کیف پول برتر ارز دیجیتال برای تمامی پلتفرم‌ها کدام است؟ این سؤالی است که اکثر کاربرانی که در دنیای ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند، با آن رو به رو هستند. همه ما می‌دانیم نگهداری و ذخیره ارز‌های دیجیتال اهمیت زیادی دارد که در صورت بی‌توجهی در نگهداری از آن ممکن است تمام دارایی‌های ذخیره شده از بین بروند. بنابراین انتخاب یک کیف پول ایمن اهمیت زیادی دارد تا بتوان یک معامله مطمئن و امن را انجام داد.

به بیانی دیگر، وجود کیف پول‌ها برای نگهداری ارز‌های دیجیتال ضروری هستند و شما زمانی که می‌خواهید خرید و فروش تتر یا سایر ارز‌های دیجیتال را انجام دهید باید به کیف پول خود مراجعه نمایید تا بتوانند دارایی‌ها و ارزش آن‌ها را ببینید. ما در این مطالب قصد داریم ۱۴ مورد از کیف پول برتر ارز دیجیتال برای تمامی پلتفرم‌ها را به شما معرفی کنیم.

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت‌افزاری

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت‌افزاری
معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت‌افزاری

با توجه به این که کیف پول‌های ارز دیجیتال در دسته‌بندی‌های مختلف طراحی شده‌اند، در همین راستا نیز ما هر یک از آن‌ها به صورت مجزا معرفی خواهیم کرد. از برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سخت‌افزاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول ارز دیجیتال Trezor

ترزور یکی از بهترین تولید‌کنندگانی است که کیف پول‌های سخت‌افزاری را ارائه می‌دهد. این کیف پول به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند رمز ارز‌های مختلفی را پشتیبانی کند به طوری که شما با استفاده از این کیف پول قادر هستید بیش از ۵۰۰ کوین مختلف مانند: بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و…. را ذخیره و نگهداری نمایید.

ترزور در دو مدل مختلف ارائه شده که اولین مدل آن Trezor One است. این مدل سازگار با USB طراحی شده و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل‌های لینوکس و ویندوز دسترسی داشته باشند.

دومین مدل ترزور، مدل T است که در مقایسه با نمونه اول قیمت بالاتری دارد. این مدل دارای پردازنده بهتر و مشخصه‌های امنیت پیشرفته‌تری است. در واقع شما به کمک کیف پول ترزور T و Dropbox می‌توانید اطلاعات کیف پول خود را تنها با یک حساب همگام‌سازی نمایید. همچنین از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول سخت‌افزاری می‌توان به سرعت، ایمنی و امنیت بالا و امکان ذخیره‌سازی آفلاین اشاره کرد.

  • کیف پول ارز دیجیتال ledger

کیف پول ارز دیجیتال ledger
کیف پول ارز دیجیتال ledger

از دیگر کیف پول‌های سخت‌افزاری برتر می‌توان به کیف پول لجر نانو اس اشاره کرد. بسیاری از کاربران کیف پول لجر را به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌شناسند. این نوع کیف پول از نظر کارایی مانند کیف پول ترزور بوده که مدل نانو اس آن، از مدل‌های برتر شرکت سازنده این کیف پول محسوب می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که موجب شده تا کیف پول لجر از سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال برتری داشته باشد، قابلیت بازیابی بدون نیاز به اینترنت است. این ویژگی مهم کیف پول لجر زمانی اهمیت پیدا می‌کند که کیف پول گم و یا دزدیده شده باشد. همچنین کیف پول لجر علاوه بر بیت کوین می‌تواند بیش از ۷۰۰ کوین را پشتیبانی کند که این میزان از مقدار ارز‌های پشتیبانی توسط ترزور بیشتر است.

با این حال سیستم عامل و نرم‌افزار‌های به کار رفته برای طراحی لجر دارای یکپارچگی نیستند و نمی‌توانند عملکرد خوب کیف پول ترزور را داشته باشند. اما سازنده کیف پول لجر، مدلی به نام لجر نانو X معرفی کرده که توانایی پشتیبانی از قابلیت بلوتوث و حجم گسترده‌تری از کوین‌ها را دارد و کاملاً سازگار با تلفن‌های همراه طراحی شده است.

