بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر را در این مطلب از گروه دیجیکس24 معرفی کرده‌ایم؛ بنابراین اگر شما نیز جز افرادی هستید که به دلیل نوسانات موجود در بازار رمز ارز‌ها از خرید ارز‌های دیجیتال هراس دارید و یا خرید و فروش تتر را برگزیده‌اید مطالعه این مطلب برای بالا بردن آگاهی‌تان از مسائل تکمیلی ارزهای دیجیتال، خالی از لطف نیست.

کیف پول تتر چیست؟

در ولقع تتر از جمله ارز‌هایی دیجیتال بوده که دارای پشتوانه است و نوسانات بازار در آن تاثیر ندارد؛ به این دلیل که ارزش آن با دلار آمریکا برابر است. اما کیف پول‌های تتر و دیگر ارز‌های دیجیتال نرم‌افزار‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تا به وجوه تتر خود دسترسی داشته باشند و آن‌ها را ذخیره کنند. هر یک از کیف پول‌ها مانند شماره حساب، یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی داشته که می‌توان آن را به عنوان یک رمز عبور در نظر گرفت. این کلید‌ها رمز‌هایی متشکل از حروف و اعداد هستند که مطابق با کیف پول ارز دیجیتال شما طراحی شده‌اند.

نحوه انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر

مسائل زیادی می‌توانند در انتخاب بهترین کیف ارز دیجیتال تتر نقش داشته باشند؛ در واقع کیف پول‌ها باید به گونه‌ای باشند که پشتیبانی و کاربری راحت را به مشتریان ارائه دهند. امروزه انواع مختلفی از توکن‌های تتر موجود هستند که رایج‌ترین آن تتر Omni بر پایه بلاک چین بیت کوین و ERC20 بوده و بر اساس اتریوم طراحی شده است. خوب است بدانید که بلاک چین‌های دیگر نیز کمتر برای میزبانی تتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با این که می‌توان تتر را در شبکه‌های اجتماعی مختلف پشتیبانی کرد، اما باید به این موضوع توجه داشت که کیف پول‌ها، تنها از یک نوع تتر پشتیبانی کرده و آن را پوشش می‌دهند. از طرف دیگر برخی از کیف پول‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند از چند ارز یا حتی یک صرافی پشتیبانی کنند؛ این نوع کیف پول‌ها به شما اجازه می‌دهند تا تتر را به صورت مستقیم مبادله کنید.

اما به طور کلی مناسب‌ترین روش برای انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر این است که ویژگی‌ها و محدودیت‌های هر یک از آن‌ها را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید انتخابی آگاهانه و مناسب داشته باشید. در ادامه برخی از بهترین کیف پول‌ها برای معامله ارز دیجیتال تتر را معرفی می‌کنیم.

CryptoWallet

یکی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر، کیف پول موبایلی CryptoWallet بوده که دارای کارت نقدی و صرافی داخلی است. همچنین هزینه خرید این کیف پول رایگان است و از توکن USDT-ERC20 پشتیبانی می‌کند. این کیف پول علاوه بر کاربری راحت، امکان ذخیره ارز‌های دیجیتال دیگر مانند بیت کوین و ریپل را نیز دارد.

همچنین در CryptoWallet امکان معامله ارز‌های دیجیتال در صرافی اختصاصی وجود دارد. در این کیف پول کاربران به ویژگی‌های امنیتی نظیر احراز هویت دو مرحله‌ای دسترسی داشته و در این صورت افراد غیرمجاز نمی‌توانند به دارایی‌های آن‌ها در این کیف پول دسترسی داشته باشند. این مورد یکی از ویژگی‌های است که موجب شده تا کیف پول کریپتو ولت به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر شناخته شود.

بیشتر مطالعه کنید:  استیبل کوین تتر چیست؟ مزایا و معایب آن نسبت به دلار کاغذی

در نهایت CryptoWallet این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا یک کارت نقدی سفارش دهند و از تتر و دیگر ارز‌های دیجیتال در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین استفاده کنند. این امر موجب می‌گردد تا مشکل اصلی عدم پذیرش ارز‌های دیجیتال تا حدودی حل شود.

