پس از اجرایی شدن تحریم‌های سخت‌گیرانه بین‌المللی علیه بانک‌های ایرانی، بسیاری از مسیرهای موجود برای انجام معاملات بین‌المللی به روی کاربران ایرانی بسته شد. کاربران ایرانی دیگر نمی‌توانند از امکانات سرویس‌هایی مانند پی پل (PayPal)، مستر کارت (Master Cart) یا ویزا کارت (Visa Cart) استفاده کنند.

تنها پلتفرمی که در حال حاضر به راحتی در دسترس کاربران ایرانی قرار دارد پرفکت مانی (Perfect Money) است که به دلیل ارائه خدمات بدون محدودیت (تحریم‌ها) مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است. یکی از دغدغه‌های معامله‌گران ایرانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، تبدیل پرفکت مانی به تتر است.

تبدیل پرفکت مانی به تتر یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های موجود برای خرید تتر ارزان در ایران میباشد. در این مطلب قصد دارم شما را با روش های مختلف تبدیل پرفکت مانی به تتر (USDT) و اینکه پرفکت مانی چیست و چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد آشنا کنیم.

مقاله پیشنهادی: تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

پرفکت مانی چیست؟

پیش از این که بخواهیم با روش تبدیل پرفکت مانی به تتر آشنا شویم، بهتر است کمی بیشتر درباره ماهیت و مفهوم پرفکت مانی صحبت کنیم. به زبان ساده، پرفکت مانی یکی از شبکه‌های مالی معتبر در سطح جهان است که با هدف پرداخت‌های غیرنقدی در بستر شبکه اینترنت توسعه داده شده است.

علاوه‌بر این، پلتفرم پرفکت مانی امکان انتقال انواع دارایی‌ها و تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر را نیز برای کاربران خود فراهم می‌کند. این فاکتورها پرفکت مانی را به یک شبکه مالی کاربردی برای انجام پرداخت‌های الکترونیکی، نقد کردن درآمدهای ارزی یا تبدیل ارزها به یکدیگر تبدیل کرده‌اند.

در واقع پرفکت مانی نیز درست مانند یک ارز دیجیتال عمل می‌کند. تنها تفاوت پرفکت مانی با ارزهای دیجیتال در این است که پرفکت مانی توسط شبکه‌های بانکی مختلف پشتیبانی می‌شود و مانند استیبل کوین‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال همواره قیمت ثابتی دارد.

شما می‌توانید تمامی ارزهای خود را به پرفکت مانی تبدیل کرده و سپس از پرفکت مانی برای نقل و انتقال وجوه مختلف و انجام پرداخت‌های اینترنتی استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که پرفکت مانی دریافتی خود را به سایر ارزها مانند ارز دیجیتال تتر تبدیل کنید.

مهم‌ترین مزایای پرفکت مانی عبارتند از:

  • امکان تبدیل پرفکت مانی به تتر و بیت کوین و ارسال به تمامی نقاط جهان
  • کارمزد منطقی و قابل قبول
  • سرعت انتقال بالا
  • امکان ایجاد حساب‌های متنوع
  • اجتنابب از تحریم‌ها برای کاربران ایرانی
  • امنیت بالا
  • قابلیت خرید بیت کوین در ایران با پرفکت مانی
  • امکانات متنوع و رابط کاربری ساده
  • سهولت در ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

شما با افتتاح یک حساب کاربری در پلتفرم پرفکت مانی می‌توانید از کیف پول پرفکت مانی نیز استفاده کنید. تمامی ارزهای شما به پرفکت مانی تبدیل شده و در این کیف پول ذخیره می‌شوند. سپس می‌توانید برای خریدها و پرداخت‌های اینترنتی از کیف پول پرفکت مانی استفاده کنید.

