استفاده از خدمات بروکرها برای فعالیت در بازار فارکس یک ضرورت انکارناپذیر است. در بین بروکرهای متعددی که در دسترس تریدرهای ایرانی قرار دارند، بروکر آلپاری به دلیل تنوع روش‌های واریز و برداشت و امنیت بالا، انتخاب اول بسیاری از فعالان فارکس به‌شمار می‌‌رود.

با این‌حال واریز دارایی‌ها به حساب این بروکر و شروع فعالیت در بزرگ‌ترین بازار مالی جهان، مهم‌ترین چالش پیش روی تریدرهای مبتدی می‌باشد. در این مطلب از وب‌سایت دیجیکس 24 به آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.

آلپاری؛ مورد اعتماد معامله‌گران فارکس

اگر از فعالان قدیمی بازار فارکس هستید یا به‌عنوان یک تریدر تازه‌کار درباره بروکرهای معتبر با افراد حرفه‌ای مشورت کرده باشید، قطعا نام بروکر آلپاری(Alpari) بارها را شنیده‌اید.

این بروکر با ایجاد فضایی امن و قابل دسترس و با در نظر گرفتن کارمزدهایی فوق‌العاده، فضایی جذاب و رقابتی را با دیگر بروکرها به وجود آورده است. تریدرها در سراسر دنیا برای مشاهده قیمت انواع دارایی ها و ارزهای دیجیتال، معامله جفت ارزهای فارکس و حتی خرید تتر با بهترین قیمت از این بروکر استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر در بروکر آلپاری امکانات معامله‌گری منحصربه‌فردی در اختیار تریدرها قرار می‌گیرد که باتکیه بر آن‌ها می‌توانند انواع استراتژی‌های معاملاتی خود را بسنجند و بهترین روش مدیریت سرمایه را در بازار فارکس به کار بگیرند.

در واقع آلپاری همان همراه همیشگی فعالان بازار فارکس است که تریدرها برای انجام معاملات امن، پربازده و واریز و برداشت آسان دارایی‌های خود به آن نیاز دارند.

اهمیت شناخت روش‌های شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال

اصلی‌ترین نیاز کاربران فارکس داشتن حساب معاملاتی است. با ایجاد اکانت‌های معامله‌گری تریدرها باید میزان دارایی مشخص خود را در بروکر مربوطه واریز کنند. آموزش شارژ آلپاری با تتر و همچنین سایر ارزهای دیجیتال امکان معامله مطمئن و سریع را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد.

با توجه به عدم پشتیبانی از واحد ریال در بیشتر بروکرهای فارکس، فعالان بازار فارکس باید با روش‌های تبدیل ریال به تتر یا سایر رمزارزها آشنا باشند تا با استفاده از شارژ بروکر فارکس با ارز دیجیتال بتوانند در این بازار فعالیت کنند.

مزایای شارژ حساب آلپاری با استفاده از تتر و دیگر رمزارزها

در میان انواع بروکرهای فارکس، آلپاری امکانات فوق‌العاده و تعرفه‌های کارمزدی مناسبی را برای تمام کاربران در سراسر جهان در نظر گرفته است. شارژ آلپاری علاوه بر فراهم کردن امکان فعالیت در بازار فارکس، به تریدرها اجازه می‌دهد تا از مزایای منحصربه‌فرد این بروکر بهره‌مند شوند.

بر همین اساس اطلاع از نکات و آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال، اولین گام در شروع این فرایند است.

مزایای شارژ بروکر آلپاری عبارت‌اند از:

  • بهره‌مندی از اخبار تحلیلی: این موضوع به اتخاذ تحلیل‌های فاندامنتال کمک می‌کند
  • عدم نیاز به مارجین بالا برای شروع معاملات: بسیاری از بروکرها حداقل دارایی مورد نیاز برای شارژ حساب و فعالیت در فارکس را 200 تا 300 دلار اعلام کرده‌اند؛ اما این مبلغ برای بروکر آلپاری 50 دلار است
  • پشتیبانی از انواع پلتفرم‌های معاملاتی متنوع و محبوب: با آموزش شارژ آلپاری با تتر و ارزهای دیجیتال دیگر به راحتی می‌توانید در پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 (MT4) و متاتریدر 5 (MT5) تریدهای خود را شروع کنید
  • پرداخت حداقل کارمزدهای معاملاتی: کارمزدهای پرداختی برای معاملات و برداشت دارایی‌ها بسیار پایین‌تر از بروکرهای هم‌رده است
  • پشتیبانی از شارژ حساب با رمزارزها: در صورت عدم دسترسی به دلار یا تتر می‌توانید از انواع رمزارزهای پشتیبانی شده این بروکر برای شارژ حساب خود استفاده کنید
بیشتر مطالعه کنید:  راه های کسب درآمد از متاورس | ۱۰ روش درآمدزایی از متاورس بدون سرمایه

آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از بروکر آلپاری برای کاربران فارکس، پشتیبانی این بروکر از انواع رمزارزهای معتبر مانند: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، دش، ریپل و تتر است. باتکیه بر این ویژگی کاربران می‌توانند برای شارژ بروکر فارکس با ارز دیجیتال تنوع بالاتری را تجربه کنند. 

