تصور دنیایی که در آن هوش مصنوعی (AI) و ارزهای دیجیتال به‌عنوان دو نمونه از مهم‌ترین فناوری‌های عصر جدید با یکدیگر همراه شوند، خبری خوب برای معامله‌گرانی است که به دنبال فرصت‌هایی جدید برای سودآوری از بازار کریپتو هستند.

در حال حاضر قابلیت‌های در حال توسعه هوش مصنوعی، امکان سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌ها، توسعه محصولات و پیشبرد پروژه‌های مبتنی بر این فناوری را به وجود آورده است.

بر همین اساس بسیاری از معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با ارزیابی عملکرد رمزارزها، شانس خود را با انتخاب بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری تا 2025 افزایش دهند.

ارز دیجیتال هوش مصنوعی چیست؟

رمزارزهای هوش مصنوعی توکن‌هایی هستند که پلتفرم‌های مختلف بلاک‌چین هوش مصنوعی را تقویت می‌کنند. کاربران برای استفاده از پلتفرم‌ها و بهره‌مندی از مزایای پلتفرم های هوش مصنوعی، توانایی خرج کردن توکن‌ها را دارند.

دارایی‌های دیجیتالی که به‌عنوان رمزارزهای هوش مصنوعی شناخته می‌شوند، هوش مصنوعی را با فناوری پایه خود ترکیب می‌کنند. این ارزهای دیجیتال الگوریتم‌های هوش مصنوعی را برای خودکارسازی وظایف، ساده‌سازی عملیات و فرایندها و ارائه تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده برای فعالان حوزه کریپتو به کار می‌گیرند.

به همین دلیل دسته ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی به دلیل برخورداری از قابلیت‌های منحصربه‌فرد، در بین سرمایه‌گذاران کریپتو که به دنبال خرید ارز دیجیتال آینده دار هستند محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند.

مقاله پیشنهادی: ETF بیت کوین چیست؟ ابزاری برای سرمایه گذاری در بیت کوین

معرفی بهترین رمزارزهای هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری تا 2025

همان‌طور که فناوری هوش مصنوعی پیشرفت می‌کند و به طور وسیعی مورد پذیرش قرار می‌گیرد، پتانسیل پروژه‌های ارزهای دیجیتال در زمینه هوش مصنوعی نیز افزایش می‌یابد. بر همین اساس در ادامه به بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری اشاره می‌کنیم که می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال آینده دار روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید.

گراف (GRT)؛ بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری

گراف یک پروتکل منبع باز و غیرمتمرکز است که بر نمایه‌سازی و جستجوی داده‌ها از زنجیره‌های بلوکی، به‌ویژه شبکه اتریوم تمرکز دارد. این پروژه در تلاش است تا فرایند به دست آوردن اطلاعات حیاتی از شبکه‌های متنوع و غیر متمرکز را برای توسعه‌‌دهندگان سرعت بدهد.

با بهبود تعامل کارآمدتر و در دسترس‌تر با داده‌های غیرمتمرکز، پروژه گراف (GRAPH) برای رشد و تکامل اکوسیستم Web3 و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) نقشی حیاتی را بر عهده خواهد داشت.

مهم‌ترین ویژگی پروژه گراف توانایی این رمزارز در رفع وابستگی به سرورهای داده متمرکز با استفاده از ارائه زیرساختی غیرقابل اعتماد و بدون مجوز است. این فرایند به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های قدرتمند و مقیاس‌پذیر را بدون به خطر انداختن امنیت ایجاد کنند. 

بیشتر مطالعه کنید:  ایا سرمایه گذاری در متاورس خوب است؟ آینده متارس

از سوی دیگر پروتکل گراف به‌عنوان یک بستر مناسب سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال آینده دار، با پلتفرم‌های قراردادهای هوشمند متعدد سازگار است. در این پروتکل برنامه‌هایی برای گسترش سازگاری با سایر بلاک‌چین‌ها در آینده تعبیه شده‌اند. این قابلیت کاربرد و پتانسیل پروتکل  گراف را در اکوسیستم رمزارزها افزایش می‌دهد.

سینگولاریتی نت (AGIX)؛ آینده ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی

پروژه سینگولاریتی نت (SingularityNET) در سال 2017 شروع شد. دموکراتیک کردن دسترسی به فناوری هوش مصنوعی، افزایش توانمندی توسعه‌دهندگان، کسب‌وکارها و فعالان حوزه هوش مصنوعی برای استفاده و همکاری در راهکارهای هوش مصنوعی، مهم‌ترین اهداف این پروژه فناورانه به‌شمار می‌روند.

