معرفی پرسودترین ارزهای دیجیتال امروز

در چند سال اخیر، با رشد چشمگیر جهان کریپتو و پیشرفت‌های حاصل‌شده در حوزه پروژه‌های غیرمتمرکز، شاهد روی آوردن بسیاری از سرمایه‌گذاران به این بازار بوده‌ایم.

طیف وسیعی از افراد تمایل دارند که حتی با محدودترین سرمایه اولیه نیز وارد جهان کریپتو شوند و با خرید و فروش آنی ارز دیجیتال سود قابل توجهی را به دست آورند. همان‌طور که اشاره کردیم، اولین گام برای سرمایه‌گذاری پرسود و مطمئن در بازار کریپتو، شناسایی پرسودترین ارزهای دیجیتال است.

شناسایی پرسودترین ارزهای دیجیتال می‌تواند در میزان موفقیت سرمایه‌گذاری شما بسیار تاثیرگذار باشد. در صورتی که ارزهای دیجیتال مناسبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکنید، این امکان وجود دارد که تمام سرمایه اولیه شما در بازار کریپتو از دست برود.

شناسایی پرسودترین ارزهای دیجیتال

پس از شناسایی ارزهای دیجیتال پرسود، شما می‌توانید برای خرید سریع ارز دیجیتال به سراغ صرافی‌های معتبر فعال در این زمینه بروید. در ادامه با تعدادی از پرسودترین ارزهای دیجیتال امروز آشنا می‌شویم:

  • رمزارز AR
  • ارز دیجیتال YFI
  • ارز دیجیتال AGIX
  • ارز دیجیتال IMX
  • رمزارز KCS
  • رمزارز ICP
  • ارز دیجیتال ROSE

خرید ارز دیجیتال AR

آرویو (Arweave) یکی از شبکه‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز به شمار می‌آید که با هدف ذخیره اطلاعات به صورت ناشناس ایجاد شده است. این شبکه غیرمتمرکز در سال 2017 میلادی راه‌اندازی شد و توکن بومی خود با علامت اختصاری AR را به بازار کریپتو معرفی کرد.

خرید ارز دیجیتال AR

اگر به دنبال خرید سریع ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری پرسود در بازار کریپتو هستید، ارز دیجیتال AR یکی از بهترین گزینه‌های موجود به شمار می‌آید.

ارز دیجیتال AR در حال حاضر دارای حجم بازاری برابر با 522 میلیون دلار است و حجم معاملات روزانه آن نیز به بیش از 16 میلیون دلار می‌رسد.

عرضه کل در نظر گرفته‌شده برای این ارز دیجیتال پرسود و آینده دار برابر با 66 میلیون سکه است. قیمت لحظه ای ارز دیجیتال AR در سه ماه گذشته نزدیک به 80 درصد رشد را تجربه کرده است.

خرید ارز دیجیتال YFI

ارز دیجیتال یرن فایننس (Yearn Finance) که در بازار کریپتو با نماد اختصاری YFI شناخته می‌شود، نوعی ارز دیجتیال به شمار می‌آید که بر بستفر دیفای (Defi) و مبتنی بر شبکه بلاک چین اتریوم کار می‌کند.

خرید ارز دیجیتال yfi

کاربردها و مزایای فوق‌العاده رمزارز YFI باعث شده است که این ارز دیجیتال به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بلندمدت در ارزهای دیجیتال تبدیل شود. بسیاری از صرافی‌های معتبر امکان خرید سریع ارز دیجیتال YFI یا همان یرن فایننس را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند.

توکن YFI در سال 2020 میلادی راه‌اندازی شد. افرادی که از هولدرهای این رمزارز به شمار می‌آیند می‌توانند در رای‌گیری‌ها شرکت کرده و نظر خود را در مورد آینده این پلتفرم اعلام کنند. شما می‌توانید برای ذخیره این ارز دیجیتال از کیف پول‌هایی مانند کیف پول لجر، ترزور، متامسک، تراست ولت و … استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: آیا سرمایه گذاری در متاورس خوب است؟

خرید ارز دیجیتال AGIX

شبکه SingularityNET یکی دیگر از شبکه‌های غیرمتمرکزی به شمار می‌آید که با هدف توسعه هوش مصنوعی توسعه داده شده است. توکن بومی این شبکه غیرمتمرکز در بازارکریپتو با نماد اختصاری AGIX شناخته می‌شود که براساس استاندارد ERC-20 و مبتنی بر بلاک چین اتریوم ایجاد شده است.