همچنین امکان شارژ حساب در تمام ساعات شبانه‌روز فراهم است و تریدرها می‌توانند بدون نیاز به پرداخت مبلغ کمیسیون، رمزارز مورد نظرشان را از کیف پول ارز دیجیتال خود به حساب بروکر آلپاری انتقال دهند. این کار به چند مرحله اصلی نیاز دارد. در ادامه به آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال اشاره می‌کنیم.

مرحله اول: افتتاح حساب در بروکر آلپاری برای شارژ با ارز دیجیتال

برای شروع واریز تتر به حساب آلپاری، اولین گام تکمیل فرم مربوطه است. برای پاسخ به اطلاعات مربوط به فرم و اتصال به کیف پول رمزارز باید از طریق اپلیکیشن یا سایت آلپاری ابتدا در این بروکر ثبت نام کنید.

افتتاح حساب در بروکر آلپاری برای شارژ با ارز دیجیتال

پس از این که با موفقیت در بروکر آلپاری ثبت نام کردید، از صفحه اصلی داشبورد خود در آلپاری، بر روی گزینه واریز وجه کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه به بخش شارژ حساب با روش های متنوع منتقل می‌شوید که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از روش ها را برای شارژ حساب انتخاب نمایید.

شارژ حساب بروکر آلپاری

در مراحل بعدی با تکمیل اطلاعات و تایید نهایی توسط بروکر، به صفحه پرداخت و شارژ حساب از طریق والت‌های رمزارز انتقال داده می‌شوید. در این صفحه کلید عمومی کیف پول ارز دیجیتالی آلپاری شما به‌صورت QR کد به شما ارائه می‌شود.

در ادامه با طی کردن ۳ مرحله کوتاه، انتقال وجه از طریق ارز دیجیتال را انتخاب میکنیم. مطابق تصویر زیر، در قسمت انتقال از، گزینه Crypto را انتخاب کنید و در قسمت انتقال به، حسابی که قصد شارژ آن را دارید را انتخاب نمایید.

شارژ حساب بروکر آلپاری با تتر و ارزهای دیجیتال

در مرحله بعدی، مبلغی که قصد شارژ حساب آلپاری با ارز دیحیتال دارید را وارد کرده و با تکمیل سایر بخش ها بر روی ادامه کلیک کنید.

انتخاب مبلغ شارژ کیف پول آلپاری

در مرحله آخر،در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح است بر روی گزینه انتقال وحجه کلیک کنید تا به درگاه پرداخت ارز دیجیتال متصل شوید.

مرحله دوم: ورود به والت و پشت سر گذاشتن فرایند انتقال رمزارز

مرحله بعدی از آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال، ورود به کیف پول ارز دیجیتال است. برای این کار ابتدا والت خود را اجرا کنید و به بخش دارایی‌های آن بروید. متناسب با محیط کاربری و نوع صرافی این بخش در فضاهای مختلفی دیده می‌شود.

در بروکر آلپاری، رمز ارزی که قصد شارژ حساب خود با آن دارید را انتخاب کنید.

شارژ کیف پول آلپاری با تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

پس از ورود به قسمت دارایی‌ها باید کد QR کد را اسکن کنید تا کلید عمومی در بروکر آلپاری و مقدار رمزارز مورد نیاز برای انتقال نمایش داده شود. پس از تایید تراکنش، فرایند شارژ حساب آلپاری با تتر یا سایر ارزهای دیجیتال در فرایند پردازش قرار می‌گیرد. 

اسکن qr کد انتقال رمز ارز به حساب آلپاری

فراموش نکنید که تایید نهایی فرایند انتقال رمزارز به کافی بودن دارایی شما بستگی دارد. اگر والت شما مبلغ مورد نظر را نداشته باشد، ابتدا باید آن را شارژ کنید. به‌عنوان مثال اگر در والت شما 200 تتر باشد؛ اما شما بخواهید حساب آلپاری خود را با 250 تتر شارژ کنید، ابتدا دارایی کیف پول خود را افزایش دهید.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش شناسایی شت کوین های آینده دار 2023 + معرفی سایت

برای خرید تتر با تومان می‌توانید از صرافی های ایرانی نظیر صرافی دیجیکس 24 استفاده نمایید و با درگاه بانکی در کوتاه ترین زمان ممکن، مقدار رمز ارز مورد نیاز برای شارژ حساب آلپاری را تهیه نمایید.

سومین مرحله؛ پیگیری تراکنش

با گذشت چند دقیقه از تایید انتقال رمزارز در کیف پول، فرایند شارژ حساب آلپاری توسط کاربر به اتمام می‌رسد و باید منتظر باشد تا واریز وجه مورد نظر توسط کارشناسان بروکر مرحله به مرحله بررسی شود.

برای مشاهده و پیگیری تراکنش‌های انجام شده می‌توان با مراجعه قسمت MyAlpari، از منوی باز شده گزینه My Money را انتخاب کرد. در نهایت نیز با کلیک بر روی My Transfers اطلاعات کامل مانند تاریخچه تراکنش، میزان انتقال و فرایند بررسی کاملا قابل مشاهده هستند.

