این گزینه یک صفحه برای شما نمایش داده می‌شود که در این صفحه قوانین مربوط به صرافی مورد نظر و شیوه‌های پرداخت بیان شده‌اند. در نهایت نیز می‌توانید گزینه خرید تتر با ویزا کارت را انتخاب و هزینه آن را بپردازید.
پس این مرحله ۲ الی ۳ دقیقه زمان نیاز است تا فرایند خرید تکمیل شده و مقدار تتر شما به دارایی کیف پول‌تان افزوده شود. بهتر است بدانید که در بسیاری از صرافی‌ها برای بالا بردن امنیت معاملات، گزینه تأیید دو مرحله‌ای در نظر گرفته شده که بر اساس آن، یک پیام تأیید برای ‌ایمیل یا شماره همراه کاربران ارسال خواهد شد.

آشنایی با مستر کارت

آشنایی با مستر کارت
آشنایی با مستر کارت

مستر کارت یکی از کارت‌های اعتباری معتبری بوده که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع مستر کارت یک شرکت چند ملیتی با خدمات مالی در آمریکاست که ابتدا با نام مستر شارژ فعالیت خود را آغاز کرد. دقت داشته باشید که ایرانیان به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌توانند از مستر کارت به صورت مستقیم استفاده کنند. اما راه حل‌هایی وجود دارد تا کاربران بتوانند از تحریم‌ها عبور کنند.

یکی از راه حل‌ها این است که کاربران به کشور‌های همسایه سفر کرده و موقعیت مکانی را خود را تغییر دهند؛ در این صورت می‌توانند به راحتی از مستر کارت استفاده نمایند. البته قابل ذکر است که باید به برخی از شرکت‌های واسطه هزینه‌های تعیین شده را بپردازند.

بیشتر مطالعه کنید:  تتر تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ کلاهبرداری با تتر تقلبی

به بیانی دیگر، کاربران ایرانی به راحتی نمی‌توانند به مستر کارت دسترسی داشته باشند و برای استفاده و دریافت این کارت اعتباری باید به شرکت‌های خاص مراجعه کرده و درخواستی مبنی بر صدور مستر کارت به صورت قانونی را ثبت نمایند.

مشخصه‌های مستر کارت

مشخصه‌های مستر کارت
مشخصه‌های مستر کارت

با توجه به این که مستر کارت یک کارت اعتباری معتبر مانند دیگر کارت‌های اعتباری است از این رو دارای مشخصه‌هایی بوده که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند خرید تتر را انجام دهد. ضمنا مستر کارتی که دریافت می‌کند دارای آدرس دقیق، تاریخ انقضا، یک شماره کارت ۱۶ رقمی و یک کد ۳ رقمی CVV است که برای انجام معاملات خود با استفاده از مستر کارت به این مشخصات نیاز دارد.

علاوه بر این، مستر کارت برای انجام معاملات، کارمزد بسیار پایینی داشته و در برخی موارد نظیر خرید آنلاین از سایت‌های خارجی، برای کاربران هیچ کارمزدی در نظر نگرفته و به صورت رایگان معامله را انجام می‌دهد. همچنین مستر کارت به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان برای معامله‌های ارز‌های دیجیتال و خرید فروش انواع ارز از آن استفاده کرد که همین امر موجب شده تا مستر کارت را به عنوان یک کارت اعتباری محبوب بشناسند.

نحوه خرید تتر با مستر کارت

نحوه خرید تتر با مستر کارت
نحوه خرید تتر با مستر کارت

با استفاده از مستر کارت شما می‌توانید خرید تتر را به راحتی انجام دهید. نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که اگر قصد دارید برای خرید تتر و ارز‌های دیجیتال از مستر کارت استفاده کنید، نباید آی پی شما تغییر یابد! بلکه باید تمام مراحل خرید خود را تنها با یک آی پی ثابت به انجام برسانید.

نکته مهم دیگر این که اگر در زمان خرید تتر با استفاده از مستر کارت از آی پی ایران استفاده کنید، عملیات خرید شما کنسل می‌شود.

جمع ‌بندی

ویزا کارت و مستر کارت هر دو کارت‌های اعتباری هستند که توسط شرکت‌های مختلفی ارائه شده‌اند. هر یک از این کارت‌های اعتباری ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما به طور کلی نوع ارائه خدمات هر دوی آن‌ها تفاوت زیادی ندارد. در این بلاگ از دیجیکس ۲۴ نیز نحوه خرید تتر با ویزا کارت و مستر کارت برای شما شرح داده شده که با طی کردن مراحل فوق می‌توانید نسبت به خرید تتر اقدام کنید و خریدی مطمئن داشته باشید. ضمنا فراموش نکنید که تحریم‌های موجود باعث شده‌اند تا کاربران ایرانی برای استفاده از این کارت‌ها مجبور به پرداخت کارمزد باشند.