شرکت‌های Web3 تا 25 میلیون دلار برای مجوزهای کریپتو HK هزینه می‌کنند که طبق این گزارش هزینه‌های VASP بین 20 تا 200 میلیون دلار متغیر است زیرا شرکت‌ها در تلاش برای یافتن استعدادهای Web3 به منظور صدور مجوز هستند.

بر اساس این خبر که در 27 ژوئن توسط خبرگزاری محلی Foresight News منتشر شده، شرکت‌های Web3 در هنگ کنگ بین 20 تا 200 میلیون دلار (2.55 میلیون دلار تا 25.5 میلیون دلار) برای کسب مجوزهای دارایی مجازی (VASP) هزینه می‌کنند. ضمنا منابع توضیح دادند: «از آنجایی که مؤسسات مالی سنتی قبلاً، زیرساخت مرتبطی نداشتند و در جنبه‌های مختلف مانند محصولات و تیم‌ها از 0 به 1 رسیده‌اند، بنابراین هزینه مرتبط (VASP) بسیار بالا بوده و با این حال، حتی برای یک مؤسسه ارزهای دیجیتال با تجربه، این هزینه به منظور اخذ مجوز، ارزان نیست.”

همچنین تحلیلگران Foresight اشاره کردند که شرکت‌های تابعه صرافی‌های هنگ‌کنگ مانند: OKX، BitgetX، HashKey Pro، OSL و Gate.io قبلاً فعالیت خود را آغاز نموده‌اند. ضمن این که از تاریخ 27 ژوئن، با ثبت 8800 کاربر در هنگ کنگ و حجم معاملات 150 میلیون دلاری در منطقه ویژه اداری چین (SAR) در OKX افزایش یافته است.

بیشتر مطالعه کنید:  هک ارز دیجیتال: هک 8 حساب معروف رمزارزی در توئیتر!

https://cointelegraph.com/news/web3-firms-are-spending-up-to-25m-on-hk-crypto-licenses