خرید و فروش ارز دیجیتال در تراست والت رعایت فاکتور‌های زیادی مانند مکان و پروتکل را می‌طلبد؛ چرا که به دست آوردن برخی از ارز‌های دیجیتال سخت‌تر از دیگر ارز‌ها است؛ مثل Trust Wallet Token که یکی از آن‌هاست. Trust Wallet Token در حال حاضر در سراسر اکوسیستم گسترده Coin Base پشتیبانی نمی‌شود اما هنوز راه‌هایی وجود دارد که بتوانید برای خرید Trust Wallet Token از آنها استفاده نمایید. ضمنا خرید و فروش تتر نیز از طریق کیف پول تراست ولت امکان‌پذیر است.

در ادامه، خرید در تراست والت به صورت گام به گام توضیح داده شده که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

خرید در تراست والت از طریق Coin Market Cap

خرید در تراست والت از طریق Coin Market Cap
خرید در تراست والت از طریق Coin Market Cap
  • Coin Market Cap را بررسی کنید.
    برای هر ارز رمزنگاری شده، Coin Market Cap لیستی از گزینه‌های خرید را ارائه می‌دهد. برای این منظور به Coin Market Cap بروید و Trust Wallet Token را جستجو کنید. روی دکمه “Market” در نزدیکی نمودار قیمت کلیک نمایید تا در این نما، لیست کاملی از مکان‌هایی که می‌توانید خرید در تراست والت را انجام دهید نشان داده شود. همچنین ارز‌هایی که می‌توانید آنها را نیز خریداری کنید، مشاهده خواهید کرد.
    در این مرحله Trust Wallet Token یا اختصار آن یعنی TWT را به همراه ارز دوم می‌بینید. ارز دوم چیزی است که می‌توانید به جای خرید Trust Wallet Token از آن استفاده نمایید. ضمنا اگر مایل به خرید TWT با دلار آمریکا هستید، باید به دنبال TWT/USD باشید.
  • یک پلتفرم برای خرید انتخاب کنید.
    پلتفرم‌های مختلف سطوح متفاوتی از امنیت، قابلیت اطمینان و نقدینگی دارند. قبل از ایجاد یک حساب کاربری، تحقیقات خود را در این زمینه‌ها تکمیل نمایید تا با خیالی آسوده به خرید در تراست والت بپردازید.
  • خرید را در پلتفرم انتخابی خود انجام دهید.
    هر پلتفرم، روش متفاوتی برای انجام خرید رمز ارز دارد. در واقع استفاده از برخی پلتفرم‌ها بسیار آسان است و برخی دیگر چندان راحت نیستند. به طور کلی، خرید کریپتو با یک ارز فیات مانند دلار آمریکا آسان‌تر از خرید آن با ارز دیجیتال دیگر خواهد بود.

خرید در تراست والت از طریق پلتفرم Binance

خرید در تراست والت از طریق پلتفرم Binance
خرید در تراست والت از طریق پلتفرم Binance

بایننس گزینه‌های زیادی را ارائه می‌دهد به گونه‌ای که می‌توانید به راحتی توکن کیف پول تراست ولت (TWT) را با کمترین هزینه و بالاترین امنیت در هر جایی که بایننس در دسترس است خریداری کنید. بنابراین وقت را هدر ندهید و با نحوه خرید Trust Wallet Token (TWT)  با برنامه Binance آشنا شوید.

  • یک حساب کاربری رایگان در وب سایت یا اپلیکیشن بایننس ایجاد کنید.
    پس از نصب اپلیکیشن و یا ورود به سایت بایننس، افتتاح حساب ضرورت دارد؛ چرا که حساب بایننس شما به عنوان دروازه‌ای برای خرید ارز دیجیتال عمل می‌کند که قبل از خرید Trust Wallet Token (TWT)، باید نسبت به ایجاد آن اقدام و هویت خود را تأیید کنید.
    همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن Binance ثبت نام نمایید؛ یا از طریق وب سایت آن و با استفاده از‌ ایمیل خود ثبت نام را کامل کنید؛ به علاوه این که ثبت نام در وب سایت بایننس از طریق شماره موبایل نیز امکان‌پذیر است.
  • نحوه خرید دارایی Trust Wallet Token (TWT) را انتخاب کنید.
    بر روی پیوند «خرید کریپتو» در سمت چپ بالای وب‌ سایت Binance کلیک کنید تا گزینه‌های موجود در کشور شما را نشان ‌دهد.
    برای سازگاری بهتر، ابتدا یک استیبل کوین مانند USDT یا BUSD خریداری کنید و سپس از آن سکه برای خرید Trust Wallet Token (TWT) استفاده نمایید. اما گزینه‌های خرید در این مرحله به شرح زیر هستند که باید به دقت انتخاب شوند:
    الف. کارت اعتباری
    اگر کاربر جدید هستید، این ساده‌ترین گزینه برای خرید Trust Wallet Token (TWT) است؛ چرا که بایننس از Visa Card و Master Card پشتیبانی می‌کند.
    ب. سپرده بانکی
    ارز فیات را از حساب بانکی خود به بایننس انتقال دهید و سپس از آن برای خرید Trust Wallet Token (TWT) استفاده کنید.
    ج. تجارت P2P
    با انتخاب این گزینه، این امکان وجود دارد تا توکن Trust Wallet (TWT) را مستقیماً از سایر کاربران با سرویس همتا به همتا Binance خریداری کنید.
    د. پرداخت شخص ثالث
    گزینه‌های متعددی برای کانال‌های پرداخت شخص ثالث وجود دارند. لطفاً از “آموزش ارز دیجیتال” دیدن کنید تا اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید.
  • خرید را انجام دهید و آن را در حساب خود تایید کنید.
    پس از خرید توکن، شما ۱ دقیقه فرصت دارید تا سفارش خود را با قیمت فعلی تأیید کنید. پس از ۱ دقیقه، سفارش شما بر اساس قیمت فعلی بازار مجدداً محاسبه می‌شود. برای مشاهده مبلغ سفارش جدید می‌توانید روی گزینه Refresh کلیک نمایید.
  • توکن Trust Wallet (TWT) خریداری شده را در بایننس ذخیره یا استفاده کنید.
    اکنون که رمز ارز خود را خریداری کرده‌اید، می‌توانید آن را در کیف پول رمزنگاری شخصی خود ذخیره کنید یا به سادگی آن را در حساب بایننس‌تان نگه دارید. همچنین می‌توانید آن را برای سایر ارز‌های دیجیتال نیز معامله کنید یا در Binance Earn برای درآمد غیرفعال شراکت داشته باشید. اگر می‌خواهید با یک صرافی غیرمتمرکز معامله و توکن تراست والت خود را به فروش برسانید، بهتر است که Trust Wallet را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا از میلیون‌ها دارایی و بلاک چین پشتیبانی می‌کند یا خیر!
بیشتر مطالعه کنید:  بهترین صرافی خرید تتر کدام است؟ + بررسی صرافی ایرانی و خارجی