از این ارز دیجیتال برای رمزگذاری معاملات و انجام تراکنش در شبکه SingularityNET استفاده می‌شود. حجم بازار ارز دیجیتال AGIX در حال حاضر نزدیک به 376 میلیون دلار است و حجم معاملات روزانه آن به بیش از 65 میلیون دلار می‌رسد.

افرادی که به دنبال خرید ارز دیجیتال در ایران به قصد سرمایه گذاری بلند مدت هستند، می‌توانند برای سرمایه‌گذاری پرسود به سراغ خرید این ارز دیجیتال بروند.

خرید رمزارز IMX

توکن IMX رمزارز اختصاصی پروتکل Immutable X به شمار می‌آید که بر بستر شبکه بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. از این توکن برای پرداخت هزینه‌های پروتکل، استیکینگ و تصمیمات حاکمیتی استفاده می‌شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و شناخته‌شده در حال حاضر روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

با توجه به کاربردها و قابلیت‌های فوق‌العاده پروتکل Immutable X طیف وسیعی از پروژه‌های گیمینگ و NFT به این پلتفرم علاقه‌مند شده‌اند.

یکی از همکاران اصلی این پلتفرم OpenSea است که توانسته به کمک نوآوری‌های این شبکه فرایند صدور NFT را ساده‌تر و به‌صرفه کند. اگر به دنبال خرید سریع ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید، رمزارز IMX یکی از بهترین گزینه‌ها است.

خرید سریع ارز دیجیتال KCS

رمزارز بومی صرافی کوکوین (Kucoin) که در بازار کریپتو با نماد اختصاری KCS شناخته می‌شود، یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید که مبتنی بر شبکه بلاک چین اتریوم است.

خرید ارز دیجیتال صرافی کوکوین

امنیت بالا و کاربری ساده از مهم‌ترین دلایل محبوبیت پلتفرم کوکوین هستند. قیمت این ارز دیجیتال پرسود در سه ماه گذشته نزدیک به 70 درصد افزایش پیدا کرده است.

حجم بازار ارز دیجیتال KCS در حال حاضر به 735 میلیون دلار می‌رسد و حجم معاملات روزانه این رمزارز برابر با 1 میلیون دلار است. ارز دیجیتال KCS در رتبه 67 برترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتو قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید سریع ارز دیجیتال به منظور سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

خرید آنی ارز دیجیتال ICP

ارز دیجیتال Internet Computer که در بازار کریپتو با نماد اختصاری ICP شناخته می‌شود، یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتو به شمار می‌آید.

بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای خرید سریع ارز دیجیتال ICP و سرمایه‌گذاری بلندمدت روی این رمزارز به صرافی‌های معتبر مراجعه می‌کنند. این رمزارز در جمع 40 ارز دیجیتال بازار کریپتو قرار دارد.

در حال حاضر حجم معاملات روزانه ارز دیجیتال ICP به بیش از 44 میلیون دلار می‌رسد. حجم بازار این رمزارز نیز نزدیک به 2 میلیارد دلار است. ارز دیجیتال ICP در همین مدت کوتاهی که از عرضه آن می‌گذرد، توانسته است اعتماد بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

خرید ارز دیجیتال ROSE

ارز دیجیتال ROSE توکن بومی شبکه Oasis است. این شبکه در واقع پلتفرمی برای قراردادهای هوشمند متمرکز بر حریم خصوصی در زمینه امور مالی به شمار می‌آید که با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزاری Cosmos ایجاد شده است.

ارز دیجیتال اختصاصی این شبکه به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته است در جمع 100 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو قرار بگیرد.

عرضه کل در نظر گرفته شده برای این ارز دیجیتال برابر با 10 میلیارد سکه است و در حال جاضر 6 میلیارد توکن ROSE در گردش هستند. قیمت این ارز دیجیتال در سه ماه گذشته نزدیک به 85 درصد افزایش داشته و یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید.

