جیمی لوورتون، مدیر عامل شرکت گفت که این وام به هات 8 کمک می‌کند تا استراتژی پویای مدیریت خزانه بیت کوین خود را در مسیر نصف شدن حفظ نماید.

Hut 8 به طور رسمی در 26 ژوئن اعلام کرد یک قرارداد اعتباری 50 میلیون دلاری با Coinbase Credit به عنوان وام دهنده منعقد کرده است که شامل شرکت تابعه Hut 8، Hut 8 Holdings، به عنوان وام گیرنده بود. بر اساس این اطلاعیه، درآمد حاصل از وام صرف امور عمومی شرکت خواهد شد. ضمنا این تسهیلات اعتباری یک وام مدت‌دار 15 میلیون دلاری را نیز ارائه می‌دهد.

این وام همچنین شرایط را برای دریافت 20 میلیون دلار ترانس وام مدت‌دار فراهم می‌کند. به عبارتی دیگر، این تسهیلات گزینه‌ای برای برداشت بیشتر از 15 میلیون دلار قرضه وام مدت‌دار با تأخیر را ارائه می‌دهد. در این اطلاعیه آمده است که آخرین قسط سومین وام ارائه شده ظرف 15 روز کاری پس از تکمیل ادغام اعلام شده قبلی بین هات 8 و گروه داده کاوی ایالات متحده و به نام بیت کوین ایالات متحده خواهد بود.

بیشتر مطالعه کنید:  دستور رسمی سازمان نظارت مالی دانمارک به بانک ساکسو!

به گفته جیمی لوورتون، مدیر عامل Hut 8، این تسهیلات اعتباری انعطاف‌پذیری مالی بیشتری را برای شرکت فراهم می‌کند. او اهمیت تسهیلات اعتباری را در زمینه نصف شدن بیت کوین پیش‌رو ذکر کرد که قرار است پاداش بلوک ماینر بیت کوین را از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین کاهش دهد.

هات 8 به عنوان یک ماینر بزرگ بیت کوین ظاهر شده و علیرغم مشکلات مالی گسترده‌ای صنعت استخراج بیت کوین با آن مواجه بود، به نگهداری بیت کوین ادامه داد. در حالی که برخی از شرکت‌های استخراج مانند: بلاک چین آرگو مجبور به فروش بخشی از دارایی‌های بیت کوین خود در بحبوحه بازار نزولی سال 2022 شدند، هات 8 به “استراتژی طولانی مدت HODL”” خود وفادار مانده است.
https://cointelegraph.com/news/hut-8-loans-50m-from-coinbase-credit-to-support-bitcoin-treasury