هوش مصنوعی می‌تواند برای سرمایه گذارانی که به دنبال سود در بازار “غیرمعمول” امروزی هستند، یک فرصت باشد. غول سرمایه‌گذاری جهانی بلک راک، که حدود 10 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می‌کند، هوش مصنوعی را یک «نیروی بزرگ» اعلام کرده است که می‌تواند بازده قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران در بازار «غیرمعمول» امروزی داشته باشد.

مؤسسه سرمایه گذاری بلک راک در گزارش چشم‌انداز خود، برنامه‌ای را برای افزایش سرمایه گذاری در هوش مصنوعی شرح داد و با اشاره به چندین موضوع عنوان نمود که می‌تواند شاهد رشد سریع این بخش در سال‎های آینده باشد. این گزارش توجه ویژه‌ای را به این واقعیت جلب کرد که موجب شد 500 شرکت بزرگ ایالات متحده آن را دنبال ‌کنند.

برای تیم سرمایه‌گذاری بلک راک، آشکارترین «منافع» هوش مصنوعی در اتوماسیون نهفته است؛ تا جایی که صرفه جویی در هزینه‌های حاصل می‌تواند به طور قابل توجهی حاشیه سود را افزایش دهد، به ویژه برای شرکت‌هایی با هزینه‌های بالا. همچنین این تیم اضافه کرد که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا از اطلاعات غیرفعال در مدل‌های جدید «نوآورانه» استفاده کنند.

بیشتر مطالعه کنید:  قیمت بیت کوین بیش از رویدادهای کلان، با تحولات FTX مرتبط است!

علاوه بر این در 28 ژوئن، مت هوانگ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال Paradigm، در توییتی گفت که: “تحولات سریع و متفاوت در زمینه هوش مصنوعی آنقدر جالب است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.”

https://cointelegraph.com/news/blackrock-ai-mega-force-returns-mid-year-outlook