خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت! آیا این امر توسط صرافی‌های آنلاین معتبر انجام می‌شود؟ اگر این نوع خرید صورت گیرد تا چه مبلغی می‌تواند باشد و یا به عنوان مثال سقف خرید و فروش تتر و دیگر ارزها بدون احراز هویت در ۲۴ ساعت تا چه حد نصابی است؟ دریافت پاسخ این سوالات و اطلاعاتی از این قبیل، تنها از طریق مراجعه به صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال و مشاوره با کارشناسان حرفه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود.

به همین علت ما نیز امروز قصد داریم تمام جوانب مربوط به خرید ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم؛ پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آشنایی با ارزهای دیجیتال

در سال‌های اخیر دنیای ارز دیجیتال تاثیرات زیادی بر دنیای واقعی کاربران گذاشته است، از این رو مدام پیگیر اخبار‌های ضد و نقیض در این باره هستند. به عنوان مثال تتر یکی از ارز‌های موجود در بازار است که به واسطه قابلیت‌های منحصر به فرد یکی از کاربردی‌ترین ارز‌ها شناخته شده اما برای خرید آن حتما باید مراحل احراز هویت را گذراند.

البته اخیرا در برخی از مطالب آموزش ارز دیجیتال ادعا شده که بعضی از صرافی‌های آنلاین امکان خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت را فراهم کرده‌اند؛ در واقع می‌توان گفت که این شایعه به یکی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران تبدیل گشته چرا که برای خرید ارزهای دیجیتال پس از احراز هویت باید بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان صرف شود.

اما بر اساس جدید‌ترین اخبار، انجام احراز هویت در صرافی‌های آنلاین، برای خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال الزامی است که البته گذراندن تمام مراحل به صورت کامل و بدون خطا به منظور احراز هویت بسیار زمان‌بر بوده و کاربران همیشه به دنبال راهی برای دور زدن این الزامات هستند.

روش‌های خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

کریپتوکارنسی مجموعه‌ی بزرگ و بازارگونه‌ای‌ست که به کاربران امکان خرید انواع ارز دیجیتال را می‌دهد که در این میان برخی ارز‌ها به واسطه قابلیت‌های متنوع از محبوبیت زیادی برخوردار هستند که خرید آن‌ها همیشه با سودآوری زیادی همراه بوده است. تتر نیز یکی از این ارزهاست که دست کاربران را برای انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال باز نگه می‌دارد و همین امر سبب افزایش محبوبیت آن شده است.

بدون شک محبوبیت تتر یکی از محرک‌های اصلی برای دور زدن شرط احراز هویت بوده، به طوری که صرافی‌های بزرگ با بررسی رفتار کاربران در خرید ارزهای دیجیتال، بیشتر روی مواردی که توجه آنان را به خود جلب کرده، مانور می‌دهند.

در گام اول نیز برخی از صرافی‌ها اخبار مبنی بر خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت را در کانال‌های تلگرامی و سایر بستر‌های فضای مجازی پخش می‌کنند تا بر اساس آن، این باور را برای کاربران، ممکن جلوه دهند.

البته توجه داشته باشید در همه شرایط افراد سودجویی وجود دارند که بخواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. به بیان دیگر این افراد با شایعه‌پراکنی در کانال‌های معتبر سایر کاربران را فریب می‌دهند تا بتوانند تمام سرمایه آن‌ها را سرقت کنند. برای اینکه دچار چنین مسائلی نشوید پیشنهاد می‌کنیم وعده خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت را جدی نگیرید و به هیچ عنوان به اخبار بی‌پایه و اساس دقت نکنید.

بیشتر مطالعه کنید:  درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست؟ نکات مهم در استفاده از آن

مزیت خرید انواع ارزهای دیجیتال

بدون شک هر خرید سودآوری مزیت به شمار می‌آید و خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز ظاهرا سودمند است که البته این خبر در وهله اول نیاز به توجه و دقت بالا دارد.