بیشترین رشد ارز دیجیتال در 24 ساعت اخیر

افرادی که قصد خرید آنی ارز دیجیتال را دارند، می‌توانند با مراجعه به وبسایت صرافی‌های معتبر از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال مورد نظر خود آگاه شوند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران تمایل دارند که در هنگام سرمایه‌گذاری به سراغ ارزهای دیجیتالی بروند که در بازه‌های زمانی مختلف بیشترین مقدار رشد را تجربه کرده باشند. زیرا سرمایه‌گذاری روی این دسته از ارزهای دیجیتال می‌تواند بسیار پرسود باشد.

ارزهای دیجیتالی که در 24 ساعت اخیر بیشترین رشد را تجربه کرده‌اند، عبارتند از:

  • ارز دیجیتال XNA
  • ارز دیجیتال JAM
  • ارز دیجیتال XED
  • ارز دیجیتال NANA
  • ارز دیجیتال TRADE

استراتژی پیدا کردن ارزهای دیجیتال پرسود

آن دسته از معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که در بازار کریپتو عملکرد موفقیت آمیزی دارند، معمولا برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال پرسود از استراتژی‌های خاصی استفاده می‌کنند. همان‌طور که اشاره کردیم، شما برای خرید سریع ارز دیجیتال به منظور سرمایه‌گذاری بلندمدت، باید در قدم اول ارزهای دیجیتال پرسود را شناسایی کنید.

برای این منظور باید از استراتژی‌های کاربردی استفاده کرد. توجه ویژه به فاندینگ ریت، استفاده از ابزارهای مناسب برای تحلیل تکنیکال، توجه به نوسان‌‌های قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و … از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال پرسود به شمار می‌آیند.

بهترین راه برای خرید سریع ارز دیجیتال چیست؟

بهترین راه برای خرید ارز دیجیتال مراجعه به صرافی‌های متمرکز است. در حال حاضر، تعداد زیادی از صرافی‌های معتبر ایرانی امکان خرید و فروش ارز دیجیتال به ساده‌ترین روش را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌اند.

شما با ثبت‌نام و افتتاح حساب در این صرافی‌ها علاوه‌بر کسب اطلاعات کامل و جامع در خصوص قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال مورد نظر، می‌توانید به صورت آنی ارزهای دیجیتال را با کارمزد مناسب خرید و فروش کنید.

در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو را دارید، در قدم اول باید با بهترین و پرسودترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار آشنا شوید. در این مطلب، قصد داریم تا شما را با تعدادی از پرسودترین ارزهای دیجیتال کنونی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت آشنا کنیم.

خریدارزهای دیجیتال پرسود برای سرمایه‌گذاری موفق

با توسعه بازار ارزهای دیجیتال و رشد چشمگیر قیمت رمزارزها بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در این بازار علاقه پیدا کرده‌اند. شناسایی ارزهای دیجیتال پرسود یکی از پیش‌نیازهای اصلی برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید.

شما می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال از امکانات و خدمات صرافی‌های معتبر فعال در این زمینه استفاده کنید. زیر نظر گرفتن قیمت لحظه‌ای و تحلیل بازار می‌توانند در انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری به شما کمک کنند.

سوالات متداول

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه 2023 کدام رمزارزها هستند؟

از بهترین ارزهای دیجیتال برای کسب سود روزانه در سال 2023 می‌توان به ارز دیجیتال ICP، KCS، AR، AGIX و … اشاره کرد.

با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟

در حال حاضر ارزهای دیجیتال متعددی وجود دارند که شما می‌توانید با سرمایه اولیه کم روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. از جمله این رمزارزها می‌توان به کاردانو، دوج کوین، پولکادات و … اشاره کرد.

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟

آن دسته از ارزهای دیجیتالی که دارای اهداف مشخصی هستند و شرکت‌ها و افراد شناخته‌شده از آن‌ها حمایت می‌کنند، برای سرمایه‌گذاری گزینه‌های مناسب‌تری به شمار می‌آیند.