بازار ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه گسترده‌ای بوده است. افزایش باورنکردنی قیمت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم باعث شده که بسیاری از افراد به فعالیت در بازار کریپتو علاقه‌مند شوند. عده ای نیر به دنبال دریافت تتر رایگان به روش های گوناگون بدون صرف هزینه هستند.

به همین علت بسیاری از پلتفرم‌ها، صرافی‌ها و وبسایت‌های فعال در حوزه کریپتو به منظور تشویق معامله‌گران برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال، در ازای انجام برخی فعالیت‌های خاص، برخی از ارزهای دیجیتال مانند تتر رایگان به کاربران اهدا می‌کنند. در این مطلب، قصد داریم تا شما را با روش‌های موجود برای دریافت تتر رایگان آشنا کنیم. 

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

 پیش از پرداختن به آموزش دریافت تتر رایگان، بهتر است که کمی با این استیبل کوین محبوب آشنا شویم. ارز دیجیتال تتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. این رمزارز همواره طی سال‌های گذشته در میان 5 رتبه برتر ارزهای دیجیتال قرار داشته است. پروزه تتر در اواخر سال 2014 میلادی شروع به فعالیت کرد.

دریافت تتر رایگان

تتر که بیشتر با نام اختصاری USDT در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، ارزش ثابتی دارد و شما نمی‌توانید با هولد و نگهداری آن کسب سود کنید.

قیمت روز تتر همواره برابر با قیمت یک دلار آمریکا در نظر گرفته می‌شود. به همین علت است که قیمت استیبل کوین تتر به نسبت دلار همواره مقداری ثابت است. از تتر بیشتر به عنوان جفت‌ارز معاملاتی برای خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود.

همچنین خرید تتر در مواقعی که بازار ارزهای دیجیتال در حال پشت سر گذاشتن نوسانات شدید است، می‌تواند به حفظ ارزش سرمایه اولیه شما کمک کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های استیبل کوین تتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبات ارزش و قیمت لحظه ای تتر
  • حجم بالای معاملات
  • سهولت در خرید و فروش تتر
  • نقدینگی بالا
  • پشتیبانی اکثر صرافی‌ها از این ارز دیجیتال

آیا دریتافت تتر رایگان واقعیت دارد؟

همان‌طور که می‌دانید، به دلیل محبوبیت بالای بازار رمز ارزها در میان سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد سودجو و کلاهبردار شروع به فعالیت در این حوزه کرده‌اند. به همین علت، هنگامی که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران با عبارت‌هایی مانند دریافت تتر رایگان یا دریافت ارز دیجیتال رایگان مواجه می‌شوند، نمی‌توانند به این گزاره‌ها اعتماد کنند.

سایت دریافت تتر رایگان

اما نکته جالبی که در خصوص بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، این است که بسیاری از پلتفرم‌ها امکان دریافت برخی از ارزهای دیجیتال مانند تتر را به صورت رایگان برای کاربران خود فراهم می‌کنند. البته مقدار تتر رایگانی که از طریق این پلتفرم‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد بسیار کم است و برای رسیدن به سقف قابل برداشت باید به صورت مداوم مشغول به فعالیت باشید.

روش‌های دریافت تتر رایگان

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که منظور از آموزش دریافت تتر رایگان، آشنایی با نحوه استخراج این استیبل کوین است. اما نکته‌ای که تمامی معامله‌گران و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال باید به آن توجه داشته باشند، این است که برخلاف رمزارزهایی مانند بیت کوین، امکان استخراج ارز تتر برای ما فراهم نیست.

بیشتر مطالعه کنید:  تتر تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ کلاهبرداری با تتر تقلبی

اما روش‌های دیگری وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهند که در ازای انجام فعالیت‌های خاصی استیبل کوین تتر را به صورت رایگان دریافت کنید.

