قابلیت جدید با نام “انتقال رایگان ارز دیجیتال از کوینکس به دیجیکس24” به صرافی دیجیکس۲۴ افزوده شد. به کمک این قابلیت از این پس میتوانید بظور رایگان و بدون پرداخت هیچگونه کارمزدی بصورت کاملا رایگان، ارز دیجیتال مورد نظر خود را صرافی کوینکس به صرافی دیجیکس۲۴ منتقل کرده و با بالاترین قیمت بفروشید.

معرفی سرویس انتقال رایگان ارز دیجیتال به دیجیکس24

کاربران زیادی از صرافی خارجی کوینکس برای انجام معاملات و ترید استفاده می‌کنند که برای تبدیل ارز دیجیتال به تومان، به انتقال رمز ارز به یک صرافی ایرانی و سپس فروش آن برای دریافت تومان نیاز دارند. این فرایند مشمول هزینه ای تحت عنوان کارمزد شبکه می‌گردد که برای رمزارزی مانند تتر حدودا 1.3USDT و برای بیت کوین حدود 15USDT است.

یعنی اگر شما قصد فروش و تبدیل ارز دیحیتال به تومان در صرافی ایرانی داشته باشید، باید حدودا بین 70 هزار تومان الی 750 هزار تومان هزینه انتقال پرداخت کنید که برای انتقال های پایین (مثلا زیر 500 تتر) به هیچ وجه برای کاربر به صرفه نمی‌باشد.

بیشتر مطالعه کنید:  بهترین کیف پول برای نگهداری استیبل کوین ها در سال ۲۰۲۳

در ادامه استفاده از این سرویس را برای کاربران صرافی دیجیکس۲۴ بصورت کامل و گام به گام توضیح می‌دهیم.

مقاله پیشنهادی: کمترین کارمزد صرافی ارز دیجیتال ایرانی

نحوه استفاده از سرویس انتقال رایگان ارز دیجیتال

برای استفاده از سرویس انتقال رایگان ارز دیجیتال کافیست پس از اینکه در صرافی دیجیکس24 ثبت نام کردید از نو سمت راست بر روی گزینه “کیف پول” کلیک کنید. سپس بر روی گزینه واریز مقابل ارز دیجیتال مورد نظر بطور مثال رمز ارز تتر کلیک کنید تا پنجره شارژ کیف پول تتر برای شما نمایش داده شود،

انتقال رایگان ارز دیجیتال از کوینکس به دیجیکس24

در پنجره باز شده پس از اینکه مقدار تتر مورد نظر برای شارژ کیف پولتان را وارد کردید، از لیست شبکه های موجود بر روی گزینه Coinex کلیک کنید(۳) تا آدرس ایمیلی که باید در کوینکس وارد نمایید تا انتقال تتر بدون کارمزد به صرافی دیجیکس۲۴ انجام شود را مشاهده کنید.

کپی کردن آدرس ایمیل دیجیکس ۲۴ برای انتقال رایگان از کوینکس

حال کافیست آدرس ایمیل نمایش داده شده (۴) را کپی کرده و در اپلیکیشن کوینکس در قسمت انتقال ارز دیجیتال وارد نمایید. در تصویر زیر نحوه انتقال رایگان ارز دیجیتال از کوینکس با ایمیل نمایش داده شده است. کافیس بر روی گزینه Transfer کلیک کرده (۵) و آدرس ایمیلی که از صرافی دیجیکس۲۴ در مرحله (۴) کپی کردید را در بخش مشخص شده در تصویر (۶) وارد کنید.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی صفر تا ۱۰۰

مقاله پیشنهادی: آموزش شارژ حساب آلپاری با تتر

انتقال رایگان از کوینکس به صرافی digiex24

سپس مطابق تصویر فوق، در قسمت تعداد (۷) مقداری که قصد انتقال دارید را وارد کنید. در نهایت با وارد کردن کد گوگل آتنتیکاتور (Google Authenticator) در قسمت (۸)، روی دکمه سبز رنگ Withdraw Now کلیک کنید (۹) تا ایمیل تایید انتقال کوینکس برای شما ارسال گردد. کافیست به ایمیل خود مراجعه کرده و انتقال را تایید نمایید تا رمز ارز مورد نظر بدون کارمزد برای فروش ارز دیجیتال در صرافی دیجیکس۲۴ منتقل گردد.

مقاله پیشنهادی: لیست بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2030

در نهایت کافیست در سایت دیجیکس 24، در قسمت کد پیگیری تراکنش (۱۰)، آدرس ایمیل حساب کوینکس خود که از آن انتقال را انجام داده اید وارد کرده و بر روی گزینه شارژ کیف پول تتر (۱۱) کلیک کنید. در این مرحله انتقال شما بطور کامل ثبت می‌شود و کارشناسان با بررسی تراکنش ثبت شده نهایتا طی ۵ دقیقه تراکنش ثبت شده را تایید خواهند نمود.

انتقال رایگان تتر و سایر ارزهای دیجیتال از coinex به digiex24

چنانچه رمز ارزی به کیف پول شما منتقل نگردد، سیستم بصورت اتوماتیک تراکنش ثبت شده را پس از گذشت ۳۰دقیقه در وضعیت رد شده قرار خواهد داد.

امیدواریم که از قابلیت انتقال رایگان ارز دیجیتال نهایت استفاده را ببرید و ما در صرافی دیجیکس ۲۴ قدمی برای کاهش هزینه های نقل و انتقال شما در بازار ارزهای دیجیتال، جلب رضایت شما و ایجاد تجربه کاربری بهتر برداشته باشیم.