نحوه تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر

افرادی که از خدمات پرفکت مانی استفاده می‌کنند، به احتمال زیاد با ووچر پرفکت مانی آشنا هستند. در واقع ووچر پرفکت مانی مانند یک گیفت کارت یا کارت شارژ است امکان خرید و پرداخت اینترنتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

شما برای استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به افتتاح حساب یا ساخت کیف پول پرفکت مانی ندارید. این ووچر دارای یک شماره 10 رقمی و یک کد فعال‍سازی 16 رقمی است که کاربران می‌توانند با وارد کردن این کد، مبلغ مورد نظر خود را در درگاه هایی که پرفکت مانی می‌پذیرند، پرداخت انجام دهند.

برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر شما باید به سراغ صرافی‌هایی بروید که هم از ارزهای دیجیتال و هم از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. در حال حاضر نه تنها صرافی‌های خارجی، بلکه برخی از صرافی‌های داخلی نیز امکان تبدیل پرفکت مانی به تتر را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

شما می‌توانید با ثبت‌نام در یک صرافی معتبر و تنها در چند مرحله ساده می‌توانید تبدیل ووچر چرفکت مانی به استیبل کوین تتر را انجام دهید.

بیشتر مطالعه کنید:  بولران بعدی کریپتو احتمالا در سال ۲۰۲۴ - بررسی ۶ عامل مهم

تبدیل پرفکت مانی به تتر در صرافی ایرانی

همان‌طور که اشاره کردیم، در حال حاضر صرافی‌های ایرانی نیز امکان تبدیل پرفکت مانی به تتر را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند. برای انجام این کار، شما باید در گام اول بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند، انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کنید.

سپس می‌توانید از طریق فروش ووچر پرفکت مانی به صرافی ایرانی مورد نظر، اقدام به خرید تتر با بهترین قیمت نمایید که به این شیوه پرفکت مانی شما به تتر تبدیل می‌گردد.

البته روش تبدیل پرفکت مانی به USDT در صرافی‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. در نتیجه پس از انتخاب صرافی مورد نظر خود می‌توانید با مراجعه به پشتیبانی درباره روش دقیق تبدیل پرفکت مانی به ارز تتر با کارشناسان صرافی مشورت کنید.

تبدیل پرفکت مانی به تتر با بهترین قیمت

بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که در معاملات بین‌المللی شرکت می‌کنند، به دنبال یافتن بهترین روش تبدیل پرفکت مانی به تتر با بهترین قیمت ممکن هستند. صرافی‌های گوناگون برای تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین یا تتر، نرخ کارمزدهای متفاوتی را در نظر می‌گیرند.

در نتیجه در صورتی که قصد دارید، ارزان‌ترین گزینه برای تبدیل پرفکت مانی به تتر را انتخاب کنید، باید نرخ تبدیل این دو ارز به یکدیگر را در صرافی‌های مختلف مورد بررسی قرار دهید. در هنگام تحقیق برای پیدا کردن بهترین نرخ تبدیل پرفکت مانی به تتر از صرافی‌های خارجی نیز غافل نشوید.

کارمزد تبدیل پرفکت مانی به تتر

یکی دیگر از سوالات مهمی که برای بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به وجود می‌آید، این است که کارمزد تبدیل پرفکت مانی به تتر چقدر است. تعیین مقدار کارمزد نیز یکی دیگر از عواملی است که به صورت مستقیم به صرافی مورد نظر بستگی دارد.

در نتیجه شما باید در گام اول صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به جستجو درباره کارمزد تبدیل پرفکت مانی به تتر بپردازید. در واقع یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب بهترین صرافی برای تبدیل ووچر پرفکت مانی به تتر، همین مقدار کارمزد دریافتی صرافی است.

کاربردهای پرفکت مانی

یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که باعث محبوبیت بیش از پیش پلتفرم پرفکت مانی در میان کاربران مختلف شده، کاربردهای فوق‌العاده و منحصربه‌فرد آن است. این شبکه به دلیل زیرساخت‌ها و ماهیت خود توانسته خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه دهد و از این طریق حتی توجه معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را نیز به خود جلب کند.

