سلب مسئولیت: سود و زیان معاملات کاملا بر عهده شما بوده و در این مطلب تنها قصد راهنمایی و مشخص کردن نواحی عرضه و تقاضا و موقعیت های مناسب خرید و فروش از دیدگاه خودمان را داریم.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو ADA امروز (12 آبان 1402)

ویدئو تحلیل قیمت کاردانو 12 آبان 1402

تحلیل نمودار کاردانو در تایم فریم هفتگی

در این تایم فریم، قیمت کاردانو در حال شکست یک مقاومت دینامیک است که برای حدود 4 ماه در محدوده های زیر آن معامله می‎شد. با توجه به شرایط قیمت بیت کوین و کندل های اصلاحی در تایم فریم 4 ساعته آن، برای تایید شکست این مقاومت باید منتظر کندل هفتگی بعدی بمانیم. 

تحلیل بلند مدت قیمت اتریوم 13 آبان

کاردانو از جمله ارزهای برتر بازار است که هنوز در تایم فریم هفتگی موفق به عبور از ابر کوموی قرمز خود نشده است. اهمیت این موضوع در آن است که اگر موج صعودی جدید در بازار آغاز شود، پتانسیل رشد کاردانو نسبت به ارزهای برتر دیگری که از ابر کوموی هفتگی عبور کرده اند، کمتر خواهد بود. 

بررسی قیمت لحظه ای اتریوم میان مدت آبان ماه 1402

محدوده های مهم در تایم فریم هفتگی، مقاومت های مشخص شده در تصویر هستند. محدوده اول که قبلا به آن واکنش داشته ایم 0.4467 تا 0.5155 دلار است که با شکست مقاومت دینامیک، قیمت به سمت آن حرکت خواهد کرد. با توجه به همپوشانی ابر کومو با این محدوده، می‎توان با گرفتن تاییدیه در تایم فریم های پایین‎تر وارد معامله فروش شد. 

بررسی قیمت کاردانو در آینده تا پایان سال 2032

محدوده بعدی که برای معامله فروش کاردانو در بلند مدت (هفتگی) مناسب است، محدوده 0.7785 تا 0.9085 دلار است. این محدوده نیز با توجه به چند برابر شدن حجم، پتانسیل بالایی برای برگشت قیمت خواهد داشت. 

محدوده 1.19 تا 1.59 از دو جهت مهم است. اول از این جهت که یک مقاومت هفتگی است که می‎تواند در تایم‎فریم های پایین‎تر منجر به واکنش های قابل توجه شود و موقعیت های فروش خوبی را ایجاد کند.

دوما شکست قوی این محدوده، یک سیگنال خوب برای شکستن سقف تاریخی قیمت کاردانو cardano خواهد بود؛ در این صورت با پولبک به این محدوده مقاومتی، می‎توان وارد معامله خرید کاردانو شد. 

تحلیل نمودار کاردانو در تایم فریم روزانه

قیمت و RSI در تایم فریم روزانه، در یک واگرایی منفی تشکیل داده‎اند. بنابراین می‎توان انتظار یک یا چند کندل منفی از قیمت را داشت. 

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل قیمت لایت کوین امروز LTC (۲۰ مهر ۱۴۰۲) + جدیدترین تحلیل لایت کوین

تحلیل روزانه و سیگنال خرید و فروش کاردانو

قیمت آدا یک حمایت مهم در محدوده 0.2736 تا 0.2895 دلار دارد که می‎تواند محدوده مناسبی برای نوسان مثبت قیمت باشد. 

سیگنال خرید ارز دیجیتال کاردانو ada

تحلیل کوتاه مدت نمودار کاردانو (۴ ساعته)

مهمترین حمایت قیمت کاردانو، محدوده روزانه 0.2736 تا 0.2895 دلار است. در صورت شکست این حمایت، یک حمایت 4 ساعته در محدوده 0.2475 تا 0.2529 دلار وجود دارد؛ این محدوده، محل مناسبی برای معامله خرید خواهد بود. 

تحلیل برای ترید روزانه و کوتاه مدت کاردانو cardano

نکته مهم دیگر در این تایم فریم، واگرایی منفی بین قیمت و RSI است؛ بنابراین احتمال این وجود دارد که قیمت کاردانو طی کندل های آتی به سمت محدوده روزانه و مقاومت دینامیک(خط نارنجی) حرکت کند. 

