خرید تتر با پی پال یکی از روش‌هایی‌ست که این روز‌ها بسیار مورد توجه تریدر‌ها قرار گرفته چرا که با گسترده‌تر شدن اینترنت و به وجود آمدن انواع ارز‌های دیجیتال تمایل به خرید و فروش ارز‌ها به شدت افزایش یافته است. از همین رو، کاربران به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند در دنیای ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و به سود‌های بالایی دست یابند. در همین راستا با به وجود آمدن ارز‌های دیجیتال مختلف، ابزار‌ها و پلتفرم‌هایی نیز ارائه شدند تا کاربران بتوانند به خرید فروش انواع ارز‌های دیجیتال نظیر خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارز‌ها بپردازند.

پی پال نیز یکی از این پلتفرم‌هاست که در سال‌های گذشته معرفی شده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن خرید تتر را انجام دهند. البته که خرید تتر با پی پال نیازمند آگاهی و آموزش است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم راهنمای جامعی در خصوص خرید تتر با پی پال را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

پی پال چیست؟

پی پال چیست؟
پی پال چیست؟

قبل از این که به موضوع خرید تتر با پی پال بپردازیم، بهتر است تا کمی با پی پال آشنا شوید. پی پال یک پلتفرم و برنامه تلفنی برای پرداخت از طریق سایت است که با استفاده از آن طرفین می‌توانند انتقال پول را به شکل آنلاین انجام دهند؛ در واقع امکان پرداخت برای افراد را فراهم می‌کند.

کاربران پی پال برای استفاده از این نوع پرداخت، باید یک حساب کاربری بسازند و حساب خود را به کمک یک کارت اعتباری یا حساب جاری شارژ کنند. با توجه به این که کاربران به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند در دنیای ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و به سود‌های زیادی دست یابند، از این رو ترجیح می‌دهند که پی پال را برای پرداخت‌های خود انتخاب کنند. پی پال نیز در پاسخ به انتخاب آنان، کارت اعتباری و نقدی را با نام “پی پال” در اختیار آنها قرار می‌دهد.

نحوه عملکرد پی پال

نحوه عملکرد پی پال
نحوه عملکرد پی پال

پی پال برای افرادی که آن را به عنوان گزینه پرداخت انتخاب کرده‌اند، خدمات پرداخت مختلفی را ارائه می‌دهد. همانطور که اشاره کردیم کسب و کار‌های زیادی در فروشگاه‌های خود از پی پال استفاده کرده و یا آن را به گزینه‌های پرداخت وب سایت خود اضافه می‌کنند؛ زیرا کاربران آنان با استفاده از پی پال می‌توانند به راحتی خرید‌های خود را انجام دهند.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش بازیابی تراست والت به کمک کلمات بازیابی

همچنین با استفاده از پی پال این امکان برای مشتریان فراهم شده تا بتوانند پول نقد خود را به آدرس ‌ایمیل و یا هر شماره تلفنی که در نظر دارند، ارسال نمایند. در این حالت فرقی نمی‌کند که گیرنده حساب پی پال داشته باشد یا خیر؛ در واقع کاربرانی که می‌خواهند از پی پال برای پرداخت‌های خود استفاده نمایند باید در زمان ایجاد حساب یک آدرس‌ ایمیل داشته و در نهایت نیز باید یک کارت نقدی، اعتباری یا حساب بانکی را ارائه دهند.

توجه داشته باشید قبل از این که کاربر بخواهد از سرویس‌های پی پال استفاده نماید، این پلتفرم باید اطلاعات او را تأیید کند تا مطمئن شود فردی که حساب مورد نظر را ایجاد کرده، مالک قانونی آن حساب است. در نهایت نیز افراد می‌توانند برای تکمیل خرید خود گزینه پی پال را انتخاب و تراکنش‌های خود را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند.

آیا می‌توان از پی پال برای خرید تتر استفاده کرد؟

آیا می‌توان از پی پال برای خرید تتر استفاده کرد؟
آیا می‌توان از پی پال برای خرید تتر استفاده کرد؟

افرادی که با دنیای ارز دیجیتال سر و کار دارند و آموزش ارز دیجیتال را گذرانده‌اند، معمولاً به دنبال روشی امن و مطمئن برای خرید تتر هستند. اما سؤالی که با آن مواجه می‌شوند این است که آیا می‌توان با استفاده پی پال، خرید تتر را انجام داد؟ برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم پی پال مانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر در سال‌های اخیر پا به دنیای ارز دیجیتال گذاشته و برای کاربران این امکان را فراهم کرده تا بتوانند برخی از ارز‌ها مانند بیت کوین را مستقیماً از این پلتفرم خریداری نمایند.

