در چند سال اخیر، فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال به یکی از راه‌های اصلی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای کسب درآمد تبدیل شده است. اما کسب درآمد در بازار کریپتو تنها محدود به خرید و فروش ارز دیجیتال نمی‌شود.

در حال حاضر با معرفی بازی‌های کریپتویی شاهد فراهم شدن بستر مناسبی برای گیمرها به منظور کسب درآمد از بازی‌های ویدئویی هستیم. کسب ارز دیجیتال از بازی روش نوینی است که به گیمرها کمک می‌کند در کنار سرگرمی و خوش‌گذرانی بتوانند از این طریق درآمد قابل توجهی را به دست آورند.

روزبه‌روز بر تعداد بازی‌های کریپتویی و تنوع آن‌ها افزوده می‌شود و فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. در این مطلب با تعدادی از بهترین بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند و میتوان از طریق آنها کسب درآمد داشت آشنا می‌شویم.

کسب ارز دیجیتال رایگان با بازی

با گذر زمان، شاهد ایجاد روش‌ها و راهکارهای تازه برای کسب درآمد از دنیای ارزهای دیجیتال هستیم. کسب ارز رایگان دیجیتال از بازی یکی از امکانات جالب و منحصربه‌فردی است که این جهان رمزنگاری‌شده در اختیار کاربران قرار داده است.

در حال حاضر تعداد زیادی از بازی‌های ویدئویی برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارند که امکان کسب درآمد را برای گیمرها فراهم کرده‌اند. این بازی‌های کریپتویی که تحول عظیمی را در صنعت گیمینگ ایجاد کرده‌اند، در واقع تکنولوژی بلاک چین را با بازی‌های ویدئویی ترکیب می‌کنند و باعث ایجاد تجربه‌ای جدید برای کاربران می‌شوند.

بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند برای اندروید

در بازی های کریپتویی گیمرها می‌توانند از راه‌های مختلفی به کسب درآمد از بازی بپردازند. به عنوان مثال، شما می‌توانید با خرید و فروش زمین، توکن‌ها، آیتم‌ها، اشیا و … در این بازی‌های جذاب درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

همچنین این بازی‌های متاورسی ارتباط بسیار نزدیکی به NFTها یا همان توکن‌های غیر قابل معاوضه دارند. ورود ان اف تی به دنیای کریپتو باعث شد که که راه کسب درآمد در این دنیای رمزنگاری شده تنها به خرید و فروش ارز دیجیتال محدود نباشد.

بهترین بازی های ارز دیجیتال

بازی‌های کریپتویی در مدت کوتاهی پس از ورود خود به جهان کریپتو به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. آیند روشنی که پیش روی این بازی‌های ویدئویی مبتنی بر شبکه‌های بلاک چین وجود دارد، جتی آن دسته از افرادی که علاقه‌ای به بازی‌های ویدئویی ندارند نیز برای سرمایه‌گذاری به سراغ خرید توکن‌های بومی این بازی‌ها می‌روند.

در حال حاضر نزدیک به 1000 توکن اختصاصی بازی‌های متاورسی و کریپتویی در وبسایت کوین مارکت کپ لیست شده‌اند. این امر نشان می‌دهد که کسب درآمد از بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند تا چه اندازه مورد توجه قرار گرفته‌ است و حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده روی این پروژه‌ها تا چه اندازه زیاد است.

بازی‌های کریپتویی توانستند نگرش بسیاری از افراد را نسبت به صنعت گیمینگ تغییر دهند. در حال حاضر گیمرها تنها برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود به انجام بازی‌های ویدئویی نمی‌پردازند، بلکه گیمینگ به منبع اصلی درآمد این افراد تبدیل شده است.

در ادامه مطلب، قصد داریم تا شما را با برخی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های کریپتویی برای کسب درآمد از طریق بازی آشنا کنیم.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی حال حاضر به شمار می‌آید. این بازی توسط کمپانی اسکای میویس (Sky Mavis) توسعه داده شده است و شما برای شروع مبارزه در این بازی به حداقل 3 شخصیت Axie نیاز دارید.