بررسی rsi نمودار قیمت کاردانو آبان ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو ADA امروز (27 مهر 1402)

امروز قصد داریم سطوح تحلیل قبلی در مورد نمودار قیمت کاردانو را به روز کنیم و در تایم فریم های پایین تر نگاهی به قیمت ADA داشته باشیم.

تحلیل تایم فریم روزانه نمودار کاردانو

تحلیل کاردانو امروز

قیمت کاردانو همراه با بیت کوین یک حرکت مثبت را ثبت کرد و با شدوی بلندی به محدوده مقاومتی 4 ساعتهی 0.2559 تا 0.2591 دلار رسید.

تحلیل کاردانو امروز cardano

در حال حاضر کاردانو خط روند صعودی روزانه خود را شکسته و یک خط روند نزولی بالای قیمت قرار دارد. با وجود از دست رفتن خط روند صعودی، هنوز محدودهی روزانه 0.2362 تا 0.2410 دلار به عنوان حمایت کاردانو معتبر است.

تحلیل آینده ارز دیجیتال کاردانو

با توجه به شرایط فعلی، شکسته شدن ابر کومو در تایم فریم روزانه کمی سخت به نظر میرسد. البته اگر قیمت لحظه ای کاردانو از حمایت روزانه عبور نکند و خود را بالای آن حفظ کند، در ادامه با ابر نازکتری رو به رو خواهد شد. در این صورت، قیمت روز ارز دیجیتال راحت تر از ابر کومو عبور کرده و در شرایط صعودی قرار خواهد گرفت.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته نمودار کاردانو

جدیدترین تحلیل کاردانو

در این تایم فریم، RSI در نزدیکی محدوده اشباع فروش قرار دارد. ضمن این که قیمت ADA نیز در نزدیکی حمایت روزانه قرار گرفته است. بنابراین احتمال دارد که قیمت یک نوسان رو به بالا را تجربه کند.

قیمت کاردانو (ADA) امروز به تومان مهر۱۴۰۲

در صورت شکل گرفتن این نوسان مثبت، قیمت مقاومت 4 ساعتهی محدوده 0.2459 تا 0.2487 دلار را پیش روی خود خواهد داشت. در صورت شکست این محدودهی مقاومتی، قیمت کاردانو میتواند دوباره تا سطح 0.2559 تا 0.2591 دلار پیشروی کند.

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال کاردانو

نکته مهم در مورد محدوده مقاومتی گفته شده، همپوشانی آن با سطح 0.618 فیبوناچی اصلاحی است. بنابراین میتوان انتظار یک حرکت رو به پایین از این محدوده را برای قیمت کاردانو متصور بود.

تحلیل تایم فریم ۱ ساعته قیمت کاردانو

قیمت لحظه ای و نمودار تحلیل تکنیکال کاردانو

در تایم فریم 1 ساعته، قیمت یک حمایت در محدوده 0.2393 تا 0.2415 دلار دارد. بار اول که قیمت به آن رسیده، یک حرکت صعودی قوی( در حدود 11 درصد) شکل گرفت. تفاوت دفعه قبلی با این دفعه، در وضعیت ابر کوموی آن زمان است که ابر نازک و سبز رنگی بوده که قیمت به راحتی با عبور از آن توانست تا محدوده مقاومتی 0.264 تا 0.270 حرکت کند.

قیمت لحظه ای کاردانو + نمودار تحلیل تکنیکال

با وجود رسیدن قیمت به محدوده حمایتی 1 ساعته، این بار ابر کومو یک ابر ضخیم و قرمز رنگ است.

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل قیمت ترون امروز TRX (12 آبان 1402) + جدیدترین تحلیل ترون

نمودار تحلیل تکنیکال کاردانو (مهر 1402)

پس فعلا از این محدوده انتظار حرکتی تا محدوده 0.2459 تا 0.2487 دلار که یک محدوده 4 ساعته است را داریم.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو ADA امروز (21 مهر 1402)

ویدئو تحلیل قیمت کاردانو ۲۱ مهر ۱۴۰۲

تحلیل کاردانو امروز ۲۱ مهر

نمودار قیمت کاردانو در تایم فریم 4 ساعته یک محدوده حمایتی در حدود 0.2469 الی 0.2508 دلار داشت. این محدوده حمایتی با توجه به حرکت بیت کوین، شکسته شد و قیمت به آن پولبک زد.

تحلیل قیمت کاردانو در آینده

در تایم فریم روزانه یک خط روند صعودی در نمودار کاردانو وجود دارد که هنوز شکسته نشده است. همان طور که در تحلیل قبلی از کاردانو گفته بودیم، قیمت با شدو از محدوده حمایتی 4 ساعته عبور کرد و به خط روند رسید.