همچنین از اصلی‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگر کیف پول لجر می‌توان به توانایی پشتیبانی از اکثر رمز ارز‌های دیجیتال، ضریب امنیتی بالا و کاربر پسند بودن رابط آن اشاره کرد.

  • کیف پول ارز دیجیتال Keep Key

کیپ کی را می‌توان به عنوان کیف پول برتر ارز دیجیتال برای تمامی پلتفرم‌ها معرفی کرد چرا که این کیف پول در بین کاربران محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای دارد. برای طراحی این کیف پول صفحه نمایشی بزرگ‌تر از ترزور و لجر در نظر گرفته شده که البته ممکن است برخی از افراد این طراحی کیپ کی را به عنوان چالشی برای حمل آن معرفی کنند، در حالی که این قابلیت، یک ویژگی مثبت برای این دستگاه به شمار می‌آید.

بیشتر مطالعه کنید:  تراست ولت چیست؟ آموزش کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

خوب است بدانید با داشتن کیف پول ارز دیجیتال کیپ کی نیازی نیست که برای اطلاع از مقدار دارایی‌های خود از برنامه‌ای به برنامه دیگر سوئیچ کنید. از قابلیت‌های مهم کیف پول کیپ کی می‌توان به توانایی ذخیره‌سازی آفلاین آن، رابط کاربر پسند و امنیت کافی برای دارایی‌ها اشاره کرد؛ با این وجود کیپ کی برخی از قابلیت‌های مهم مانند پیشخوان را ندارد.

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال دسکتاپی

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال دسکتاپی
معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال دسکتاپی

در این بخش شما را با برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال دسکتاپی آشنا می‌کنیم.

  • کیف پول ارز دیجیتال Electrum

کیف پول ارز دیجیتال Electrum یکی از کیف پول‌های دسکتاپی است که البته فراگرفتن کار کردن با این کیف پول برای افرادی که به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اند، کمی زمان می‌برد؛ زیرا طراحی‌های بصری و رابط کاربری این کیف پول ساده نیستند. از طرفی نیز کیف پول دیجیتال Electrum امنیت بالایی دارد که می‌توان دلیل آن را کد‌های متن باز آن عنوان کرد؛ همچنین در این کیف پول شما شاهد هیچ نقطه ضعفی نیستید چرا که کلید‌های خصوصی کاربران در آن رمزنگاری شده هستند.

به علاوه این که این مدل از کیف پول‌های دسکتاپی بر روی سیستم عامل اندروید نیز قابل استفاده‌اند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مهم و اصلی که در خصوص کیف پول Electrum وجود دارد، این است که می‌تواند هزینه‌ها را مدیریت کند. این در حالیست که بیشتر کیف پول‌های ارز دیجیتال این امکان را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند تا بعد از انتقال معامله در شبکه، بتوانند هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

کیف پول Electrum دارای طراحی منحصر به فردی بوده که بعد از شروع تراکنش‌ها گزینه جایگزین را به شما خواهد داد؛ البته اصلی‌ترین قابلیت‌های این کیف پول را می‌توان امنیت بالای آن، رابط کاربری مناسب و پشتیبانی از رمز ارز‌های مختلف دانست.

  • کیف پول ارز دیجیتال Exodus

دیگر کیف پول برتر ارز دیجیتال کیف پول اکسودوس است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و تا امروز توانست پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد. کیف پول اکسودوس نمونه دیگری از کیف پول‌های ارز دیجیتال دسکتاپی به شمار می‌آید که به صورت متن باز طراحی نشده، اما با این وجود دارای رابط کاربری ساده‌ای است و افراد مبتدی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این کیف پول نسبت به کیف پول Electrum رابط کاربری ساده‌تری داشته که می‌توان در مدت زمان کوتاهی استفاده از آن را یاد گرفت.