امروزه شما می‌توانید به سادگی اقدام به تبدیل پرفکت مانی به تتر کرده و از تتر برای انجام معاملات و خرید رمزارز در بازار ازهای دیجیتال استفاده کنید. کاربردهای متنوع پرفکت مانی در کنار یکدیگر می‌توانند بخش بزرگی از نیازهای کاربران را برطرف کنند. 

در ادامه با برخی از مهم‌ترین کاربردهای پرفکت مانی و پلتفرم ان آشنا می‌شویم:

  • خرید اینترنتی: اولین و مهم‌ترین کاربرد پرفکت مانی، فراهم کردن امکان خرید به صورت اینترنتی است. شما می‌توانید با تبدیل تومان به پرفکت مانی و انتقال این وجوه به کیف پول پرفکت مانی، از طریق این ارز به خرید اینترنتی بپردازید. البته برای خرید اینترنتی باید به سراغ پلتفرم‌هایی بروید که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند
  • نقل‌وانتقال ارز: بدون شک پرطرفدارترین کاربرد پرفکت مانی که باعث محبوبیت این پلتفرم شده است، امکان انجام نقل و انتقالات ارزی است. شما می‌توانید با استفاده از صرافی های معتبر دارایی‌های مورد نظر خود را به پرفکت مانی تبدیل کنید و به حساب اشخاص ثالث انتقال دهید. پرفکت مانی امکان انتقال ارز به تمام نقاط جهان را برای شما فراهم می‌کند
  • تبدیل ارزها به یکدیگر: یکی دیگر از کاربردهای مهم پرفکت مانی امکان سواپ یا تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر است. به عنوان مثال، شما می‌توانید حساب خود را به وسیله دلار شارژ کرده و سرمایه خود را به یورو تبدیل کنید. همچنین شما می‌توانید ارزهای فیات را به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین نیز تبدیل کنید

انواع حساب پرفکت مانی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که پرفکت مانی را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند، تنوع بالای حساب‌های آن است. هر یک از کاربران می‌توانند با توجه به نیاز اقدام به افتتاح یکی از این حساب‌ها کنند و از طریق پرفکت مانی به انجام فعالیت‌های معاملاتی بین‌المللی بپردازند. البته برای تبدیل پرفکت مانی به تتر تفاوتی ندارد که شما از کدام یک از این حساب‌ها استفاده می‌کنید. 

بیشتر مطالعه کنید:  استیبل کوین الگوریتمی چیست و چگونه ارزش گذاری می‌ شود؟

هر یک از انواع حساب‌های پرفکت مانی ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فرد خود را دارند و به صورت اختصاصی برای گروه خاصی از کاربران طراحی شده‌اند. در نتیجه شما برای انتخاب حساب مناسب حتما باید با ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک از آن‌ها آشنا باشید.

در ادامه با انواع حساب پرفکت مانی آشنا می‌شویم:

  • حساب معمولی (Normal): ساده‌ترین نوع حساب کاربری در پرفکت مانی حساب معمولی یا همان Normal است. تمامی کاربرانی که برای اولین بار وارد پلتفرم پرفکت مانی می‌شوند، می‌توانند اقدام به افتتاح حساب معمولی کنند. کارمزد انجام معاملات در حساب‌های معمولی برابر با 1.99 درصد در نظر گرفته شده است. شما برای انجام معاملات با حساب معمولی با سقف خاصی مواجه نیستید
  • حساب پرمیوم (Premium): حساب پرمیوم سطح پیشرفته‌تری از حساب‌های موجود در پلتفرم پرفکت مانی است. زمانی که گردش حساب شما در این پلتفرم به سقف مشخصی برسد، حساب شما به صورت خودکار ارتقا می‌یابد و به حساب پرمیوم تبدیل می‌شود. برای ارتقای حساب خود به حالت پرمیوم شما باید حداقل به مدت یک سال از حساب مورد نظر استفاده کنید. کارمزد انجام معاملات برای حساب‌های پرمیوم 0.5 درصد است 
  • حساب همکار (Partner): حساب‌های همکار بیشتر برای کسب‌وکارها و بیزینس‌های بین‌المللی مناسب هستند و شرایط افتتاح آن‌ها بسیار سخت‌گیرانه است. تا زمانی پرفکت مانی شرایط شما را تایید نکند، قادر به افتتاح این حساب نخواهید بود. از حساب‌های همکار بیشتر برای معاملات B2B با کارمزد 2 درصدی استفاده می‌شود