تحلیل پیشنهادی: جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین

این خط روند هنوز شکسته نشده ولی احتمال شکسته شدن آن هنوز وجود دارد؛ مخصوصا اگر بیت کوین از حمایتی که در آپدیت تحلیل بیت کوین به آن اشاره شده، حرکث مثبتی را آغاز نکند. با در نظر گرفتن این شرایط به بررسی محدودهها و وضعیت جدید کاردانو میپردازیم:

بررسی تایم فریم روزانه نمودار کاردانو

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2025

در این تایم فریم، خط روند صعودی هنوز حفظ شده است. علاوه بر این یک محدوده حمایتی در حدود 0.236 تا 0.241 دلار وجود دارد. با توجه به این که در برخوردهای قبلی به این محدوده هر بار واکنش کوچکتری از قیمت ثبت شده، احتمال شکسته شدن این حمایت روزانه چندان بعید نیست.

به هر حال بعد از شکسته شدن خط روند صعودی، قیمت به این ناحیه خواهد رسید. در صورت شکسته شدن این محدوده، حمایت بعدی قیمت در محدوده 0.165 تا 0.184 دلار خواهد بود.

بررسی تایم فریم ۴ ساعته نمودار کاردانو

در تایم فریم 4 ساعته دو مقاومت پیش روی قیمت کاردانو قرار دارد:

  1. محدوده 0.25 تا 0.2528 دلار
  2. محدوده 0.2559 تا 0.2591 دلار

دلیل رشد نکردن کاردانو

نکته بعدی در این تایم فریم مربوط به وضعیت ایچی موکو است. زمانی که قیمت بین تنکنسن و کیجونسن( خطوط آبی و نارنجی) قرار میگیرد، قیمت تمایل دارد به سمت کیجونسن حرکت کند.

پیش بینی قیمت کاردانو امروز

به عنوان مثال در نمودار بالا، قیمت از تنکنسن عبور کرده و بین این خط و کیجونسن قرار گرفته است. در این شرایط قیمت میتواند تا حدود خط کیجونسن حرکت کند. نکته قابل توجه این است که کیجونسن در نزدیکی مقاومت محدوده 0.25 تا 0.2528 دلار قرار گرفته است.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو ADA امروز (12 مهر 1402)

سلام و درود مجدد به همراهان صرافی دیجیکس ۲۴. در ادامه بررسی روند آلت کوین ‎ها، جدیدترین تحلیل نمودار کاردانو یا همان ADA را با هم بررسی خواهیم کرد. با ادامه تحلیل همراه ما باشید.

ویدئو تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو ۹ مهر ۱۴۰۲

در این ویدئو جدیدترین تحلیل کاردانو ADA در اختیار شما قرار داده شده است. در صورتی که مایل به خواندن محتوای متنی هستید، میتوانید از قسمت پایین همین پاراگراف تحلیل کاردانو امروز را مطالعه نمایید.

بررسی تایم فریم ۴ ساعته قیمت کاردانو

نمودار تحلیل کاردانو تایم فریم ۴ ساعته

کاردانو در این تایم فریم یک محدوده مقاومتی در حدود 0.264 تا 0.270 دلار دارد. با توجه به وضعیت حجمی معاملات، مهمترین حمایت 4 ساعته قیمت در محدوده 0.246 تا 0.250 دلار قرار دارد. 

جدیدترین تحلیل کاردانو 2023

نکته بعدی در این تایم فریم، مربوط به ابر کومو است. این ابر در محدوده حمایتی گفته شده قرار گرفته که نشان از اهمیت و قدرت این سطح دارد. البته با توجه به نازک شدن ابر در این محدوده، قیمت باید با یک حرکت قوی و با شیب تند خودش را بالا بکشد. در غیر این صورت و با رنج شدن حرکت، قیمت به زیر ابر رفته و ادامه حرکت صعودی برای کاردانو سخت خواهد شد. 

بررسی تایم فریم روزانه نمودار کاردانو

جدیدترین تحلیل قیمت کاردانو امروز ۱۲ مهر در تایم فریم روزانه

اگر قیمت بتواند از پس مقاومت 4 ساعته خود بربیاید، محدوده 0.287 تا 0.294 در تایم فریم روزانه انتظار آن را می‎کشد. 

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2023

البته که حضور ابر کومو در نزدیکی همین محدوده مقاومتی، کار قیمت را برای رسیدن به مقاومت روزانه دشوار خواهد کرد.