به طور کلی آموزش ارز دیجیتال و استفاده از کیف پول‌ها زمانبر است، اما برخی از کیف پول‌ها مانند اکسودوس به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کاربران مبتدی برای کار با آن و انجام خرید و فروش‌های خود مشکلی نداشته باشند. نکته قابل توجه در مورد کیف پول ارز دیجیتال اکسودوس این است که برعکس کیف پول‌های دیگر برای شروع به کار و استفاده از آن نیازی نیست که ثبت نام پیشرفته یا شناخت مشتری را انجام دهید.

یکی از دلایلی که موجب شده تا کاربران از اکسودوس بیشتر از Electrum استفاده کنند این است که Electrum تنها قابلیت پشتیبانی از رمز ارز بیت کوین را دارد. این در حالی است که اکسودوس علاوه بر بیت کوین می‌تواند رمز ارز‌های دیگر از جمله: لایت کوین، اتریوم و…. را نیز ساپورت کند.

  • کیف پول ارز دیجیتال Coinomi

در معرفی کیف پول برتر ارز دیجیتال برای تمامی پلتفرم‌ها مانند کوینومی باید بگوییم که این کیف پول ابتدا در نسخه موبایلی منتشر شد و پس از مدتی نسخه دسکتاپی آن نیز در اختیار کاربران قرار گرفت که در پی آن امروزه به یکی از برترین کیف پول‌های دسکتاپی ارز دیجیتال تبدیل شده است. کیف پول کوینومی طراحی بسیار ساده‌ای دارد و می‌تواند از رمز ارز‌های زیادی پشتیبانی کند.

همچنین کیف پول ارز دیجیتال کوینومی دارای دو ویژگی مهم و اساسی است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند؛ این دو ویژگی عبارتند از: مبادلات درون سیستمی و پشتیبانی قوی. به علاوه این که، این کیف پول می‌تواند کلید‌های خصوصی را به صورت آنلاین ذخیره و نگهداری کند.

  • کیف پول ارز دیجیتال Atomic

از دیگر کیف پول‌های ارز دیجیتال دسکتاپی محبوب می‌توان به اتمیک اشاره کرد که می‌تواند از کوین‌ها و آلت کوین‌های مختلف پشتیبانی کند. این کیف پول همچنین دارای رابط کاربری ساده‌ای است که البته سطح امنیت قابل قبولی را به کاربران ارائه می‌دهد. اتمیک همچنین توانسته قابلیت مبادلات رمز ارز درون سیستمی را برای کاربران فراهم کند. توجه داشته باشید که امکان استفاده کامل از قابلیت‌های این کیف پول نیازمند پرداخت هزینه است و تنها تعداد کمی از ویژگی‌های آن به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌شود.

  • کیف پول ارز دیجیتال MetaMask

می‌توان گفت کیف پول ارز دیجیتال متامسک از بهترین کیف پول‌ها برای کاربران Dapps و  NFTمحسوب می‌شود. به علاوه متامسک می‌تواند از تمامی رمز ارز‌های غیرمتمرکز موجود در بازار پشتیبانی کند. نکته مهمی که در خصوص کیف پول ارز دیجیتال متامسک وجود دارد این است که نیاز به نصب ندارد و می‌تواند به شکل یک افزونه به مرورگر شما اضافه شود. همچنین از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول می‌توان رایگان بودن آن را عنوان کرد.

بیشتر مطالعه کنید:  نحوه خرید ارز دیجیتال در تراست والت چگونه است؟

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موبایلی

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موبایلی
معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موبایلی

از برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موبایلی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet

تراست ولت یک کیف پول چند ارزی بوده که قابلیت پشتیبانی از رمز ارز‌های مختلف را دارد به گونه‌ای که به راحتی می‌توانید این کیف پول را در تلفن همراه خود نصب و از آن استفاده کنید. در واقع می‌توان گفت تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود و یک کیف پول غیرمتمرکز است. همچنین امنیت بالایی را در اختیار کاربران قرار داده و برای نصب نیز هیچ اطلاعات شخصی را از کاربران دریافت نمی‌کند.

برای استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال، یک رمز بازیابی ۱۲ کلمه‌ای در اختیار کاربر قرار داده می‌شود که باید آن را یادداشت کرده و به خوبی از آن محافظت نماید تا زمانی که دسترسی به کیف پول محدود شد بتواند آن را بازیابی کند.

