مایکل دمیسی، رئیس دارایی‌های دیجیتال در بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) قاطعانه معتقد است که سقوط بازار ارز‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۲ علاقه سازمانی به دارایی‌های دیجیتال را متزلزل نخواهد کرد.

در کنفرانسی که توسط Afore Consulting برگزار شد، دمیسی در ۸ فوریه گفت: صنعت دارایی دیجیتال ثابت می‌ماند زیرا سرمایه‌گذاران نهادی علاقه زیادی به ارز‌های دیجیتال دارند. وی بر اساس گزارش ۸ فوریه از رویترز، بیان کرد: آنچه می‌بینیم این است که مشتریان به طور کلی به دارایی‌های دیجیتال علاقه‌مند هستند.

دمیسی با ارجاع به نظرسنجی انجام شده توسط BNY Mellon در ماه اکتبر، بر افکار خود پافشاری کرد که نشان می‌دهد ۹۱ درصد از مشتریان بانک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در محصولات توکن شده مبتنی بر بلاک‌چین هستند. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۸۶ درصد از فعالین سازمانی، استراتژی «خرید و نگهداری» را اتخاذ می‌کنند و بازار ارز‌های دیجیتال را یک بازی بلند مدت می‌دانند.

همچنین طبق نظرسنجی‌ها، ۸۸ درصد اذعان داشتند که رکود شدید بازار ارز‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۲، برنامه‌های آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری در بخش دارایی دیجیتال در بلندمدت تغییر نداده است.

بیشتر مطالعه کنید:  بلوک‌های منطبق با OFAC در اتریوم به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسیدند!

با این حال، دمیسی اظهار داشت که باید کار‌های بیشتری در واشنگتن دی سی انجام شود تا فعالین این صنعت بتوانند با وضوح بیشتری نسبت به مقررات اعمال شده، رو به جلو حرکت کنند.