خرید تتر با وب‌ مانی یا تبدی وب مانی به تتر یکی از روش‌هایی است که به کاربران اجاره می‌دهد تا بدون این که نیاز به حساب بانکی داشته باشند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند.

به عبارتی وب ‌مانی با داشتن ویژگی‌های منحصر به فردی همچون: امنیت، غیرقابل بازگشت بودن و عدم شناسایی توانسته بسیار محبوب واقع شود و افرادی که در دنیای ارز دیجیتال به خرید و فروش تتر یا دیگر ارزها می‌پیردازند معمولاً با انتخاب این روش به دنبال راهی مطمئن باشند.

در یک توضیح کلی‌تر کاربران زیادی امروزه برای انجام تراکنش‌های خود از وب‌ مانی استفاده می‌کنند چرا که وب ‌مانی می‌تواند خدماتی مثل: تبدیل وب ‌مانی به پرفکت ‌مانی، تبدیل دلار وب ‌مانی به ریال و تبدیل تتر به ریال را به کاربران ارائه دهد.

البته همانطور که می‌دانید تتر یکی از ارز‌های دیجیتال محبوب بوده و قیمت آن معادل یک با دلار است. بنابراین یکی از بهترین روش‌ها برای خرید این ارز دیجیتال محبوب، استفاده از وب‌مانی خواهد بود که ما در این مطلب قصد داریم نحوه خرید تتر با وب ‌مانی را به شما آموزش دهیم.

وب ‌مانی چیست؟
وب ‌مانی چیست؟

قبل از این که بخواهیم به موضوع خرید تتر با وب‌ مانی بپردازیم ابتدا باید با مبحث وب ‌مانی و نحوه عملکرد آن به خوبی آشنا شوید. همانگونه که متوجه شدید وب‌ مانی یکی از سیستم‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی بوده که امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقاله پیشنهادی: تبدیل پرفکت مانی به تتر

این سیستم ابتدا در سال ۱۹۹۸ تأسیس و راه‌اندازی شد و با گذشت سال‌های زیادی از راه‌اندازی آن، پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته به طوری که به عنوان یک سیستم تکامل یافته شناخته شده است.

در حال حاضر این سیستم می‌تواند خدمات بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد تا آنان بتوانند پرداخت‌های خود را با استفاده از آن انجام دهند؛ بنابراین می‌توان گفت که این سیستم گزینه‌ای برای پرداخت تراکنش‌های مالی است. همچنین وب‌ مانی برای مشاغل مختلف، قابلیت‌های منحصر به فردی را ارائه داده که می‌توان در هر کسب و کاری از این سیستم استفاده نمود.

بیشتر مطالعه کنید:  هاوینگ لایت کوین چیست؟ قیمت لایت کوین پس از هاوینگ ۲۰۲۳

در واقع محبوب‌ترین کاربرد وب ‌مانی، استفاده از آن به عنوان یک کیف پول الکترونیکی است. گفتنی‌ست که وب ‌مانی امروزه دارای بیش از ۴۰ میلیون حساب بوده و بیش از ۳۸ درصد از کاربران که به صورت آنلاین خرید‌های خود را انجام می‌دهند و برای پرداخت تراکنش‌های خود این گزینه را انتخاب می‌کنند روسی هستند. ضمن این که امروزه علاوه بر روس‌ها افراد زیادی در نقاط مختلف جهان از وب ‌مانی برای پرداخت هزینه‌های خود استفاده می‌نمایند.

مزایای استفاده از وب ‌مانی چیست؟

مزایای استفاده از وب ‌مانی چیست؟
مزایای استفاده از وب ‌مانی چیست؟

همانطور که اشاره کردیم وب ‌مانی توانسته طیف گسترده‌ای از خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. برای مثال کاربران می‌توانند در هر وب سایتی برای پرداخت هزینه‌های خود گزینه وب‌ مانی را انتخاب کرده و هزینه مورد نظر را پرداخت نمایند. به بیانی دیگر کنترل کردن کیف پول مشتریان و نحوه نگهداری آن را می‌توان با بانکداری آنلاین مقایسه کرد.

همچنین افراد می‌توانند به راحتی و در هر زمانی به حساب خود دسترسی داشته باشند و تمام دارایی‌های خود را مدیریت نمایند. این مورد یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که می‌توان برای وب‌ مانی در نظر گرفت. به علاوه این که کسب و کار‌های زیادی می‌توانند به روش‌های مختلف از این سیستم بین‌المللی استفاده کنند. به عنوان مثال این سیستم به شرکت‌های مختلف اجازه داده تا دارایی‌های خود را کنترل کنند، گردش کار را برنامه‌ریزی نمایند و تراکنش‌های امن انجام دهند. توجه داشته باشید این تنها بخشی از خدمات و مزیت‌هایی است که وب‌ مانی می‌تواند به کسب و کار‌ها و مشتریان ارائه دهد.

