تتر یکی از استیبل کوین های پرطرفدار بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که تقریبا تمام فعالان کریپتو در اکثر معاملات خود از آن استفاده می‌کنند. برای خرید و فروش تتر راه های زیادی از جمله خرید تتر از صرافی ایرانی، خرید تتر از صرافی های هیبریدی، خرید از طریق تراست ولت یا خرید از واسطه ها وجود دارد.

امروز قصد داریم در این مقاله خرید و فروش تتر از صرافی دیحیکس ۲۴ را در پنل کاربری جدید بصورت جامع به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای آموزش همراه ما باشید.

ثبت نام یا ورود به حساب کاربری دیجیکس ۲۴

پس از انتخاب ثبت نام یا ورود از منو سایت، مطابق تصویر زیر شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما در آدرس https://digiex24.com اطلاعات خود را وارد نمایید.

ثبت نام در صرافی دیجیکس ۲۴

سپس کد ۶ رقمی پیامک شده را وارد کنید و در صورت فعالسازی ورود دو مرحله ای Google Authenticator، در مرحله بعد باید کد ۶ رقمی گوگل آتنتیکاتور را وارد نمایید.

ورود دو مرحله ای صرافی دیجیکس ۲۴

در صورتی که قبلا حساب کاربری در صرافی دیجیکس ۲۴ داشته باشید، مستقیما وارد حساب کاربری می‌شوید اما اگر حساب کاربری نداشته باشید، وارد صفحه ثبت اطلاعات پایه می‌شوید.

مقاله پیشنهادی: آموزش شارژ حساب آلپاری با تتر

در این مرحله با وارد کردن نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و کد دعوت ثبت نام اولیه شما با موفقیت انجام می‌شود و از امکاناتی از قبیل مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به تومان، واریز به کیف پول تومانی، واریز به کیف پول رمزارزی می‌توانید استفاده نمایید.

ثبت نام اولیه در سایت دیجیکس ۲۴

در صورتی که مراحل قبل را با موقیت طی کنید، وارد حساب کاربری خود می‌شوید. در حساب کاربری که در تصویر زیر مشاهده میکنید، در نگاه اولیه میتوانید به راهنمای قدم به قدم فعالیت در حساب کاربری دیجیکس ۲۴، موجودی کل و موجودی کیف پول تومانی، معادل تتری مجموع تمام دارایی ها، کیف پول رمزارزی و همچنین سطح کاربری دسترسی داشته باشید.

بیشتر مطالعه کنید:  آموزش خرید تتر با وب مانی (Web Money) آپدیت 2023

حساب کاربری دیجیکس ۲۴

هنگامی که اولین بار وارد حساب کاربری خود می‌شوید، مستقیما به صفحه احراز هویت وارد می‌شود. چنانچه قصد خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال دارید باید احراز هویت خود را تکمیل نمایید. برای اینکار کافیست از منو سمت راست بر روی گزینه “احراز هویت” کلیک کنید.

احراز هویت در صرافی دیجیکس ۲۴

در این مرحله باید اطلاعات هویتی پایه خود را وارد نمایید و بر روی “ثبت و مرحله بعد” کلیک کنید. چنانچه اطلاعات هویتی شما با اطلاعات صاحب شماره موبایل یکسان باشد، وارد مرحله بعد می‌شوید اما اگر اطلاعات وارد شده با اطلاعات صاحب شماره موبایل یکسان نباشد، امکان ورود به مرحله بعد میسر نمی‌باشد.

پس از تایید موفقیت آمیز اطلاعات مرجله اول احراز هویت، در مرجله دوم با تایید قوانین فعالیت در صرافی دیجیکس ۲۴، وارد مرحله سوم می شوید. در این مرحله مطابق تصویر راهنما، باید متن احراز هویت را در بر روی برگه سفید نوشته و با مدرک معتبر شناسایی معتبر (کارت ملی هوشمند، شناسنامه جدید، گواهی نامه، پاسپورت)  عکس سلفی با کیفیت از خود بگیرید و آپلود نمایید.

احراز هویت صرافی انلاین digiex24

در نظر داشته باشید که نهایتا ۵ دقیقه تایید احراز هویت شما زمان می‌برد و از طریق پیامک به اطلاع شما می‌رسد. در صورت وجود نقص در مدارک ارسالی، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

خرید و فروش تتر در صرافی دیجیکس ۲۴

برای خرید و فروش تتر می‌توانید از منو سمت راست گزینه “خرید و فروش آنی” را انتخاب نمایید. در صفحه خرید و فروش آنی از لیست رمزارزها، ارز تتر را انتخاب کنید. سپس در مبدل ارز دیجیتال، مبلغ یا مقدار تتری که قصد خرید دارید را وارد نمایید یا از درصدهای زیر فیلد مبلغ خرید، مقداری از موجودی تومانی که قصد تبدیل تتر به تومان را دارید انتخاب نمایید.

بیشتر مطالعه کنید:  معایب و مزایای ارز‌های دیجیتال و نحوه پرداخت با آن‌ها

همچنین از این بخش میتوانید قیمت لحظه ای تتر برای خرید و هم برای فروش را مشاهده نمایید.

خرید و فروش تتر از صرافی دیجیکس۲۴

سپس بر روی دکمه خرید تتر کلیک کنید تا روش های پرداخت برای شما نمایش داده شود. از بین روش های پرداخت، میتوانید پرداخت مبلغ سفارش را از طریق کیف پول تومانی داخلی یا از طریق درگاه بانکی واریز نمایید.

با انتخاب گزینه “پرداخت از طریق کیف پول تومانی” مبلغ سفارش از کیف پول شما کسر شده و کیف پول تتری شما بصورت آنی شارژ می‌گردد.

روش های پرداخت در صرافی دیجیکس۲۴

اما چنانچه بخواهید پرداخت مبلغ سفارش خود را از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید، مطابق تصویر زیر باید کارت بانکی ای که قصد پرداخت مبلغ سفارش با آن را دارید انتخاب نمایید. برای افزودن کارت بانکی کافیست با انتخاب گزینه “افزودن کارت بانکی” از لیست کارت های بانکی، کارت مورد نظر را اضافه نمایید.

افزودن کارت بانکی در حساب کابرری دیجیکس ۲۴

به این نکته توجه داشته باشید که پرداخت از هر کارتی به جز کارت انتخاب شده در این مرحله، منجر به کنسلی سفارش می‌گردد.

پس از ورود به درگاه و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، در صورتی که پرداخت شما موفقی آمیز باشد، به صفحه پرداخت موفق منتقل شده و تعداد تتر خریداری شده به کیف پول تتری شما منتقل می‌گردد.

صفحه نتیجه خرید و فروش تتر دیجیکس 24

امیدواریم که به خوبی مراحل خرید و فروش تتر در صرافی دیجیکس ۲۴ را به شما آموزش داده باشیم. روش خرید سایر رمزارزها نیز مانند تتر می‌باشند و در کمتر از ۲ دقیقه می‌توانید نرخ رمزارزها را بررسی کرده و اقدام به معامله نمایید.

چنانچه در هر مرحله نیاز به پشتیبانی داشته باشید، میتوانید از طریق صفحه تماس با ما یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.