ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اتریوم تاریخ راه‌اندازی فناوری جمع‌آوری ماشین مجازی اتریوم را در اواخر ماه مارس تعیین نمود که مدت‌ها در انتظارش بود. فناوری ارتقاء مقیاس‌پذیری که مدت‌ها از پلیگون، ارائه‌دهنده راه‌حل لایه ۲ اتریوم انتظارش را می‌کشیدیم!

Polygon با یک پست وبلاگی در تاریخ ۱۴ فوریه گفت: پس از سه ماه و نیم عملیات تست، سیستم برای راه‌اندازی شبکه اصلی در ماه آینده آماده خواهد شد. اما در طول مدت گذشته، سیستم Polygon zkEVM به چندین نقطه عطف اشاره کرده بود که شامل استقرار بیش از 5000 قرارداد هوشمند، تولید بیش از 75000  zk-proof و بیش از 84000 کیف پول و دو ممیزی عمومی شخص ثالث می‌شد.

این تیم خاطرنشان کرد که مسئله امنیت بالاترین اولویت بوده و به همین دلیل Polygon zkEVM از طریق مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و ممیزی‌ها اجرا شده است.

در واقع این فناوری از تأییدیه‌های رمزنگاری استفاده می‌کند که مقیاس‌بندی پلتفرم‌ها را قادر می‌سازد تا مقادیر انبوهی از داده‌های تراکنش را قبل از بسته‌بندی و ثبت نهایی، در اتریوم به تایید برساند. اما Polygon قصد ندارد که تنها بر روی یک راه حل zkEVM کار کند؛ بنابراین به صورت همزمان ارائه‌‌دهنده مقیاس‌بندی zkSync را نیز در دست اقدام دارد که داده‌های تراکنش ضروری را خارج از زنجیره قرار می‌دهد.

بیشتر مطالعه کنید:  حمله سایبری به ارزهای دیجیتال بروکر مؤسساتی FPG

.https://cointelegraph.com/news/polygon-tables-late-march-launch-date-for-its-zkevm-mainnet-beta