بازارهای مالی فرصت‌های سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای را در اختیار فعالان این حوزه‌ قرار می‌دهند. سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها از جمله مهم‌ترین روش‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن درآمدی مستمر را در کریپتوکارنسی به دست آورد.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه تابع عوامل متفاوتی است. به همین دلیل در بین انواع رمزارزها باید دارایی‌هایی انتخاب شوند که سیاست‌های سرمایه‌گذاری آن‌ها بلندمدت و مشخص بوده و همچنین این ارزهای دیجیتال در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری شده باشند.

در این مطلب از صرافی دیجیکس 24 به معرفی ارزهایی می‌پردازیم که سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها سود ماهانه مناسبی را نصیب معامله‌گران می‌کند.

فعالیت در کریپتوکارنسی با سرمایه‌گذاری روی رمزارزها

سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال همواره به دنبال فرصت‌های معاملاتی متعدد برای ورود به معاملات هستند. به همین دلیل بسیاری از آن‌ها در کنار انجام ترید روزانه ارز دیجیتال، دارایی‌های خود را در استخرهای سرمایه‌گذاری متمرکز می‌کنند. 

در سال‌های اخیر، بیشتر رمزارزها شتاب مثبتی را نسبت به سال‌های ابتدایی فعالیتشان تجربه کرده‌اند. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از معامله‌گران برای جلوگیری از افت سرمایه و تضمین درآمد پایدار خود، از مزایای سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها بهره‌مند شوند.

بر همین اساس شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال 2024 می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای معامله‌گرانی باشد که به دنبال کسب سود بیشتر در کریپتوکارنسی هستند.

مقاله پیشنهادی: بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025

مزایای سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها برای کسب سود ماهانه

بسیاری از معامله‌گران بازار کریپتو به جای انجام معاملات روزانه و ترید بر روی انواع دارایی‌ها، از قابلیت دیگر کسب سود و افزایش سرمایه در این بازار استفاده می‌کنند. با این امکان آن‌ها دیگر نیازی به ارزیابی موقعیت‌ها و تحلیل چارت و روندها ندارند و با جدا شدن از قید و بندهای تحلیلی، از سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزهای معتبر سود بالایی به دست می‌آورند.

برخی از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها برای سود ماهانه عبارت‌اند از:

  • انعطاف‌پذیری این روش بسیار بالا است و در زمان‌های مشخص می‌توانید بر روی دارایی مورد نظر سرمایه‌گذاری کنید
  • با سپردن دارایی‌های خود به پروژه‌های مختلف، نیازی به کسب تخصص برای انجام معاملات روزانه نیست
  • با استفاده از این روش می‌توان به درآمد پایدار ماهانه دست پیدا کرد

فاکتورهای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه

قبل از سرمایه‌گذاری بر روی بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال 2024 باید با برخی معیارها آشنا باشید تا بتوانید بهترین رمزارز را انتخاب کنید. بر همین اساس در ادامه به نکاتی اشاره کرده‌ایم که در این مسیر به شما کمک می‌کنند.

تحقیقات و مطالعات دقیق در مورد رمزارز انجام دهید

قبل از سرمایه‌گذاری روی پروژه‌ها، مدتی را برای ارزیابی پتانسیل موفقیت این پروژه‌ها صرف کنید. به هیچ عنوان بدون توجه به مدیریت ریسک و صرفا با توصیه دیگران برای سرمایه‌گذاری روی رمزارزها، این کار را انجام ندهید.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش استخراج بیت کوین - مزایا و معایت استخراج بیت کوین

پروژه‌ها، موفقیت‌های سابق، برنامه‌ریزی‌های آتی، میزان مشارکت‌کنندگان، اطلاعات پروژه‌ها و … به شما برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال 2024 کمک می‌کنند.

مدیریت سرمایه

بسیاری از کاربران فکر می‌کنند مدیریت سرمایه فقط برای انجام تریدهای روزانه است؛ اما این عامل برای کسب سود ماهانه نیز بسیار اهمیت دارد. هرگز بیشتر از مقدار ریسک تعیین‌شده در پروژه‌ها وارد نشوید.

خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال با توجه به نوسانات همیشگی و تاثیرپذیری شدید از رویدادهای جهانی، به طور ذاتی پرریسک هستند؛ بنابراین با توجه به ریسک و ضرر تعیین شده، در پروژه‌ها شرکت کرده و بیشتر از آن مقدار را درگیر نکنید.

انتخاب سبد سرمایه گذاری

در کریپتوکارنسی، میل شدیدی به انتخاب یک نوع ارز و سرمایه‌گذاری تک ارزی وجود دارد. یک راه مناسب برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه در زمان کسب سود ماهانه، انتخاب چندین نمونه از رمزارزها و سرمایه‌گذاری مشترک بر روی آن‌ها است. 