بهترین بازی برای کسب درآمد

هر یک از این شخصیت‌ها دارای توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود هستند که آن‌ها را از دیگری متمایز می‌کنند. بازی اکسی اینفینیتی از جمله بازی هایی که ارز دیجیتال می دهند بوده و به عنوان یکی از پرچم‌داران این صنعت در حال رشد شناخته می‌شود.

اکسی اینفینیتی موفق شد در سال 2021 میلادی یکی از بهترین کلکسیون‌های NFT خود را با قیمتی نزدیک به 42 میلیون دلار به فروش برساند. همچنین گران‌ترین توکن اکسی به فروش رسیده در این بازی کریپتویی نزدیک به 300 واحد اتریوم قیمت داشته است.

این بازی برای کاربران سیستم‌های عامل اندروید و ویندوز در دسترس قرار دارد و گیمرها می‌توانند با نصب و دانلود آن به کسب درآمد بپردازند.

کسب ارز دیجیتال از بازی سند باکس (The Sandbox)

جالب است بدانید که بازی سند باکس در سال 2011 میلادی به صورت رسمی به بازار معرفی شد و در نسخه موبایل در دسترس گیمرها قرار گرفت. توسعه‌دهندگان و سازندگان این بازی در سال 2018 میلادی تصمیم به تغییر رویکرد خود گرفتند و به سراغ ترکیب تکنولوژی بلاک چین با بازی سند باکس رفتند.

بازی هایی که پول میدهند

در حال حاضر، سند باکس نیز درست مانند دیسنترالند به چیزی فراتر از یک بازی کریپتویی و به پلتفرمی برای طراحی و اشتراک‌گذاری دارایی‌های منحصربه‌فرد تبدیل شده است. بسیاری از گیمرهایی که به دنبال کسب ارز دیجیتال از بازی های کریپتویی هستند، در حال حاضر در این پلتفرم فعالیت می‌کنند.

توکن اختصاصی بازی سند باکس SAND نام دارد که به منظور تسهیل تراکنش‌های انجام‌شده روی این پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بازی در حال حاضر نه تنها برای تلفن‌های هوشمند در دسترس کاربران قرار دارد، بلکه گیمرها می‌توانند به سراغ نصب این بازی بر روی سیستم عامل ویندوز بروند.

دیسنترالند (Decentraland)

دیسنترالند در واقع یک پلتفرم مبتنی بر واقعیت مجازی به شمار می‌آید که به کمک بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. پلتفرم دیسنترالند این امکان را برای گیمرها و کاربران خود فراهم می‌کند تا با خرید و فروش زمین یا ساخت و ساز به کسب ارز دیجیتال از بازی های متاورسی بپردازند.

ارز دیجیتال رایگان با بازی کردن

در حال حاضر اخباری به گوش ما می‌رسد که در پلتفرم دیسنترالند قطعه‌های زمینی با قیمت‌های باورنکردنی چند صد هزار دلاری به فروش می‌رسند. بازی جذاب دیسنترالند دارای دو توکن به نام‌های مانا (MANA) و لند (LAND) است.

رمزارز مانا نوعی توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 به شمار می‌آید که به منظور دریافت توکن‌های غیر قابل معاوضه مبتنی بر استاندارد ERC-721 باید سوزانده شوند.

شما می‌توانید از ارز دیجیتال مانا برای خرید و فروش انواع لباس‌ها، آواتارها، نام‌ها و … استفاده کنید. بازی جذاب دیسنترالند برای رایانه‌ها در دسترس کاربران و گیمرها قرار دارد. اگر به دنبال یک روش جذاب برای کسب درآمد در دنیای کریپتو هستید، دیسنترالند می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

کسب ارز دیجیتال از بازی استپن (StepN)

کسب ارز دیجیتال از بازی استپن به قدری ساده و هیجان‌انگیز است که باعث شد تعداد کاربران این بازی در عرض چند ماه به بیش از 5/2 میلیون نفر برسد.