کیف پول تتر

در این بخش از آموزش ارز دیجیتال قصد داریم کیف پول تتر را به عنوان یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های این ارز دیجیتال معرفی کنیم. کیف پول تتر همانطور که از نامش پیداست به صورت اختصاصی برای ارز دیجیتال تتر طراحی شده و به صورت نسخه موبایلی انتشار یافته که هزینه خرید آن نیز رایگان است. به علاوه دارای یک صرافی اختصاصی بوده و از دو توکن تتر اومنی و اتریوم پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربری بسیار راحتی دارد.

کیف پول تتر برای افراد مبتدی که به تازگی این ارز دیجیتال را خریداری کرده‌اند، گزینه مناسبی خواهد بود؛ زیرا برخی از ویژگی‌های خاص مانند احراز هویت دو مرحله‌ای را در اختیار کاربران قرار داده و همچنین به آنان اجازه می‌دهد تا بتوانند تتر را با دیگر ارز‌های دیجیتال مبادله کنند.

MyEtherWallet

از دیگر کیف پول‌های مناسب برای معامله تتر می‌توان به کیف پول MyEtherWallet
اشاره کرد که منبع باز بوده و برای ذخیره تتر و Ether (ETH) گزینه مناسبی است. ضمن این که MEW در دو نسخه موبایل و دسکتاپی انتشار یافته و هزینه خرید آن نیز رایگان در نظر گرفته شده است.

نکته قابل ذکر برای این کیف پول، استفاده بسیار راحت آن است اما باید توجه داشته باشید که این کیف پول برخلاف نمونه‌های قبلی فاقد صرافی اختصاصی است. همچنین باید بدانید که MEW از توکن‌های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند.

کیف پول MEW به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند برخی از کیف پول‌های سخت افزای مانند Ledger و Trezor را پشتیبانی کند، اما تنها برای توکن‌های اتر است! بدین معنی که ارز‌های دیگر را ندارد.

OmniWallet

یکی از کیف پول‌های وب غیرقانونی، OmniWallet است که در پروتکل اومنی برای ذخیره تتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن این که خرید این کیف پول رایگان بوده و تنها نسخه وب آن در دسترس است. همچنین صرافی اختصاصی ندارد و از USDT-Omni پشتیبانی می‌کند. به علاوه این که کاربری متوسطی را برای آن در نظر گرفته‌اند.

OmniWallet یک کیف پول آزمایش شده محسوب می‌شود و می‌تواند از بیت کوین و توکن Omni پشتیبانی کند. در این نوع کیف پول کاربران می‌توانند کلید‌های خود را کنترل و مدیریت کرده که این ویژگی‌ برای تریدر‌های سرسخت بسیار جذاب و مورد توجه است. نکته قابل ذکر در خصوص این کیف پول این است که تنها برای ذخیره بیت کوین و تتر مناسب بوده و در خصوص پشتیبانی از ارز‌های مختلف محدودیت دارد.

کوینومی

از دیگر کیف پول‌های مناسب برای ارز‌های دیجیتال می‌توان به کوینومی اشاره کرد. کوینومی را به عنوان یک کیف پول چند ارزی می‌شناسند که می‌تواند تمام انواع توکن‌های تتر را پشتیبانی کند؛ بنابراین می‌توان گفت که کوینومی بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر برای نسخه دسکتاپ به شمار می‌رود.

این کیف پول، صرافی اختصاصی نداشته و هزینه خرید نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. به علاوه همانطور که گفتیم قابلیت پشتیبانی از USDT-ERC20، USDT-Omni را دارد و کاربری آن نیز بسیار آسان است. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان برای این کیف پول عنوان کرد پشتیبانی از رمز ارز‌های مختلف خواهد بود.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش تصویری تبدیل ریال به تتر و انتقال تتر به کیف پول

البته باید بدانید که این کیف پول ارز دیجیتال، قابلیت پشتیبانی از ارز فیات را نداشته و نمی‌تواند ارز‌های دیجیتال را با فیات مبادله کند. همچنین با این که کیف پول کوینومی می‌تواند بهترین گزینه برای ذخیره آلت کوین‌ها باشد، اما نمی‌توان از آن برای پرداخت هزینه کالا‌ها و خدمات واقعی استفاده نمود.