ساخت کیف پول پرفکت مانی

کیف پول پرفکت مانی یکی از کیف پول‌های معتبر است که معمولا از آن برای انجام تراکنش‌های آنلاین استفاده می‌شود. ممکن است در برخی از موارد شما برای تبدیل پرفکت مانی به تتر نیاز به ایجاد کیف پول پرفکت مانی داشته باشید.

برای ایجاد کیف پول پرفکت مانی در گام اول باید وارد وبسایت رسمی پرفکت مانی شوید و بر روی گزینه Sign up کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی این گزینه با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که باید اطلاعات مربوط به خود را در آن وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات و اطمینان حاصل کردن از صحت آن‌ها، می‌توانید برای وارد شدن به مرحله بعدی بر روی گزینه Register کلیک کنید.

در مرحله بعد نوبت به تایید آدرس ایمیل می‌رسد. برای این کار باید وارد حساب کاربری جی‌میل خود شوید و ایمیلی را که به منظور تایید برای شما ارسال شده است، باز کنید

سپس روی لینک تاییدیه کلیک کرده و مراحل تایید ایمیل را انجام می‌شود. در این مرحله یک آی دی مشخص و یونیک برای شما تعیین خواهد شد.

سپس باید به وبسایت پرفکت مانی بازگردید و بر روی گزینه Login کلیک کنید. در بخش Member ID همان آی دی تعیین شده و در بخش Password رمز عبور خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه Authorize کلیک کنید.

در این لحظه عملیات ساخت کیف پول پرفکت مانی به پایان می‌رسد. شما می‌توانید برای تبدیل پرفکت مانی به تتر و استفاده از کیف پول پرفکت مانی به سراغ وبسایت یا دانلود اپلیکیشن آن بروید.

تبدیل پرفکت مانی به تتر در صرافی coins.black یا http://xmlgold.eu

اگر برای تبدیل پرفکت مانی به تتر به دنبال صرافی‌های معتبر خارجی می‌گردید، می‌توانید به سراغ استفاده از خدمات دو صرافی Coins.black و xmlgold.eu بروید. هر دوی این صرافی‌ها خدمات مربوط به تبدیل پرفکت مانی به ارز دیجیتال تتر و بالعکس را ارائه می‌دهند. 

برای استفاده از امکانات متنوع این صرافی‌های خارجی تنها کافی است که در وبسایت رسمی آن‌ها ثبت نام کنید. همچنین برای آشنایی دقیق با نحوه تبدیل پرفکت مانی به تتر در هر یک از این صرافی‌ها می‌توانید به بخش پشتیبانی یا سوالات متداول وبسایت آن‌ها مراجعه کنید.

دیجیکس 24؛ بهترین صرافی خرید تتر در ایران

استیبل کوین تتر به عنوان کاربردی‌تری رمزارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از آن برای انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال یا حفظ ارزش سرمایه خود استفاده می‌کنند.

به دلیل نقش حیاتی استبل کوین تتر در خرید و فروش ارهای دیجیتال، بسیاری از کاربران ایرانی برای خرید تتر با بهترین قیمت یا تبدیل پرفکت مانی به تتر به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستند. برای پیدا کردن یک صرافی معتبر و قابل اعتماد باید به پارامترهایی مانند سابقه، نظرات کاربران، مقدار کارمزدهای دریافتی و … توجه کرد.

صرافی دیجیکس۲۴ به عنوان بهترین صرافی خرید تتر در ایران شناخته می‌شود که خدمات متنوعی مانند خرید و فروش تتر، خرید و فروش بیت کوین، تبدیل تتر به تومان و … را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات این صرافی و اطلاع از قیمت آنلاین تتر را دارید، می‌توانید به آدرس https://digiex24.com مراجعه کنید.