با راه رفتن پول در بیاورید

پروژه استپن بر روی بلاک چین Solana راه‌اندازی شده است و شما برای خرید و فروش کفش‌های این بازی باید از رمزارز SOL استفاده کنید. برای شروع فعالیت خود در این بازی، باید در گام اول به سراغ خرید کفش در قالب NFT بروید. پس از خرید کفش می‌توانید از طریق دویدن یا پیاده‌روی ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

در واقع شما می‌توانید به کمک StepN علاوه‌بر کسب ارز دیجیتال از بازی با ورزش کردن به حفظ سلامتی خود نیز کمک کنید. یکی از نکات بسیار جالبی که در خصوص این بازی وجود دارد این است که شما با در اختیار داشتن دو جفت کفش در بازی استپن می‌توانید فرایند جفت‌گیری را انجام دهید و کفش فرزند را با قیمت قابل توجهی در این بازی به فروش برسانید!

کریپتو کیتیز (CryptoKitties)

در صورتی که به نگهداری و پرورش حیوانات خانگی مانند گربه علاقه دارید، بازی کریپتو کیتیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد است و از جمله بازی هایی است که ارز دیجیتال می دهند.

بازی کریپتویی رایگان

شما در این بازی کریپتویی می‌توانید به پرورش، بزرگ کردن، خرید و فروش گربه‌هایی به نام کریپتو کیتیز بپردازید. هر یک از گربه‌های موجود در این بازی کاملا منحصربه‌فرد هستند که این عامل امکان تولید مشابه یا تصرف مالکیت را از بین می‌برد. اگر به کسب درآمد از ارز دیجیتال با بازی کردن علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بازی جذاب را تجربه کنید.

کریپتو کیتیز به عنوان نخستین اپلیکیشن غیرمتمرکز عرضه‌شده بر روی شبکه بلاک چین اتریوم شناخته می‌شود. شما برای خرید و فروش گربه‌ها در این بازی جذاب باید از ارز دیجیتال ETH استفاده کنید. همچنین شما برای تولید نژادهای جدید گربه حداقل باید مالک دو گربه باشید.

به همان نسبت که قیمت روز اتریوم افزایش پیدا کند، ارزش این NFT ها نیز به مراتب افزایش پیدا خواهند کرد و سرمایه گذاری جذابی را برای شما رقم می‌زنند.

کسب ارز دیجیتال از بازی Alien Worlds

آن دسته از گیمرهایی که به ژانر علمی-تخیلی علاقه دارند، می‌توانند از بازی Alien Worlds لذت ببرند. در این بازی گیمرها در یک کهکشان ناشناخته با یکدیگر مبارزه کرده و تلاش می‌کنند تا زمین‌های موجود در بازی را تصرف کنند.

بازی کریپتویی با درامد بالا

هدف نهایی تمامی گیمرهایی که قصد کسب ارز دیجیتال از بازی Alien Worlds را دارند، به دست آوردن توکن اختصاصی آن به نام TLM است. شما می‌توانید این توکن اختصاصی را در بهترین صرافی ارز دیجیتال مانند دیجیکس۲۴، کوکوین یا بایننس به فروش برسانید.

بازی فوتبالی Sorare

اگر شما نیز از آن دسته گیمرهایی هستید که به بازی‌های ورزشی مانند فوتبال علاقه دارید، بازی Sorare Fantasy Football بهترین بازی برای کسب ارز دیجیتال است. در این بازی کریپتویی شما باید به خرید و فروش کارت بازیکنان فوتبال بپردازید.

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

جالب است بدانید که کارت ارلینگ هالند، بازیکن تیم منچستر سیتی در سال 2022 میلادی با قیمت باورنکردنی 678,680 دلار به فروش رسید.

کارت‌های موجود در این بازی دارای سطوح و انواع مختلفی مانند Limited، Common، Rare و … هستند. شما می‌توانید در این بازی با انتخاب ترکیب برنده و یا از طریق خرید و فروش کارت‌های بازی به کسب درآمد از بازی بپردازید.

کسب ارز دیجیتال از بازی لایت نایت (lightnite)

لایت نایت یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کریپتویی چند نفره است که به صورت آنلاین اجرا می‌شود. گیمرها می‌توانند با شرکت در این بازی و از بردن دشمنان خود به کسب درآمد بپردازند.