کیف پول بایننس

کیف پول بایننس توسط صرافی بایننس که یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها به شمار می‌رود، ارائه شده است. همچنین نسخه وب و نسخه موبایلی این کیف پول در دسترس بوده و استفاده از آن نیازی به هزینه ندارد. ضمن این که بایننس دارای یک صرافی اختصاصی داخلی بوده و می‌تواند از توکن‌های USDT-Omni و USDT-ERC20 پشتیبانی کند. توجه داشته باشید که سهولت استفاده از این رمز ارز نیز متوسط است.

از جمله ویژگی‌های مثبت کیف پول بایننس می‌توان به ویژگی‌های امنیتی آن مانند FA2 اشاره کرد. به علاوه همانگونه که گفته شد می‌تواند از ارز‌های دیجیتال مختلف نیز پشتیبانی کند. نکته قابل توجه در مورد کیف پول بایننس این است که کاربران نمی‌توانند از ارز‌های خود برای مواردی به جز معاملات سایر ارز‌ها استفاده کنند. ضمنا رابط کاربری کیف پول بایننس در مقایسه با برخی از کیف پول‌ها کمی پیجیده‌تر است.

Ledger Nano X

Ledger را به عنوان یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌شناسند که توانایی پشتیبانی بیش از 1000 ارز دیجیتال از جمله تتر را دارد. در واقع لجر را می‌توان بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر از نوع سخت‌افزاری عنوان کرد که هزینه آن 109 پوند بوده و صرافی اختصاصی نیز ندارد.

به علاوه کیف پول محبوب لجر می‌تواند از USDT-Omni و USDT-ERC20 پشتیبانی کند و کاربری آن نیز در سطح پیشرفته طراحی شده است. لجر به عنوان یک کیف پول سخت‌افزاری با نگهداری دارایی در ذخیره سرد توانسته یک امنیت عالی را برای مشتریان فراهم کند. این بدین معناست که دارایی‌ها در صورت عدم استفاده آفلاین نگه داشته می‌شوند. به طور کلی می‌توان کیف پول‌های سخت‌افزاری را امن‌ترین نوع کیف پول‌ها معرفی کرد.

البته با توجه به این که لجر به صورت پیشرفته طراحی شده، بنابراین تنظیمات آن نیز برای دستگاه‌های پیچیده بوده و برای کاربران با سابقه مناسب است. اگر بخواهید دارایی و وجوه خود را در کیف پول سخت‌افزاری نگهداری کنید باید بدانید که این کیف پول‌ها کمتر در دسترس هستند، زیرا متصل شدن دستگاه شما و استفاده از وجوه زمانبر خواهد بود.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت لجر برای افرادی که از وجوه خود به صورت روزانه استفاده کرده و یا در فرصت‌های ناگهانی به سراغ آن ‌می‌روند، گزینه مناسبی نیست.

جمع ‌بندی

با توجه به این که ارز دیجیتال تتر یکی از ارزهای محبوب با ثبات به شمار می‌رود اما باز هم برای خرید و فروش و نگهداری این ارز و دیگر ارزهای دیجیتال به کیف پول‌های مطمئن نیاز دارید. بنابراین با در نظر گرفتن این که در دنیای ارزهای دیجیتال کیف‌ پول‌های زیادی معرفی شده‌اند ما نیز در این مقاله از دیجیکس ۲۴ برخی از بهترین کیف پول ارز دیجیتال تتر را به شما معرفی کردیم تا بتوانید پس از انجام معاملات ارزی خود مراحل بعدی را به سهولت طی نمایید.