در چنین شرایطی شما تمام تخم مرغ‌های خود را در یک سبد نمی‌چینید و با مدیریت صحیح شانس کسب سود بیشتر و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی را افزایش می‌دهد. بهتر است برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه به دنبال پروژه‌هایی با کاربرد عملی، جامعه استقبال‌کننده و تیم توسعه‌دهنده متعهد باشید که به تدریج در طول زمان ایجاد شده‌اند.

توجه به حجم معاملات و میزان نقدینگی

رمزارزهای دارای نقدشوندگی بالاتر، سرعت معاملات شما را افزایش می‌دهند. بر همین اساس با استفاده از ارزیابی حجم معاملات ارزهای دیجیتال و میزان نقدشوندگی آن‌ها در طول روز می‌توان نسبت انتخاب یا عدم انتخاب پروژه مناسب برای سرمایه‌گذاری و کسب سود ماهانه تصمیمات اصولی‌تری گرفت.

بهترین رمزارزها برای سود ماهانه در سال 2024

تعداد زیادی از انواع رمزارزها در اختیار سرمایه‌گذاران بازار کریپتو هستند که برای کسب سود ماهانه در سال 2024 می‌توانند بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند. بااین‌‌حال برخی پروژه‌ها به دلیل برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدماتشان، امکانات بهتری را در اختیار فعالان کریپتو قرار می‌دهند. بر همین اساس در ادامه به معرفی مناسب‌ترین ارزها برای سرمایه‌گذاری و کسب سود ماهانه اشاره می‌کنیم.

بایننس کوین (Binance coin)

بایننس کوین (BNB) نوعی از ارز دیجیتال است که می‌توان از آن برای خرید و فروش ارزها و پرداخت هزینه‌ها در صرافی بایننس استفاده کرد. این توکن در ابتدا مبتنی بر استاندارد ERC20 و بر بستر اتریوم طراحی شد؛ اما با راه‌اندازی بلاک‌چین اختصاصی بایننس، معامله‌گران کریپتو آن را به‌عنوان کوین اختصاصی صرافی بایننس مورد استفاده قرار دادند. 

پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز بایننس، انجام خریدهای آنلاین، پرداخت کارمزد تراکنش‌ها بر بستر بی‌ان‌بی بیکم چین و بی‌ان‌بی اسمارت چین و کاربردهای دیگر باعث شده است تا میزان حجم در حال گردش بایننس و نقدشوندگی آن بسیار بالا باشد.

با توجه به پروژه‌هایی که بایننس در دست دارد و بر اساس ارزیابی‌های صورت‌ گرفته و افزایش قیمت لحظه ای بایننس کوین در سال 2024، بایننس را می‌توان بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه برای معامله‌گران حرفه‌ای در نظر گرفت.

کاردانو (ADA)؛ ارز دیجیتال مبتنی بر اثبات سهام

کاردانو (ADA) یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای کسب سود ماهانه در سال 2024 است. این کوین با برخورداری از ارزش بازار 21 میلیارد دلاری، با حذف جنبه رقابتی و رفع مشکل تایید تراکنش، زمان خرید و فروش را تسریع می‌کند.

کاردانو با در نظر گرفتن ایده‌هایی منحصربه‌فرد برای حفظ طبیعیت، مصرف انرژی و تاثیرات زیست محیطی مخرب را کاهش می‌دهد. توکن اختصاصی کاردانو که از مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند، همواره به دنبال ارتقای خود برای تبدیل شدن به پلتفرم مالی جهانی می‌باشد.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش 10 روش جلوگیری از هک کیف پول ارز دیجیتال + افزایش امنیت و آموزش بازیابی

از سوی دیگر بسیاری از فعالان حوزه کریپتو کاردانو را به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال 2024 در نظر می‌گیرند. دلیل این ادعا نیز ایجاد محصولات مالی غیر متمرکز و ارائه راهکارهایی نوین برای تعامل میان‌شبکه‌ای و جلوگیری از تقبل رای‌دهنده‌ها است. به این ترتیب کاردانو بزرگ‌ترین رقیب اتریوم در این زمینه به‌شمار می‌رود.

تیم تحقیقاتی کاردانو یکی از به‌روزترین گروه‌های مطالعاتی در بازار کریپتو هستند. این کوین با به‌کارگیری اصول ریاضی در PoS و استفاده از معماری چندلایه، خود را کاملا از رقبا متمایز می‌کند. به همین دلیل تمام کارشناسان اعتقاد دارند پروژه‌های کاردانو در سال 2024 سود بالایی را به همراه داشته باشد.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با حجم بالا برای دریافت سود ماهانه هستید، کاردانو انتخابی مناسب برای شما به‌شمار می‌آید.