بهترین بازی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال

لایت نایت جزو آن دسته از بازی هایی که ارز ارز دیجیتال می دهند قرار داشته و در میان گیمرها محبوبیت بسیار زیادی دارد. زیرا شما می‌توانید با شرکت در مبارزات این بازی به عنوان پاداش، ارز دیحیتال بیت کوین دریافت کنید.

جایزه گیمرها در بازی لایت نایت براساس مقیاس ساتوشی که کوچک‌ترین واحد بیت کوین به شمار می‌آید، پرداخت می‌شود. همچنین گیمرها می‌توانند از طریق خرید و فروش توکن‌های غیرقابل معاوضه این بازی به نام Lightnite Skins درآمد قابل توجهی را به دست آورند.

کسب درآمد از بازی ارز دیجیتال

در حال حاضر، کسب ارز دیجیتال از بازی های کریپتویی به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این روش کسب درآمد، عدم نیاز به سرمایه‌ اولیه زیاد است.

شما برای ورود به بازی‌های کریپتویی معمولا نیاز دارید که با پرداخت هزینه ناچیزی به خرید برخی آیتم‌ها یا دارایی‌های دیجیتال بپردازید تا بتوانید در ادامه مشغول به بازی کردن و کسب درآمد شوید.

همچنین در دنیای کریپتو بازی‌های رایگانی وجود دارند که شما برای انجام آن‌ها نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارید. در واقع این بازی‌های کریپتویی امکان کسب ارز دیجیتال رایگان را برای شما فراهم می‌کنند.

درآمد بازی‌های کریپتویی چقدر است؟

یکی از سوالات مهمی که معمولا برای گیمرهای علاقه‌مند به کسب ارز دیجیتال از بازی‌های کریپتویی به وجود می‌آید، این است که با فعالیت در این زمینه می‌توان به چه سطحی از درآمد رسید؟ میزان درآمد شما از بازی‌های کریپتویی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر میزان درآمد شما از بازی‌های کریپتویی میزان زمانی است که شما برای فعالیت در این زمینه اختصاص می‌دهید. بدون شک هر چه زمان بیشتری را به انجام بازی‌های کریپتویی اختصاص دهید، می‌توانید سطح درآمد خود را افزایش دهید.

کسب ارز دیجیتال از بازی‌های کریپتویی؛ سرگرمی در کنار کسب درآمد

امکان کسب درآمد از طریق بازی‌های ویدئویی در گذشته‌ای نه چندان دور امری غیر ممکن به نظر می‌رسید. بسیاری از گیمرها به بازی‌های ویدئویی تنها به چشم نوعی سرگرمی برای گذراندن اوقات فراغت نگاه می‌کردند. اما ورود تکنولوژی بلاک چین و رشد جهان کریپتو باعث ایجاد تحولی عظیم در صنعت گیمینگ شد.

در حال حاضر، کسب درامد از بازی‌های ارز دیجیتال می دهند به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد در این جهان رمزنگاری‌شده تبدیل شده است. شما می‌توانید با نصب بازی‌های کریپتویی در کنار سرگرمی به صورت رایگان به کسب انواع ارزهای دیجیتال بپردازید.

سوالات متداول

کدام یک از بازی‌های کریپتویی امکان دریافت ارز دیجیتال رایگان را برای ما فراهم می‌کنند؟

بازی‌های کریپتویی مانند Infinite Fleet و Blockchain Game از جمله بازی‌های مناسب برای دریافت ارز دیجیتال رایگان به شمار می‌آیند.

چگونه می‌توان از طریق بازی‌های کریپتویی به کسب ارز دیجیتال پرداخت؟

شما می‌توانید در بازی‌های کریپتویی معتبر از طریق دریافت پاداش درون بازی یا خرید و فروش توکن‌های غیر قابل معاوضه به کسب درآمد بپردازید.

آیا می‌توان روی بازی‌های کریپتویی سرمایه‌گذاری کرد؟

شما می‌توانید با خرید توکن‌های اختصاصی این بازی‌های کریپتویی روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. مثلا می‌توانید با خرید ارز دیجیتال SAND بر روی پروژه سند باکس سرمایه گذاری نمایید.