صرافی رمزارز بایننس به عنوان معتبرترین صرافی ارز دیجیتال، اعلام کرده است که از ارتقاء شبکه و هارد فورک آلت کوین های هارمونی (ONE) و آیوتکس (IOTX) پشتیبانی خواهد کرد. بر این اساس گفته شده که ارتقاء شبکه هارمونی و هارد فورک آن در تاریخ 20 جولای 2023 در ساعت 08:51 و در بلوک 44،630،016 هارمونی (Harmony) اتفاق خواهد افتاد. همچنین واریز و برداشت ONE در همان روز از ساعت 08:00 به طور موقت متوقف خواهد شد.

هار فورک ارز دیجیتال هارمونی (ONE)

از سویی دیگر نیز، ارتقاء شبکه آیوتکس و هارد فورک آن در ارتفاع بلوک 24،838،201 آیوتکس، در تاریخ 20 جولای 2023 و در ساعت 02:00 انجام خواهد شد که البته واریز و برداشت از IOTX نیز از ساعت 01:00 همان روز به طور موقت متوقف می‌گردد. گفتنی است که در طول ارتقاء شبکه و هارد فورک، معاملات ONE و IOTX تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و کاربران قادر هستند که به ‌طور معمول این توکن‌ها را معامله کنند.

بیشتر مطالعه کنید:  بیانه شرکت Chainalysis: سرمایه‌گذاری 4.6 میلیارد دلاری خرید شت کوین

هار فورک ارز دیجیتال آیوتکس (IOTX)

نکته‌ای که مورد بحث خواهد بود این است که اگرچه ارتفاع بلوک‌های مربوط به ارتقاء و هارد فورک اعلام شده، اما زمان‌های ارائه شده تقریبی‌اند. در واقع اعلام این زمان‌های نسبی صرفا برای رجوع کاربران در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که صرافی بایننس تمام جزئیات اطلاعاتی و فنی مربوط به کاربرانی که دارای ONE و IOTX در حساب‌های بایننس خود هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد؛ بدین معنی که کاربران به انجام هرگونه اقدام برای تضمین انتقال بی‌دردسر معاملات در طول ارتقاء‌ها نیازی ندارند.

علاوه بر این، باید توجه داشت که ارتقاء‌های شبکه و هارد فورک منجر به تولید توکن‌های جدید نخواهد شد و توکن‌های موجود یعنی ONE و IOTX همچنان در شبکه‌های مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضمن این که صرافی بایننس پس از پایدار شدن شبکه‌های به ‌روزرسانی شده، عملیات واریز و برداشت ONE و IOTX را مجدداً فعال خواهد کرد و برای کاربران نیز اطلاعیه‌ای در این خصوص ارسال نمی‌گردد.

بیشتر مطالعه کنید:  حمله سایبری به ارزهای دیجیتال بروکر مؤسساتی FPG