اما این طور به نظر می‌رسد که پی پال هنوز نتوانسته تتر را بر روی پلتفرم خود ارائه دهد و خرید تتر با استفاده از پی پال به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. با این وجود روش‌های دیگری وجود دارند که بتوان خرید تتر با پی پال را انجام داد.

امروزه پلتفرم‌های بسیاری ارائه شده‌اند که به شما اجازه می‌دهند تا تتر و دیگر ارز‌های دیجیتال را توسط پی پال به عنوان یک روش پرداخت خریداری نمایید. (به همان طریقی که می‌توانید از کارت اعتباری یا نقدی استفاده کنید). ضمنا خرید تتر با پی پال علاوه بر راحتی و سهولت، امنیت زیادی دارد که این امنیت را به رمزگذاری تراکنش‌ها مدیون است.

بیشتر مطالعه کنید:  بولران بعدی کریپتو احتمالا در سال ۲۰۲۴ - بررسی ۶ عامل مهم

نحوه خرید تتر با پی پال

نحوه خرید تتر با پی پال
نحوه خرید تتر با پی پال

پلتفرم‌های مختلفی موجود هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها از طریق پی پال، تتر را خریداری نمایید. به طور کلی مراحل اصلی این خرید در پلتفرم‌های مختلف مشابه یکدیگرند اما در صورتی که از قبل در پی پال حساب ایجاد کرده‌اید با انجام مراحل زیر می‌توانید تتر را خریداری کنید. ما در این بخش مراحل گام به گام خرید در Paxful را بیان کرده‌ایم.

  • در ابتدا باید با انتخاب گزینه ثبت نام در Paxful یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • با تأیید شماره تلفن، ‌ایمیل و‌ شناسه خود می‌توانید برای خرید آماده شوید.
  • سپس گزینه خرید تتر (USDT)را در قسمت پرداخت گزینه پی پال انتخاب کنید.
  • ارز مورد نظر برای پرداخت تتر را انتخاب کرده و روی پیدا کردن پیشنهاد‌ها کلیک نمایید.
  • با پیدا کردن یک فروشنده مطمئن، گزینه خرید را فشار دهید.
  • پس از آن با دنبال کردن دستورالعمل‌های تجارت، پرداخت شما تکمیل می‌گردد.
  • بعد از طی این مراحل، اینک شما صاحب تتر هستید.

بهترین پلتفرم‌ها برای خرید تتر

همانگونه که گفتیم برای خرید تتر از طریق پی پال پلتفرم‌های متعددی وجود دارند که در این بخش دو نمونه از بهترین پلتفرم‌های آن را معرفی کرده‌ایم.

بایننس

بایننس
بایننس

حجم معاملات روزانه بایننس 2 میلیارد بوده و در ثانیه بیش از 1.4 میلیون تراکنش را انجام می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید با انواع ارز‌های مختلف، پرداخت را انجام دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از تتر، ارز‌های دیگری را نیز در بایننس خریداری کنید. خوب است بدانید که این پلتفرم هزینه‌های پایینی نیز دارد.

کوین بیس

کوین بیس
کوین بیس

کوین بیس یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب و معروف برای خرید و مبادله ارز‌های دیجیتال است. این پلتفرم با استفاده از روش‌های متعدد، خرید و فروش ارز‌ها را راحت‌تر می‌کنند؛ اما با این وجود کارمزد‌های آن کمی بالاتر است ولی برای خرید تتر و دیگر ارز‌های دیجیتال می‌تواند یک روش مطمئن و قابل اعتماد باشد.

جمع‌ بندی

در این مقاله از دیجیکس ۲۴ گفته شد با وجود این که خرید تتر با پی پال یکی از موضوعات مهم برای تریدرها است اما در پلتفرم پی پال نمی‌توان به صورت مستقیم خرید تتر را انجام داد. به همین دلیل برای حل این مشکل پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند تا این امکان را برای کاربران فراهم کنند که به کمک پلتفرم‌های مختلف بتوانند پس از طی کردن مراحل ذکر شده خرید تتر را با استفاده از پی پال انجام دهند.