گامبیت‌های ICO سرمایه‌های مخاطره‌آمیزی بودند که باعث شدند اکوسیستم خرید و فروش بیت کوین با کمبود بودجه مواجه شود.

طبق این گزارش، عرضه اولیه سکه (ICO) ممکن است مانع توسعه اکوسیستم بیت کوین شده باشد، زیرا تحقیقات بازار نشان دهنده تمایل گسترده سرمایه گذاران خطرپذیر به سمت سرمایه گذاری‌های غیر بیت‌ کوینی در پنج سال گذشته است.

آقای آدام بک، مدیر عامل بلاک استریم، در گفتگو با جوزف هال کوین تلگراف در مدرسه تابستانی لوگانو پلان B در لوگانو سوئیس، تقابل بین فقدان سرمایه گذاری خطرپذیر در بیت کوین را در مقایسه با تسلط آن بر کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال برجسته کرد.

آدام بک، مخترع Hashcash که الگوریتم اثبات کار بیت کوین بر اساس آن مشتق شده است، به تحقیقات بازار منتشر شده توسط Trammell Venture Partners اشاره کرد که سرمایه مخاطره‌آمیز در سال‌های پس از راه‌اندازی اتریوم و عملکرد قراردادهای هوشمند در آن، جریان‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر را به شوروی ICO می‌رساند.

بیشتر مطالعه کنید:  هک ارز دیجیتال: هک 8 حساب معروف رمزارزی در توئیتر!

بک همچنین گفت که هزینه‌های سرمایه‌گذاری پرریسک ICOها در سال‌های اخیر پس از افزایش جذب نقدینگی اولیه کاهش یافته است. وی اضافه کرد که ICOها پول زیادی را برای سرمایه گذاران به ارمغان آورده‌اند، اما این پدیده لزوماً به محصولاتی منجر نمی‌شود که مردم بتوانند از آن استفاده کنند و برای ورود به بازار مشتاق باشند، زیرا «مشوق‌ها نادرست هستند».

https://cointelegraph.com/news/blockstream-ceo-adam-back-venture-capital-s-ico-gambits-left-bitcoin-ecosystem-underfunded