  • کیف پول ارز دیجیتال Mycelium

کیف پول ارز دیجیتال مای‌سلیوم یکی از بهترین کیف پول‌ها برای بیت کوین بوده که در جدیدترین نسخه آن امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین مای‌سلیوم برای امنیت کاربران یک نوع حساب را به کار می‌برد تا بتوانند کلید‌های خصوصی خود را از دستگاه پاک کرده و در زمان نیاز، دوباره آن وارد نمایند.

مای‌سلیوم در حال حاضر تنها قابلیت پشتیبانی از ارز دیجیتال بیت کوین را دارد. همچنین این کیف پول به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS را دارد.

  • کیف پول ارز دیجیتال Green Address

کیف پول ارز دیجیتال گرین آدرس از جمله کیف پول‌هایی است که به کاربران نشان می‌دهد که یک کیف پول چقدر می‌تواند تنوع و امکانات داشته باشد؛ به طوری که با استفاده از کیف پول گرین آدرس می‌توانید کلید‌های عمومی و خصوصی را به صورت کامل کنترل کنید. از مهم‌ترین قابلیت‌های این کیف پول می‌توان به حفظ حریم خصوصی، امنیت بالا و تأیید فوری آن اشاره کرد.

  • کیف پول ارز دیجیتال My Ether Wallet

از برترین کیف پول‌های موبایل و نرم‌افزاری که به صورت رایگان ارائه شده، می‌توان به مای اتر ولت اشاره کرد که در بین کاربران اندرویدی از محبوبیت خاصی برخوردار است. مای اتر ولت دارای رابط کاربری مناسبی بوده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای ذخیره کردن رمز ارز‌های دیجیتال بر پایه اتریوم به شمار می‌رود. همچنین این کیف پول یک ویژگی مهم دارد این که به کمک آن امکان اتصال به صرافی‌هایی همچون بایننس وجود خواهد داشت.

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تحت وب

معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تحت وب
معرفی برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تحت وب

کیف پول‌های ارز دیجیتال تحت وب عبارت‌اند از:

  • کیف پول بلاک چین

می‌توان کیف پول بلاک چین را یکی از بهترین کیف پول‌های تحت وب معرفی کرد زیرا از اصلی‌ترین مواردی که موجب شده تا این کیف پول بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، پذیرش آن توسط بیش از ۳۰ میلیون کاربر و تراکنش‌های ۲۰۰ میلیون دلاری آن است. به کمک کیف پول بلاک چین این امکان برای کاربران فراهم شده تا بتوانند از امکانات مختلف آن استفاده و از دارایی‌هایی خود در برابر عواملی همچون دسترسی غیرمجاز محافظت کنند.

  • کیف پول ارز دیجیتال Coin Payments

کیف پول ارز دیجیتال Coin Payments
کیف پول ارز دیجیتال Coin Payments

کوین پیمنتس یکی از کیف پول‌های ارز دیجیتال تحت وب بوده و با توجه به این که از ارز‌های دیجیتال مختلفی پشتیبانی می‌کند، بسیار محبوب است. این کیف پول مانند سایر کیف پول‌های تحت وب دسترسی راحتی داشته و همچنین رابط کاربری ساده‌ای دارد.

جمع ‌بندی

همانطور ک می‌دانید کیف پول‌های زیادی در دنیای ارز دیجیتال طراحی شده‌اند که البته هر کدام از آنها به عنوان کیف پول برتر ارز دیجیتال برای تمام پلتفرم‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما نباید این نکته را فراموش کنید که استفاده از کیف پول‌های معتبر اهمیت زیادی دارند، زیرا کیف پولی که امنیت کافی را در اختیار کاربر قرار ندهد، موجب از دست رفتن دارایی‌های وی می‌شود و سرمایه‌گذاری او را با شکست همراه خواهد کرد.

با مراجعه به سایت www.digiex24.com می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد سرمایه‌گذاری بر روی انواع ارزهای دیجیتال به دست آورید و با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید.