تحلیل تکنیکال قیمت ریپل XRP امروز (۱۲ مهر ۱۴۰۲)

امروز ۱۲ مهر قصد داریم نمودار قیمت ریپل امروز را در دو تایم فریم روزانه و ۴ ساعته بررسی کنیم و به نوعی پیش بینی آینده قیمت ریپل را با توحه به اخبار دادگاه ریپل و حواشی این رمزارز در قالب تحلیل تکنیکال خدمت شما ارائه کنیم.

برای تحلیل تکنیکال قیمت لحظه ای ریپل در تحلیل امروز از مفاهیم عرضه و تقاضا در تحلیل تکنیکال استفاده شده است. با ادامه تحلیل رمزارز ریپل امروز در خدمت شما هستیم.

ویدئو تحلیل تکنیکال قیمت ریپل ۹ مهر ۱۴۰۲

در این ویدئو جدیدترین تحلیل ریپل XRP در اختیار شما قرار داده شده است. در صورتی که مایل به خواندن محتوای متنی هستید، میتوانید از قسمت پایین همین پاراگراف تحلیل ریپل امروز را مطالعه نمایید.

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل تکنیکال چیست؟ آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

بررسی تایم فریم روزانه نمودار ریپل

پیش بینی قیمت ریپل امروز

در تایم فریم روزانه قیمت یک اصلاح به سمت بالا داشته و وارد ابر کومو شده است. حتی اگر قیمت بتواند از این ابر به سمت بالا خارج شود، محدوده 0.62 تا 0.66 دلار را پیش رو خواهد داشت.

پس حتی اگر بیت کوین بتواند به حرکت مثبتی که در آغاز هفته داشته است ادامه دهد، ریپل با یک مقاومت مهم رو به رو خواهد شد. به این ترتیب می‎توان نتیجه گرفت که در صورت ادامه حرکت مثبت بازار، ارز دیجیتال ریپل با شیب کندتری نسبت به بقیه رمز ارزها رشد خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی: بررسی و تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

بررسی تایم فریم ۴ ساعته قیمت ریپل

بررسی و تحلیل نمودار قیمت ریپل

در این تایم فریم قیمت ریپل امروز درون یک کانال صعودی در حال حرکت است. یک محدوده مقاومتی در حدود 0.552 تا 0.558 دلار وجود دارد که ممکن است قیمت با یک شدو از آن عبور کرده و با رسیدن به سقف کانال به سمت پایین برگردد. در صورت ادامه اصلاح، کف کانال حمایت ارز ریپل خواهد بود. 

بیشتر مطالعه کنید:  تحلیل و بررسی قیمت کاردانو امروز +‌ جدیدترین تحلیل ADA