در واقع در سال‌های اخیر نوسانات قیمتی و مشکلات مالی سبب شده که بخواهید در مرحله نخست، از صحت خبرهای منتشر شده مطمئن شوید و چنانچه امکان اعتماد به اخبار مرتبط وجود داشت و نقطه تاریکی دیده نشد از مزیت خرید ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

چرا خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت امن نیست؟

همانطور که عنوان شد ارز‌های دیجیتال به یک مقوله مهم در زندگی افراد تبدیل شده‌اند و همین امر سبب شده که هر روز شاهد یک تغییر در این دنیای بزرگ مجازی باشیم، از خرید و فروش گرفته تا سرمایه‌گذاری‌های کلان که به واسطه ارزهای دیجیتال انجام می‌شوند.

حتی تتر نیز به عنوان یکی از این ارز‌های دیجیتال با داشتن قابلیت‌های متفاوت که از محبوبیت زیادی برخوردار است گاها تحت سوء استفاده افراد سودجو بوده تا از این محبوبیت به نفع خود استفاده کنند و با عناوینی مانند خرید تتر بدون احراز هویت قصد کلاهبرداری از کاربران را دارند.

به عبارتی دیگر خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت به همان اندازه که می‌تواند سودآور باشد، مشکلاتی را نیز در پی دارد. در واقع افراد در زمان خرید انواع ارز دیجیتال سرمایه نقدی خود را خرج می‌کنند و برای آن‌ها مهم است که پول نقد خود را در کجا و به چه شکلی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

در حالت کلی سرمایه‌گذاری روی ارز‌های دیجیتال اقدامی ریسکی است که موجب می‌شود افراد استرس زیادی در زمان انجام آن داشته باشند. پس برای اینکه بتوانید از امنیت سرمایه خود مطمئن شوید باید اطلاعات کاملی از اعتبار سایت‌های خرید و فروش ارز داشته باشید.

با توجه به این مطالب خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت ریسک ماجرا را دو برابر می‌کند و شما به درستی از محل سرمایه‌گذاری خود مطمئن نخواهید بود. در واقع با این روش شما نمی‌دانید که سرمایه دیجیتالی شما به دست چه کسی است و آیا در زمان بروز مشکلات پاسخگوی شما خواهد بود یا خیر!

این مشکل بزرگترین ایراد خرید بدون احراز هویت است و میزان ریسک و استرس آن را به حداکثر می‌رساند در نتیجه توصیه می‌کنیم که از آن دوری کنید.

آیا می‌توان ارز دیجیتال را بدون احراز هویت خرید؟

با وجود این که ارز دیجیتال کاملا سودآور است و خرید احتمالی آن بدون نیاز به احراز هویت می‌تواند سود زیادی را برای خریداران فراهم کند اما این اقدام نیاز به توجه بالایی دارد چرا که در صورت بروز هر مشکل در این باره باید منتظر عواقب سخت آن بود. برای درک بیشتر این موضوع می‌توانید یک بار دیگر بلاگ معایب و مزایای خرید ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.

البته سوای این مسئله و مشکلات عنوان شده گاهی خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت بسیار وسوسه‌انگیز است و افراد سعی می‌کنند که از این فرصت واهی نهایت استفاده را داشته باشند.

بیشتر مطالعه کنید:  پیش‌بینی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال در سال 2023

مثلا قیمت ارزان ارزهای دیجیتال ارائه شده در برخی از صرافی‌ها می‌تواند یکی از موارد وسوسه برانگیز باشد و افراد با این تصور که خرید با این شرایط و فروش در حالت‌های گران قیمت‌تر چه سود کلانی را نصیب آن‌ها می‌کند هوس خرید را در سر آنان می‌پروراند. البته پیش از هر اقدامی بهتر است تمامی اطلاعات مربوطه را کسب نمایید چرا که خرید ارز بدون احراز هویت به هیچ عنوان پشتوانه محکمی به دنبال ندارد و تقریبا غیرممکن است.

