کمپانی ماینر بیت‌کوین Core Scientific درخواست افتتاحیه فصل ۱۱ خود را به ثبت رساند. این طرح برای ماینر بیت‌کوین Core Scientific  که در وضعیت ورشکستگی قرار دارد، طبق مراحل فصل ۱۱ خود در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در منطقه جنوبی تگزاس، بخش هیوستون ثبت شده است. این شرکت “سعی دارد تا حد امکان توافقاتی را درباره چگونگی شکل‌گیری یک Core Scientific جدید پس از خروج از روند ورشکستگی‌اش ایجاد کند.”

ماینر رمز ارز Core Scientific گزارش داده است که پس از ثبت درخواست ورشکستگی در فصل ۱۱، تقویتی در نقدینگی‌اش مشاهده کرده و تمرکز خود را بر روی بازنگری طرح کسب و کار برای دستیابی به بازگشت موفقیت‌آمیز قرار داده است. همچنین این شرکت عملکرد مالی بهبود یافته خود را به بالا رفتن قیمت بیت‌کوین، افزایش نرخ هش شبکه و کاهش هزینه‌های انرژی، نسبت داده است.

در ورشکستگی فصل ۱۱ به یک شرکت اجازه داده خواهد شد تا زمانی که ذینفعان قادر به توافق برنامه بازسازی نباشند، عملیات خود را ادامه دهند که این مجوز می‌تواند شامل اقداماتی مانند: کاهش عملیات تجاری جهت کاهش بدهی یا تصفیه دارایی‌ها برای پرداخت بدهی به بستانکاران باشد.

بیشتر مطالعه کنید:  ثبت مجدد 5 بیت کوین توسط Cboe و مشمولیت قراردادهای نظارتی Coinbase

در واقع طرح ورشکستگی فصل ۱۱ به سند رسمی اشاره دارد که شرکت، برنامه‌ریزی‌هایی را برای بازسازی و پرداخت بدهی خود به بستانکاران مشخص می‌کند، به طوری که می‌توانند به صورت کامل وجه نقد را دریافت کنند و یا با روش جایگزین موافقت نمایند. به علاوه، هرگونه سند تضمین صادر شده برای امنیت ادعاهای DIP نیز قطع خواهد شد.

منبع: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-miner-core-scientific-files-its-chapter-11-plan