برخی از روش‌های موجود برای گرفتن تتر رایگان عبارتند از:

  • فعالیت در فاست‌های ارز دیجیتال
  • دریافت تتر از طریق مشاهده تبلیغات کلیکی
  • دریافت تتر به صورت رایگان از طریق معرفی دوستان
  • دریافت تتر از طریق آموزش
  • استفاده از پلتفرم‌ها و وبسایت‌های مختلف برای گرفتن تتر به صورت رایگان
  • انجام بازی‌های کریپتویی برای دریافت تتر

دریافت تتر رایگان از سایت های کلیکی

مشاهده تبلیغات مختلف در سایت‌های کلیکی یکی از روش‌های ساده و جذاب برای دریافت تتر رایگان به شمار می‌اید. امروزه تعداد زیادی از وبسایت‌های کلیکی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. البته فراموش نکنید که هدف اصلی بسیاری از این وبسایت‌ها کلاهبرداری و سواستفاده از کاربران است. به همین علت باید در انتخاب سایت دریافت تتر رایگان دقت زیادی به خرج دهید. 

پس از اطمینان حاصل کردن از معتبر بودن وبسایت کلیکی مورد نظر، شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با تماشای تبلیغات کلیکی موجود در وبسایت مقدار معینی استیبل کوین تتر رایگان را به عنوان پاداش دریافت کنید. البته فراموش نکنید که مقدار تتر اهدایی به کاربران بسیار اندک است و برای کسب درآمد های مستمر و بیشتر، باید بطور مستمر فعالیت کنید.

گرفتن تتر رایگان با معرفی دوستان

دریافت تتر رایگان از طریق دعوت دوستان

در ادامه اموزش گرفتن تتر رایگان با یکی دیگر از روش‌های ساده و کاربردی برای بدست آوردن تتر رایگان آشنا می‌شویم. بسیاری از صرافی‌هایی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، برای جذب کاربران بیشتر و تشویق شما به معرفی صرافی به دوستان و آشنایان خود، جوایز متعددی را در نظر می‌گیرند. شما پس از ثبت‌نام در صرافی مورد نظر کدی تحت عنوان Referral Code دریافت می‌کنید. 

شما به عنوان کاربر می‌توانید با استفاده از Referral Code خود سایر دوستان و آشنایان را به ثبت‌نام در صرافی و شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال دعوت کنید. در صورتی که دوستان شما با استفاده از کد شما در صرافی مورد نظر ثبت‌نام کنند، صرافی مقداری استیبل کوین تتر را به عنوان پاداش به حساب شما واریز می‌کند.

به همین علت است که دعوت از دوستان به عنوان یک روش ساده برای دریافت تتر رایگان شناخته می‌شود. البته تنها پاداش کسانی که از روش دعوت دوستان قصد درآمدزایی دارند تتر رایگان نیست و بسیاری از صرافی ها رمزارزهای دیگر مانند شیبا، دوج کوین، بیت کوین و یا حتی تومان به کاربران پرداخت می‌کنند.

استفاده از پلتفرم idle-empire

همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از روش‌های محبوب و کاربردی برای دریافت تتر رایگان، استفاده از امکانات پلتفرم‌ها و وبسایت‌هایی است که در ازای مشاهده محتوای آموزشی و شرکت در آزمون‌های کوتاه به کاربران خود پاداش می‌دهند. یکی از شناخته‌شده‌ترین وبسایت‌های فعال در این حوزه idle-empire نام دارد.

شما برای مشاهده محتوای آموزشی و پاسخ دادن به پرسشنامه‌های وبسایت idle-empire تنها به ثبت‌نام و ایجاد یک حساب کاربری در این پلفرم نیاز دارید. پس از ورود به وبسایت idle-empire شما با گزینه‌ای به نام Sign Up مواجه می‌شوید که می‌توانید با کلیک کردن بر روی آن فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. سپس می‌توانید با استفاده از گزینه Earn به تماشای محتوای آموزشی و دریافت تتر رایگان بپردازید.

بیشتر مطالعه کنید:  لاک دراپ چیست؟ (تفاوت عمده لاک دراپ با ایردراپ)

کسب در آمد از پلتفرم freeward

سایت دریافت تتر رایگان freeward یکی دیگر از پلتفرم‌های شناخته‌شده‌ای است که در میان کاربران علاقه‌مند به دریافت ارز دیجیتال تتر رایگان بسیار محبوب است. شما می‌توانید در وبسایت freeward با انجام فعالیت‌های متنوع، ارز دیجیتال تتر را به صورت رایگان دریافت کنید.

پر کردن پرسشنامه‌ها، تماشای ویدئو و انجام وظایف ساده از روش‌های ساده و متداول برای دریافت تتر رایگان به شمار می‌آیند.