سولانا (SOL)

رمزارز سولانا در مارس 2020 راه اندازی شد. این کوین یک سیستم اثبات تاریخچه (Proof of History) مبتنی بر تلورانس خطای بیزانس عملی (PBFT) بوده که برای کاهش خطرهای نودهای مخرب شبکه طراحی شده‌ است.

شبکه سولانا از dApps، قراردادهای هوشمند و توکن‌های غیرقابل تعویض پشتیبانی می‌کند؛ اما سیستم تایید هویت ترکیبی و منحصربه‌فرد سولانا، این توکن را نسبت به اتریوم سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کرده است.

اصلی‌ترین هدف تیم شبکه سولانا، ایجاد بسترهای مناسب برای در دسترس قرار دادن امور مالی غیر متمرکز در مقیاسی بسیار بزرگ می‌باشد.

عدم افزایش کارمزدها، مقیاس‌پذیری بالا، سرعت پردازش منحصربه‌فرد و هزینه تراکنش‌های پایین، سولانا را به بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در 2024 با هدف آینده‌نگری و سرمایه‌گذاری ایمن قرار می‌دهد. به همین دلیل این کوین در تیررس بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی قرار دارد. 

پالیگان (MATIC)

آغاز به کار توکن پالیگان (Polygon) یا با نام قدیمی متیک نتورک (Matic Network) به سال 2017 برمی‌گردد. با توسعه صنعت دیفای، برنامه‌های غیر متمرکز و سازمان خودگردان و مستقل غیر متمرکز (DAO)، این توکن نیز رشد بسیار بالایی را تجربه کرد. 

شبکه پالیگان برای پاسخ‌دهی به نیازهای متنوع توسعه‌دهندگان اکوسیستم، معماری اثبات سهام و چارچوب پلاسما (Plasma Framework) را با هم ادغام کرده است. از سوی دیگر امکان پرداخت هزینه خدمات روی شبکه پالیگان و پرداخت کارمزدها بر روی سایدچین‌های این شبکه با استفاده از توکن متیک وجود دارد. این موضوع حجم معاملات و میزان نقدشوندگی این کوین اختصاصی را افزایش می‌دهد. 

بسیاری از کارشناسان بازار کریپتو معتقد هستند که متیک در سال‌های آینده مشکل سیستم‌های بلاک‌چینی را برطرف خواهد کرد. به این ترتیب می‌توان آن را بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه در سال 2024 در نظر گرفت. چرا که تعداد پروژه‌های در دسترس و تقاضا برای خرید آن در بازار کریپتو روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

یرن فایننس (YFI)؛ توکن اختصاصی پلتفرم Yearn Finance

پروتکل یرن فایننس با هدف ساده‌ کردن دیفای و ارائه بیشترین درصد سود سالانه نسبت به سپرده ارزها در سال 2020 طراحی شد. این پلتفرم به‌عنوان یکی از پروژه‌های غیر متمرکز برای کسب سود ماهانه در سال 2024 بسیار مورد توجه قرار گرفته است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با ادغام پلتفرم‌های مختلف، نتایج ییلد فارمینگ (yield farming) را بهینه‌سازی کنند.

شیبا اینو (SHIB)؛ رقیب اصلی دوج کوین برای کسب سود ماهانه

شیبا اینو توکنی بود که در ابتدا در بستر اتریوم و در شبکه ERC20 راه‌اندازی شد. این رمزارز به تازگی بلاک‌چین لایه دوم خود به نام شیباریوم را راه‌اندازی کرده است تا بتواند خدمات ایمن‌تر و سریع‌تری را به کاربران ارائه دهد.

سرمایه‌گذاری بر روی Shiba Inu در صرافی‌های مختلفی امکان‌پذیر است و معامله‌گران می‌توانند برای کسب سود ماهانه از آن‌ها استفاده کنند. صرافی‌های متمرکز (CEX) را می‌توان به‌عنوان بهترین پلتفرم برای کسب سود ماهانه در نظر گرفت.

بهترین ارز دیجیتال برای کسب سود ماهانه را با دقت انتخاب کنید

انتخاب‌‌های بی‌شماری برای سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها وجود دارند؛ اما برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سود ماهانه باید بر اساس فعالیت‌های رمزارز انتخابی و اهداف سرمایه‌گذاری تصمیم گرفت.

بدون توجه به بازی‌های تبلیغاتی، بهتر است بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و کسب سود ماهانه در سال 2024 را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید یا به مباحثی مانند تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و … برای انتخاب بهترین رمزارز برای سرمای گذاری مسلط باشید.