در مرحله سوم آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال، آگاهی از معنای عبارت Processing که در مقابل تراکنش‌های انجام شده نوشته می‌شوند، اهمیت بالایی دارند. این عبارت به شما اعلام می‌کند که وضعیت تراکنش شما پذیرفته شده و در انتظار تایید نهایی است.

معمولا پردازش تایید نهایی بین یک تا دو ساعت زمان نیاز دارد. برای اطمینان از اعمال شارژ آلپاری میزان وجه واریزی را می‌توانید در بخش Funds deposited to your account ببینید.

هنگام شارژ حساب آلپاری با ارز دیجیتال به این نکات دقت کنید

قبل از شارژ حساب معاملاتی در بروکر آلپاری بهتر است با برخی قوانین این بروکر آشنا باشید. تجربه نشان داده است بسیاری از افرادی که موفق به واریز مبلغ مورد نظرشان به آلپاری نشده‌اند، یکی از موارد زیر را نادیده گرفته‌اند.

بر همین اساس مهم‌ترین نکات پیش از شروع شارژ آلپاری عبارت‌اند از:

  • عدم پشتیبانی آلپاری از پرداخت‌های شخص ثالث: نام فرستنده رمزارز با نام ثبت شده در این بروکر باید یکسان باشد
  • تعیین ارز فیات به‌عنوان پیش‌فرض: آلپاری با تعیین کردن یک ارز فیات مشخص برای حساب شما، به محض انتقال رمزارز به این بروکر، به‌صورت خودکار آن را به ارز دیجیتال مشخص شد تبدیل می‌کند
  • دریافت هزینه برای تبدیل ارزها: اگر رمزارز منتقل شده در لیست ارزهای پشتیبانی شده آلپاری نباشد، برای تبدیل آن به رمزارزهای پشتیبانی شده مبلغی از حساب شما کم می‌شود
  • تعیین شرایطی خاص برای برداشت رمزارز: در زمان برداشت ارز دیجیتال از این بروکر، آدرس کیف پول باید با والت ارسال‌کننده ارز دیجیتال مطابقت داشته باشد
  • محدودیت‌های برداشتی: مبلغ برداشتی از یک کیف پول خاص نباید بیشتر از مقداری باشد که همان والت ارسال کرده است
  • محدودیت‌های امنیتی برای گردش مالی بالا: با افزایش تراکنش‌های روزانه بیشتر از 3000 دلار باید اطلاعات هویتی بیشتری در اختیار بروکر قرار دهید

شارژ آلپاری با تتر و دیگر رمزارزها چه شرایطی دارد؟

اطلاع شرایط انتقال تتر برای شارژ بروکر فارکس با ارز دیجیتال، اولین گام برای شروع آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال است. کاربران این بروکر برای خرید تتر با بهترین قیمت، مشاهده قیمت روز تتر، شارژ حساب، انتقال تتر و به‌طورکلی فعالیت در این بروکر باید با قوانین و دستورالعمل‌های لازم در این زمینه آشنایی کاملی داشته باشند.

بر همین اساس شرایط شارژ آلپاری با استفاده از تتر و سایر ارزهای دیجیتال عبارت‌اند از:

  • ضرورت رعایت قوانین مالی: برای شارژ حساب آلپاری با تتر باید دستورالعمل‌های مالی را رعایت کنید. در غیر این صورت احتمال ضررهای مالی وجود دارد
  • متغیر بودن زمان واریز: زمان انتقال تتر به حساب معاملاتی به تایید زنجیره‌های بلوکی بلاک‌چین بستگی دارد. پس از تایید تتر واریز شده بلافاصله در اکانت معاملاتی کاربر اعمال می‌شود
  • عدم شارژ حساب در صورت بروز اشتباهات: اشتباه وارد کردن آدرس والت کاربر یا انتخاب اشتباه شبکه بلاک‌چین مانع از شارژ حساب آلپاری می‌شود
  • عدم پرداخت کارمزد واریز: کاربران هیچ کارمزدی را برای واریز تتر به آلپاری پرداخت نمی‌کنند. فقط هزینه انتقال در شبکه بلاک‌چین از آن‌ها کسر می‌شود

شارژ آلپاری با تتر؛ فرایندی اصولی و لازم برای معامله‌گری در فارکس

برای شروع معاملات در بازار فارکس، انتخاب بروکری مطمئن و شناخت روش‌های شارژ پلتفرم آن اهمیت بالایی دارد. آلپاری به‌عنوان یکی از برترین کارگزاران بازار فارکس، از انواع رمزارزهای معتبر و استیبل‌کوین تتر برای برداشت و واریز را پشتیبانی می‌کند. آموزش شارژ آلپاری با تتر و سایر ارزهای دیجیتال به تریدرها کمک می‌کند تا با اطمینان از فرایند نقل‌وانتقال دارایی‌ها، چالش‌های پیش روی خود را در بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا به حداقل برسانند.