به علاوه بازرگانان در هر نقطه از دنیا می‌توانند با حساب بانکی خود پرداخت‌ها را تسویه نمایند. مثلا یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که وب‌ مانی برای بازرگانان دارد عدم وجود بازپرداخت هزینه‌ها است که همین موضوع باعث شده تا این سیستم بسیار مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد.

چرا باید در کسب و کار خود وب ‌مانی را ارائه داد؟

چرا باید در کسب و کار خود وب ‌مانی را ارائه داد؟
چرا باید در کسب و کار خود وب ‌مانی را ارائه داد؟

در آموزش ارز دیجیتال و یادگیری مسائل مربوط به این فضا متوجه خواهید شد که وب ‌مانی تا چه اندازه می‌تواند برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال کاربردی باشد. با توجه به این که این سیستم توانسته رضایت مشتریان را برای پرداخت‌ها در دنیای ارز‌های دیجیتال جلب کند و طرفداران زیادی داشته باشد، اکثر فروشگاه‌های آنلاین و افرادی که به صورت اینترنتی خدمات خود را ارائه می‌دهند نیز می‌توانند از وب‌ مانی به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت استفاده کنند.

بیشتر مطالعه کنید:  راهنمای جامع معامله‌گری ارز‌های دیجیتال برای تازه واردها

بنابراین این روش می‌تواند برای مشتریان و صاحبان کسب و کار‌ها مزایای زیادی داشته باشد. ذکر کردیم امروزه اکثر روس‌ها برای پرداخت‌های خود گزینه وب ‌مانی را انتخاب می‌کنند که در پی آن، این سیستم گسترش پیدا کرده و افراد کشور‌های مختلف نیز از آن استفاده می‌کنند؛ چرا که نحوه کار با وب مانی نیز بسیار راحت بوده و کاربر تنها باید در زمان پرداخت گزینه وب ‌مانی را انتخاب کند.

تبدیل وب ‌مانی به تتر (خرید تتر با وب مانی)

تبدیل وب ‌مانی به تتر
تبدیل وب ‌مانی به تتر

ممکن است روش‌های مختلفی برای خرید تتر با وب ‌مانی و یا تبدیل وب‌ مانی به تتر وجود داشته باشد اما در این بخش دو مورد از کاربردی‌ترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن وب‌ مانی را به تتر تبدیل کنید بیان کرده‌ایم.

کیف پول بایننس و وب ‌مانی

کیف پول بایننس و وب ‌مانی
کیف پول بایننس و وب ‌مانی

یکی از سریع‌ترین روش‌هایی که می‌توانید وب‌ مانی را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کنید، همین روش است. برای اینکه بتوانید با استفاده از این روش خرید تتر را انجام دهید باید کیف پول تتر داشته باشید. در واقع برای راه‌اندازی کیف پول تتر خود در کیف پول بایننس و در نهایت تبدیل وب‌ مانی به تتر باید مراحل زیر را طی نمایید.

  • ابتدا باید گزینه کیف پول را انتخاب کنید.
  • روی گزینه more کلیک نمایید.
  • گزینه Exchange Funds را انتخاب و در پنجره باز شده مقدار تتر مورد نظر را وارد کنید.

صرافی‌های آنلاین و شرکت‌های واسطه

می‌توان گفت که کمک گرفتن از صرافی‌های آنلاین یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای خرید تتر با وب‌ مانی است. برای انجام این روش شما ابتدا باید یک صرافی معتبر را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید. پس از این که حساب شما راه‌اندازی شد به قسمت تبدیل ارز رفته و گزینه WM USD را انتخاب نمایید. در این مرحله باید تعیین کنید که قصد خرید ارز دیجیتال تتر را دارید و در نهایت باید هزینه مورد نظر برای خرید تتر با وب‌ مانی را پرداخت کنید. در انتها نیز با کلیک بر روی دکمه تأیید مقدار هزینه مورد نیاز از کیف پول وب ‌مانی به حساب صرافی مورد نظر واریز خواهد شد.

جمع‌ بندی

همانطور که در ابتدای این مقاله از دیجیکس ۲۴ اشاره کردیم وب‌ مانی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین است که منشأ آن ابتدا در روسیه بود و امروزه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ویژگی‌هایی مانند امن بودن و غیرقابل شناسایی بودن از جمله مواردی هستند که موجب شده تا این سیستم محبوب واقع شود. علاوه بر موارد گفته شده روش‌های مختلفی وجود دارند تا بتوانید از طریق آنها نسبت به خرید تتر با وب مانی اقدام کنید که در این بلاگ دو مورد از رایج‌ترین‌ این راه‌ها را معرفی کردیم.