پروتکل سینگولاریتی نت که با نماد (AGIX) شناخته می‌شود، یک پروتکل توزیع‌شده و منبع باز است که قصد دارد شبکه‌ای جهانی اختصاص داده شده به خدمات هوش مصنوعی را ایجاد کند. سینگولاریتی نت فناوری بلاک‌چین را برای ارائه پلتفرمی ایمن، شفاف و کارآمد برای ارائه‌دهندگان خدمات هوش مصنوعی و کاربران  مورد استفاده قرار می‌دهد.

بر همین اساس سینگولاریتی نت را می‌توان بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری تا سال 2025 برای تریدرهایی در نظر گرفت که به دنبال سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال ارزان در پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های SingularityNET عبارت‌اند از:

  • ایمن بودن تراکنش‌های این پلتفرم در برابر دست‌کاری به دلیل ماهیت شفاف و غیر قابل اعتماد پلتفرم بلاک‌چین آن
  • حفظ مالکیت معنوی ارائه‌دهندگان خدمات هوش مصنوعی باتکیه‌بر ماهیت غیر متمرکز این رمزارز
  • دسترسی به خدمات هوش مصنوعی توسط کاربران بدون محدود شدن به یک ارائه‌دهنده
  • پشتیبانی از همکاری با سرویس‌های هوش مصنوعی مختلف

فچ Fetch (FET)

پلتفرم Fetch (FET) یک ابتکار توزیع شده و منبع باز به‌شمار می‌رود که فناوری بلاک‌چین را با هوش مصنوعی ترکیب کرده است تا اقتصادی دیجیتال سازگار و موثری ایجاد کند. هدف اصلی پروژه فچ تحول در خودکارسازی فرایندها، بهینه‌سازی منابع و ارائه چشم‌اندازهای جدید اقتصادی می‌باشد.

برترین ویژگی پروژه Fetch، استراتژی نوآورانه آن برای تولید یک اقتصاد دیجیتال غیرمتمرکز است. این پلتفرم توسعه AEA‌ها و نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی را سرعت می‌دهد این نرم‌افزارها نماینده افراد، مشاغل یا حتی دستگاه‌های اینترنت اشیا هستند.

خرید ارز دیجیتال آینده دار Fetch می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری بر پروژه‌های هوش مصنوعی در بازار کریپتو باشد.

اوشن پروتکل (Ocean Protocol) 

نقش پروتکل اوشن در آزادسازی کامل داده‌ها با استفاده از ایجاد پلتفرمی اختصاصی برای تبادل اطلاعات غیر متمرکز ایمن و شفاف را نمی‌توان نادیده گرفت. این پروژه منبع باز به افراد، کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای کسب درآمد، اشتراک‌گذاری و دسترسی به اطلاعات ارزشمند با حفظ حریم خصوصی کمک می‌کند

پروژه اوشن به تقاضای رو به رشد برای اشتراک‌گذاری داده‌ها و همکاری در دنیای اطلاعات بزرگ و هوش مصنوعی می‌پردازد.

بر اساس ویژگی‌های پروتکل اوشن می‌توان آن را بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری با هدف حفظ حریم شخصی و امنیت داده‌ها در نظر گرفت.

این پروژه از روش‌های رمزنگاری پیشرفته مانند: اثبات‌های دانش صفر و محاسبات چندجانبه ایمن برای تراکنش‌های رمزگذاری شده استفاده می‌کند.

پلتفرم بلاک‌چین iExec RLC (RLC)

پلتفرم iExec RLC (RLC) بر ایجاد یک پلتفرم محاسبات ابری توزیع شده با فناوری بلاک‌چین متمرکز است. این پروژه رمزارز هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا بازاری در دسترس و امن را برای کاربران ارائه دهد. پروژه  iExec RLC خدمات خود را از طریق رویکرد ابداعی خود برای محاسبات ابری غیرمتمرکز متمایز می‌کند.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش خرید تتر بدون کارمزد از صرافی ایرانی

 علاوه بر این، iExec RLC پروتکل‌هایی امن و تکنیک‌هایی مطمئن را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات در فرایند محاسباتی را به کار می‌گیرد. این فرایند تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند بدون به خطر انداختن داده‌های حساس یا اختصاصی، به منابع محاسباتی دسترسی داشته باشند.

با توجه به ویژگی‌های موجود، iExec RLC را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین رمزارزهای هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری تا سال 2025 به‌شمار آورد.