ویژگی‌های استفاده از پلتفرم بایننس برای خرید در تراست والت

ویژگی‌های استفاده از پلتفرم بایننس برای خرید در تراست والت
ویژگی‌های استفاده از پلتفرم بایننس برای خرید در تراست والت
  • سرعت بالا
    بایننس حداکثر ۱۴۰۰۰۰۰ سفارش در ثانیه را پشتیبانی می‌کند که همین موضوع تضمین کننده تجربه مطمئنی از تجارت رمزنگاری شما با سرعت بالا خواهد بود.
  • سهولت استفاده
    تجارت کریپتو در بایننس آسان و مشهود است. برای خرید Trust Wallet Token (TWT) فقط به چند مرحله نیاز دارید که در پاراگراف قبلی به توضیح آنها پرداختیم.
  • ایمن و قابل اعتماد
    میلیون‌ها کاربر کریپتو در جهان به بایننس اعتماد دارند. تنها به این دلیل که معماری سیستم چند لایه و چند خوشه‌ای و صندوق بیمه SAFU (صندوق دارایی‌های امن برای کاربران) از حساب آنان محافظت می‌کند.

خرید در تراست ولت از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز

خرید در تراست ولت از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز
خرید در تراست ولت از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز

به صرافی‌هایی که وجود شخص ثالث در معامله و یا واسطه در آن حذف شده است صرافی‌های غیرمتمرکز می‌گویند.

در این نوع صرافی‌ها معامله‌گران دارایی و سرمایه خود را به کیف پول متصل به صرافی‌های غیرمتمرکز انتقال نمی‌دهند بلکه تمام دارایی درون کیف پول قرار دارد و کنترل سرمایه به دست صاحب آن (کیف پول) است؛ اما برای اینکه به جزئیات کیف پول دسترسی داشته باشند نیاز است که اپلیکیشن تراست ولت را نصب نمایند. بنابراین اگر قصد خرید در تراست والت از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز را دارید مراحل زیر را طی کنید.

  • اپلیکیشن تراست ولت را اجرا نمایید.
  • گزینه DApps را از منوی پایین برنامه انتخاب کنید.
  • در صورتی که گزینه See All را در قسمت New DApps انتخاب کنید می‌توانید لیست تمام صرافی‌های غیرمتمرکز را مشاهده نمایید.
  • با متصل کردن کیف پول تراست ولت به هر کدام از این صرافی‌ها خرید توکن یا رمز ارزهای موجود میسر می‌گردد.
بیشتر مطالعه کنید:  استیبل کوین تتر چیست؟ مزایا و معایب آن نسبت به دلار کاغذی

توجه داشته باشید که اگر مجبورید توکن Trust Wallet را با رمزنگاری دیگری خریداری کنید، ابتدا باید یک کیف پول رمزنگاری شده که از توکن‌های تراست والت پشتیبانی می‌کند ایجاد نمایید؛ سپس اولین ارز را خریداری کرده و از آن برای خرید دیگر توکن‌های تراست ولت در پلتفرمی که انتخاب کرده‌اید استفاده نمایید.

در صورتی که با مشکل رو به رو شدید جای نگرانی نیست، چرا که اکثر پلتفرم‌ها راهنمای خرید را ارائه می‌دهند. اما اگر راهنما وجود نداشت، می‌توانید از مشاوره‌های آنلاین گروه دیجیکس ۲۴ بهره‌مند شوید. علاوه بر این منابعی همچون یوتیوب، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی فعال در این زمینه نیز مطالب مفیدی را منتشر کرده‌اند.

جمع بندی

خرید در تراست والت از طریق پلتفرم‌های مختلف و یا صرافی‌های غیرمتمرکز امکان‌پذیر است، اما از آنجایی که برای معاملات ارز دیجیتال کارمزد در نظر گرفته شده از این رو اغلب کاربران و معامله‌گران به یکباره حجم بالایی از یک نوع ارز دیجیتال را در کیف پول تراست ولت خود وارد می‌کنند تا در مواقع نیاز بتوانند آن را از طریق صرافی‌های غیرمتمرکز برای مبادله با دیگر رمز ارزها مورد استفاده قرار دهند.

ضمن اینکه برنامه تراست ولت نیز با گزینه‌های پیشرفته‌ای در اختیار کاربران قرار دارد تا قادر باشند علاوه بر نگهداری و ذخیره دارایی خود، به خرید و فروش و یا تبدیل ارز از طریق اپلیکیشن بپردازند.