در ادامه با مراحل دریافت تتر رایگان در وبسایت freeward آشنا می‌شویم:

  • ورود به وبسایت: در گام اول، شما باید وارد وبسایت freeward شوید
  • ثبت‌نام در پلتفرم freeward: در صورتی که قبلا در وبسایت freeward ثبت‌نام نکرده باشید، در این مرحله می‌توانید با کلیک بر روی گزینه register یا Sign up در وبسایت فری‌وارد ثبت‌نام کنید
  • تکمیل اطلاعات: پس از ورود به بخش ثبت‌نام، باید در کادرهای موجود اطلاعاتی مانند آدرس کیف پول، نام کاربری و آدرس ایمیل خود را وارد کنید
  • دریافت تتر رایگان: پس از تکمیل ثبت‌نام شما می‌توانید به سادگی با مشاهده ویدئو یا پر کردن پرسش‌نامه اقدام به دریافت تتر کنید. فراموش نکنید که برای افزایش مقدار تتر دریافتی شما باید به صورت مداوم در این پلفرم مشغول به فعالیت باشید تا بتوانید مقدار ارز دیجیتال خود را به سقف قابل برداشت برسانید

وبسایت DuckDice

اگر قصد دارید که برای بدست آوردن تتر به سراغ بازی‌های ویدئویی ساده بروید، وبسایت DuckDice بهترین گزینه برای شما است. این وبسایت در سال 2016 میلادی راه‌اندازی شد. سایت دریافت تتر رایگان DuckDice دارای تعدادی بازی ساده و ابتدایی است که شما می‌توانید با کسب پیروزی در آن‌ها ارز دیجیتال تتر را به عنوان جایزه و پاداش دریافت کنید.

فعالیت در این وبسایت یکی از بهترین روش‌ها دریافت ارز دیجیتال رایگان برای کاربران تازه‌کار و کبتدی به شمار می‌آید. 

پلتفرم Coinmonster

در ادامه اموزش دریافت تتر رایگان، به معرفی پلتفرم محبوب و شناخته‌شده Coinmonster می‌پردازیم. شما می‌توانید با فعالیت در وبسایت کوین مانستر ارزهای دیجیتالی مانند تتر، XLM، BTT، ZRX و NPXS را به صورت رایگان دریافت کنید. کاربران می‌توانند در پلتفرم Coinmonster در بازه‌های زمانی 15 دقیقه‌ای نسبت به دریافت رایگان ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنند.

دریافت تتر رایگان از کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ یکی از شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال است. بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از اطلاعات و امکانات این پلتفرم استفاده می‌کنند. اگر به دنبال دریافت تتر رایگان از یک وبسایت معتبر و شناخته شده هستید، کوین مارکت کپ می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

شما می‌توانید از طریق تماشای محتوای آموزشی یا شرکت در رویدادهای مختلفی که توسط این پلتفرم برگزار می‌شود، به صورت رایگان اقدام به دریافت تتر گنید.

دریافت ارز تتر به صورت رایگان امکان‌پذیر است!

بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به دنبال پیدا کردن روش‌هایی برای افزایش سرمایه اولیه خود به منظور شروع فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هستند. در میان تمامی ارزهای دیجیتال موجود در بازار، دریافت تتر رایگان در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

شما می‌توانید برای گرفتن ارز دیجیتال تتر به صورت رایگان از روش‌هایی مانند معرفی دوستان، مشاهده تبلیغ در سایت‌های کلیکی، مشاهده محتوای آموزشی در وبسایت‌ها، بازی‌های کریپتویی و … اقدام کنید.

استخراج تتر رایگان ممکن است؟

استخراج تتر رایگان

تتر قابل استخراج نمی‌باشد و تماما توسط شرکت سازنده آن یعنی Tether Limited ضرب و منتشر میگردد. ۳ راه برای دریافت تتر برای شما وجود دارد که این ۳ روش عبارتند از:

  1. روش اول، ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال معتبر و شارژ کیف پول و سپس خرید تتر به مقدار مورد نیاز
  2. روش دوم، استخراج بیت کوین و تبدیل بیت کوین به تتر در صرافی
  3. روش سوم، دریافت تتر رایگان از روش هایی مانند تبلیغات کلیکی و دعوت دوستان به صرافی