دلایل محبوبیت رمز ارزهای هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری

علت‌های فراوانی برای انتخاب بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری وجود دارند. این ارزها به معامله‌گران کمک کنند تا استراتژی‌های مناسب‌تری را برای معاملات خود اتخاذ کنند.

همین موضوع باعث افزایش سودآوری آن‌ها در کریپتوکارنسی می‌شود. علاوه بر این، خرید ارز دیجیتال ارزان مبتنی بر هوش مصنوعی معمولا در مقایسه با رمزارزهای معمولی پتانسیل بالاتری برای بازدهی دارد چرا که از این دسته از ارزهای دیجیتال جزو ترندهای جذاب بازار محسوب می‌شوند. 

از سوی دیگر توسعه‌دهندگان رمزارزها باتکیه‌بر هوش مصنوعی پلتفرمی پیشرو را برای ساخت برنامه‌ها و خدمات در اختیار دارند که از پتانسیلی شفاف‌تر و سودآوری بیشتری برخوردار هستند. همچنین هوش مصنوعی را می‌توان به روش‌های مختلفی مانند: الگوریتم‌های اجماع، اجرای قراردادهای هوشمند و تجزیه‌ و‌ تحلیل داده‌ها مورد استفاده قرار داد.

به عبارت بهتر فناوری هوش مصنوعی، می‌تواند صنعت ارزهای دیجیتال را به طور بالقوه با تغییر و تحولاتی چشمگیر روبه‌رو کند. بر همین اساس سرمایه گذاری در ارز دیجیتال آینده دار، می‌تواند به‌عنوان یک روش مناسب سرمایه‌گذاری و افزایش سود در بازار کریپتو در نظر گرفته شود.

آیا ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی ایمن هستند؟

با توجه به نوپا بودن فرایند سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای هوش مصنوعی، بسیاری از فعالان حوزه کریپتوکارنسی نگران امنیت سپرده‌های خود هستند.

بازارهای مالی به طور ماهیتی بسترهایی پرریسک برای کسب سود و سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آیند؛ بنابراین در انتخاب بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری باید پروتکل‌های امنیتی مانند استفاده از کیف پول های سخت‌افزاری را رعایت کنید.

به‌طورکلی ایمن بودن رمزارزهای هوش مصنوعی در برابر هکرها و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، به چگونگی ذخیره آن‌ها و استراتژی‌های معاملاتی شما نسبت به مدیریت ریسک بستگی دارد.

آینده سرمایه‌گذاری بر روی بهترین رمزارزهای هوش مصنوعی

ظهور هوش مصنوعی و فناوری بلاک‌چین، روزنه‌ها را بر روی نوآوری‌های بی‌سابقه در دنیای رمزارزها باز کرده است. با استفاده از اتوماسیون و تجزیه‌و‌تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی، کسب‌وکارها می‌توانند روش‌های کارآمدتری برای مدیریت دارایی‌های مالی، فعالیت در بازارهای مالی و توسعه برنامه‌های مبتنی بر بلاک‌چین ایجاد کنند. 

علاوه بر این، فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با معرفی الگوریتم‌های پیچیده‌ای که توانایی دارند تا فعالیت‌های مشکوک در زنجیره‌های بلوکی را شناسایی کنند، با کاهش زمان تراکنش‌ها، انقلابی در حوزه امنیتی به وجود می‌آورند.

از سوی دیگر تحلیل چارت‌ مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند برای پیش‌بینی روند بازار و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالقوه در فضای رمزارزها استفاده شود.

با توضیحات ارائه شده خرید بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری همکاری بیشتری را بین مشارکت‌کنندگان بازار کریپتو به وجود می‌آورد. همچنین توسعه زیرساخت‌های هوش مصنوعی برای ارائه خدمات، دسترسی بهتر به راه‌حل‌های نوآورانه در بازار کریپتو را سرعت می‌بخشد.

تضمین آینده مالی با انتخاب بهترین ارز هوش مصنوعی برای سرمایه گذاری

عملکرد ارزهای دیجیتال در ترکیب فناوری بلاک‌چین با سایر فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی عالی بوده است. با توجه به نوسانات همیشگی بازار کریپتو و نوپا بودن رمزارزهای هوش مصنوعی، باید برای کیف پول های سخت‌افزاری کاملا تحقیق کرده و سپس متناسب با پروژه‌ها در دست اجرای این پلتفرم‌ها، سودآورترین ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی را خریداری کنید.