بر اساس تحلیل وبسایت سنتیمنت، در 48 ساعت گذشته، نهنگ های لایت کوین بیش از 590،000 LTC به ارزش حدود 59 میلیون دلار خرید ارز دیجیتال لایت کوین داشته اند که می‌تواند در کوتاه مدت اثرات مثبتی بر پروتکل داشته باشد. این ذخیره سرمایه در حال حاضر به شکل یک الگو در حال شکل‌گیری است، زیرا به نظر می‌رسد که وال ها ارزش و قیمت آینده پروتکل لایت‌ کوین را نصف می‌کنند. به علاوه، این طرح برای ماه آگوست برنامه‌ریزی شده که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها در پروتکل شناخته می‌شود.

احتمال می‌رود که این کاهش 50 درصدی پاداش هاوینگ بتواند بسیاری از نگاه‌ها را به ارز دیجیتال لایت کوین جذب کند، زیرا سودهای هر بلوک نیز برای استخراج کنندگان لایت کوبن به نصف کاهش می‌یابد؛ بدین معنی که نرخ تولید LTC کاهش خواهد یافت و اگر با تقاضای رو به رشد و افزایشی همراه شود، می‌تواند یک مزیت منحصر به فرد را برای آن ایجاد کند.

بیشتر مطالعه کنید:  وب3 چیست و چه کاربردی در دنیای امروز دارد؟

نهنگ ها لایت کوین

نباید فراموش کرد که لایت کوین نیز مانند بیشتر آلت کوین‌ها، بنا به شرایطی در حال رشد خوشه‌ای است؛ اما توجه داشته باشید که در زمان نگارش این خبر، ارز لایت کوین با افزایش 2.19٪ به مبلغ 93.39 تتر رسیده و در حال حاضر نیز در تلاش است که به قیمت هفته گذشته خود برسد.

علاوه بر این رویداد، لایت کوین نقش خود را در پرداخت‌ها به خوبی ایفا کرده و با پیشرفت‌هایی همراه بوده که رکوردها و دستاوردهای جدیدی را نشان می‌دهد. برای مثال با بیش از 170 میلیون تراکنشی که تاکنون در شبکه پردازش شده، لایت کوین یکی از معدود پروتکل‌هایی به شمار می‌آید که از زمان شروع به فعالیت خود تا به امروز به طور 100٪ فعالیت داشته است. همچنین ظهور Ordinals Inscriptions در لایت کوین یک تحرک مثبت تلقی می‌شود که نشان از قابلیت تنوع و نوآوری این پروتکل خواهد بود.

توجه!

خبر فوق صرفاً به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به دید مشاوره یا سرمایه‌گذاری به آن نگاه نمود. بنابراین با توجه به این که هر سرمایه‌گذاری و هر معامله‌ای با ریسک همراه خواهد بود، در نتیجه همیشه باید قبل از اتخاذ تصمیمات نهایی، تحقیقات خود را تکمیل کنید.

بیشتر مطالعه کنید:  راهنمای جامع معامله‌گری ارز‌های دیجیتال برای تازه واردها