بهترین صرافی برای خرید ارزهای دیجیتال

همانطور که عنوان کردیم صرافی‌های معتبر آنلاین زیادی در سراسر ایران امکان خرید ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند که البته خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در بازار آنلاین را بدون احراز هویت غیرممکن ساخته‌اند؛ پس بهتر است دور این ماجرا را یک خط قرمز و بزرگ بکشید. در نتیجه می‌توان گفت که هیچ پشتوانه محکم و قابل اعتمادی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت وجود ندارد و نمی‌توان ریسک کرد یا تمام سرمایه خود را در این مسیر صرف نمود. با این اوصاف دیجیکس۲۴ یکی از بهترین صرافی های خرید و فروش ارز دیجیتال است که می‌توانید برای معاملات امن خود با کارشناسان این صرافی در ارتباط باشید.

روش‌های احراز هویت برای خرید انواع ارز دیجیتال

بنا بر موارد عنوان شده خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت کار نه چندان عاقلانه‌ای نیست بلکه امکان‌پذیر نیز نخواهد بود. در واقع برخی افراد با هدف سرقت سرمایه شما اقداماتی مبنی بر داشتن صرافی آنلاین معتبر و خریدهای احراز هویت نشده انجام می‌دهند و سپس با شایعه‌پراکنی درباره خرید مطمئن در جهت جلب توجه شما و افراد دیگر اقدام می‌کنند.

با وجود اینکه خرید ارز دیجیتال با احراز هویت بازه زمانی یک تا دو روزه را به خود اختصاص می‌دهد و محدودیت‌های خرید نیز دارد اما از امنیت سرمایه و سود سرمایه‌گذاری خود مطمئن هستید. بدون شک دور زدن استاندارد‌ها ممکن است تا جایی سودآور باشد اما گاهی باید منتظر عواقب تلخ آن نیز بود.

همچنین برای احراز هویت و خرید ارزهای دیجیتال روش‌های سریعی وجود دارد که این روش‌ها در هر سایت و صرافی آنلاین به شکل متفاوتی صورت می‌گیرد. به طور کلی با ورود به سایت باید به بخش ثبت نام مراجعه نمایید و وارد قسمت احراز هویت شوید، سپس بایستی تمامی فیلد‌های مشخص شده برای ثبت اطلاعات شخصی را درست و بدون غلط املایی پر کنید.

در مرحله بعد نوبت به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی می‌رسد و در نهایت نیز باید عکس کارت ملی خود را بدون خط و خش و تیرگی یا تاری عکس ارسال نمایید. دقت داشته باشید که برخی وب سایت‌ها برای تایید هویت شما می‌خواهند که عکس کارت ملی را در کنار صورت خود قرار دهید.

جمع ‌بندی

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت اقدامی جذاب و هیجان‌انگیز است که در نگاه اول توجه افراد را به خود جلب می‌کند. در واقع این اخبار برای افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند می‌تواند بسیار خطرناک باشد چرا که آنان بدون فوت وقت اقدام به خرید از وب سایت‌های نامعتبر می‌کنند و در لحظه سرمایه خود را به باد می‌دهند. برای جلوگیری از این اقدامات باید هیجانات خود را کنترل و به شایعات توجه نداشته باشید.

در گام بعدی پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت صرافی‌های معتبر مراجعه و از صحت اخبار اطمینان حاصل نمایید زیرا احراز هویت برای سرمایه‌گذاری مطمئن یک امر الزامی است. برای مثال می‌توانید در صرافی دیجیکس24 با کارشناسان حرفه‌ای این حوزه گفتگو‌های لازم را انجام دهید و پس از اطمینان از صحت عمل صرافی، نسبت به خرید و معاملات ارزهای دیجیتال اقدام نمایید.